/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Betol
Beauty Beginner
08/12/24-18:43
Libre EdP 50 ml Gift Box
Hydration Celebration Body Routine Gift Box
Gold - Hair Straightener
In Good Repair Strength & Shine Gift Box
Jag valde dessa produkter eftersom att jag jätte gärna hade velat ge bort några i julklapp och för att jag själv älskar dessa produkter.💕💕
Ninaaaa
Beauty Beginner
08/12/24-18:41
Hypnotic Poison EdT 30 ml
Poison EdT 50 ml
Armani Code Parfum 75 ml
Min drömtrio: Dior Hypnotic Poison för mystik och elegans, avslutat med sofistikerade Armani Code. Perfekt för varje tillfälle!
Eira
Beauty Beginner
08/12/24-18:38
Born in Roma Donna EdP 50 ml Gift Box
The Wonder Stick Blush - Limited Edition Bubblegum
Preppy Prime Setting Spray Ultra-Matte Finish 100 ml
Hydro Grip Primer 45 ml
Valentino born in Roma är min dröm parfym och hade betytt jätte mycket ifall jag fick chansen att ha den❤️❤️ jag behöver ny settingspray och primer för att mina gamla har varit billiga, dåliga kvalitet💕💕 hoppas att min önskan blir sann😇😇
Mikaela
Beauty Beginner
08/12/24-18:38
Paradoxe EdP 50 ml
Le Bain Eau De Citron Noir Shower Gel 200 ml
Idôle Aura EdP 50 ml
In Love With You EdP 50 ml
Skulle så gärna vill jag vinna för att hitta min signatur doft. Är 30 år och hitta den aldrig! Så håller tummarna att få vinna och förhoppningsvis hitta min doft 🥰😍
Fotini
Beauty Star
08/12/24-18:36
Beija Flor Elasti-Cream 240 ml
Libre Le Parfum 50 ml
Devotion Intense EdP 30 ml
Molecular Repair Hair Oil 30 ml
Det hade varit en dröm av mina att få möjligheten att testa dessa otroliga produkter! Jag är jätte nyfiken att testa och jag hade varit jätte tacksam att testa dem. De hade verkligen kommit till användning hos mig:)
Patricia
Beauty Star
08/12/24-18:29
Vanille Antique Perfume Extract 50 ml
Musc Shamal EdP 100 ml
Santal Blanc EdP 75 ml
Night Veils Tobacco Mandarin 50 ml
🍒🪵🍦🍮🚬🍋‍🟩
Anastasija-Ana
Beauty Beginner
08/12/24-18:21
Lost Cherry EdP 50 ml
For Her Musc Noir Rose EdP 30 ml
Money Masque 215 ml
ghd Helios - Hair Dryer Navy Helios Hairdryer - Blue
Jag skulle vara otroligt tacksam att vinna dessa julklappar från Kicks. Jag menar alla dessa produkter är otroliga!
Ellen
Beauty Beginner
08/12/24-18:21
Blush Stick 42 Rose Perfection
Paradoxe EdP 50 ml
Dior Addict Lip Glow Natural Glow Custom Color Reviving Lip Balm 058 Opal Pearl
Mini Eye Shadow Palette Sugar
Jag vill jättegärna vinna detta kit då jag aldrig testat ögonskugga så skulle vilja ha en palett. Blushet och läppbalsamet känns bara så himla bra och något jag jättegärna vill testa då jag aldrig gjort det tidigare. Och parfymen vill jag ge till min mamma i julklapp då jag vet att hon sagt att hon gillar den när vi testat olika parfymer, men inte har möjlighet att köpa det till henne.