/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Linn
Beauty Pro
31/05/25-06:49
Lip Treatment Oil Coconut
Lip Treatment Oil Passionfruit
Dessa nyheter ser fina ut. 🤍🩷
Nikki
Beauty Pro
31/05/25-04:55
Gloss Bomb Ice Fruitz Cucum'brrr
Gloss Bomb Ice Fruitz Berry Jel
Fat Oil Lip Drip Chillz 19 Kiwi Freezie
Fat Oil Lip Drip Chillz 15 Citrus Chiller
Nyheter från FENTY och NYX
NAS
Beauty Pro
30/05/25-18:18
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml
Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment
I'm excited to start on a hair repair journey! My hair has seen better days after all the coloring, so I'm hoping for a miracle from these products
Frida
Beauty Pro
30/05/25-13:36
Glam To Go Mini Palette
Rose Metals Palette
Shimmer Saga
Daybreak Palette
Fina ögonskuggspaletter💕
chole
Beauty Star
30/05/25-11:54
Concentrated Cleansing Foam 100 ml
X3M EGF Refresh Essence 50 ml
Mitt första kit, och jag har inte fått snurr på hur man hittar fler produkter att lägga till. Svår sökt som ny :D Jag skulle vilja lägga till vitamin c serum och ansiktskräm i rutinen för att få mer fräsch känsla efter tvätt. Jag har länge varit förälskad i Skintreat serien med ansiktstvätt, peeling scrub och mjukgörande krämen efteråt. Den finns inte längre och jag har lagt ner timmar och pengar i att hitta något som jag känner mig nöjd med. Clinic care ansiktstvätten är det närmaste jag kommit, om även man känner sig bra torr direkt efteråt och MÅSTE ha en kräm eller toner snabbt efteråt! Känslan av den renheten och hur fräscht det blir är magiskt. För mig är känslan av att känna sig ordentligt ren och en fräsch känsla efteråt - viktig. Det räcker med en liten liten plutt produkt, så den håller länge. Jag skulle rekommendera andra att våga prova!
Nikki
Beauty Pro
30/05/25-07:46
Mineral Liplux Tinted Lip Balm SPF30 Nude Beach
Mineral Liplux Tinted Lip Balm SPF30 Summer Crush
Brazilian Crush Cheirosa 48 Perfume Mist 240 ml
Zero Chill Face Mist 100 ml
Protect and refresh, look good and smell great! 🌸🌞💕
Chuchu
Beauty Pro
30/05/25-06:52
Very Berry Body Whip Moisturiser 220 ml