/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Tessan
Beauty Beginner
09/12/24-16:49
SkinRise Morning Glow 36 pcs
Your Skin But Better CC+ Nude Glow Foundation Light
All Nighter Ultra Matte Setting Spray 118 ml
Becca Under Eye Brightening Corrector 01 Fair/Light
Fyra skönhetsprodukter jag gärna vill ha, som jag verkligen hoppas på är bra. Först en setting-spray som håller i gång,  så sminket sitter hela julen lång. Sedan Exuviance pads, de kommer ger en fin hy,  så tomten slipper säga "fy!" Sedan önskar jag mig två bas-produkter för att ge min hud lyster,  så att min sminkrutin slipper vara så dyster.  Så snälla tomten, i år har jag varit snäll och god,  och önskar mig därför saker som ger mig mod!
Emelie
Beauty Beginner
09/12/24-16:39
Clarifying And Renewing Serum 30 ml
Awakening Eye Gels
Skinovage Moisturizing Cream 50 ml
Call It Even Color-Correcting Powder
Dessa 4 produkter hade varit den perfekta julklappen till mig själv 🥰 lätt att glömma bort sig själv efter man fått barn så detta hade varit drömmen😍
Nadia
Beauty Beginner
09/12/24-16:36(redigerad den 09/12/24-17:57)
Gaultier Divine EdP 100 ml
Good Girl Blush EdP 30 ml
Backstage Face Glow Palette 004 Gold Rose
Everfull XL Mascara 36H Extreme Volume & Lift 01 Total Black
Mitt perfekta Beauty Kit – för lite extra självkärlek och vardagslyx! ✨Som student och stolt stamkund hos KICKS är det alltid lika härligt att dyka in i er butik eller scrolla igenom hemsidan. Ni har verkligen allt jag behöver för att känna mig självsäker och inspirerad! Att få skapa mitt eget drömkit känns som en chans att samla allt jag älskar – kvalitet, lyx och den där känslan av att ta hand om sig själv. Här är fyra favoriter som gör min dag extra magisk: 🌸 Jean Paul Gaultier Gaultier Divine EdP Denna doft är ren girl power i en flaska! Den får mig att känna mig både stark och feminin, precis som jag vill varje dag. 💗 Carolina Herrera Good Girl Blush EdP En lekfull, romantisk doft som balanserar mjukhet och styrka perfekt. Det är som om den fångar hela min personlighet! ✨ DIOR Backstage Face Glow Palette 004 Gold RoseGlow är livet! Denna palett ger min hy en naturlig och fräsch lyster som verkligen lyfter mitt smink. 💆‍♀️ Dolce & Gabbana Everfull XL Mascara för att den perfekta volymen och lyftet skulle ge mig den självsäkerhet jag drömmer om varje dag! 💫 Tack för att ni alltid gör det lätt att hitta nya favoriter som passar just mig. Nu håller jag tummarna för att få hem mitt drömkit och ge mig själv den lyxen jag förtjänar! 💕Hoppas på det bästa! 🤞✨
Suggested missionSe alla
Var snabb!
Beach essentials ☀️
20
Artiola
Beauty Star
09/12/24-16:35
Libre EdP 50 ml Gift Box
Goddess EdP 100 ml
Gaultier Divine EdP 100 ml
Good Girl EdP Collector Sparkling Ice 80 ml
Som student hade detta varit den perfekta julklappen till både mig, min syster och mamma. Våran passion för parfym är stor och dessa skulle fylla ut vår kollektion!
Amanda
Beauty Beginner
09/12/24-16:20
Hydro Grip + Glow Primer 30 ml
Hydro Grip Set + Refresh Spray 100 ml
Vanish Airbrush Concealer Cotton
Blond Absolu Cicanuit Night Serum 90 ml
Min önskelista består av sminkprodukter och en hårprodukt eftersom jag älskar att experimentera med olika looks och uttrycka min kreativitet genom skönhet. Smink ger mig självförtroende och låter mig vara konstnärlig, medan hårprodukten hjälper mig att vårda mitt hår och hålla det friskt. Skönhetsprodukter är inte bara en hobby för mig – de är en del av mitt dagliga välmående och självkänsla
Wilma
Beauty Beginner
09/12/24-16:15
Eilish EdP 100 ml
Preppy Prime Setting Spray Ultra-Matte Finish 100 ml
Spray Tan Kit Pro
Good Apple Serum Foundation 015 Light
Jag skulle jätte gärna vilja vinna och skulle vara parfekt julklapp till mig själv då jag även kommer visa upp kitet jag får på mina sociala medier🥰 Älskar kicks och erat utbud!!
Aya
Beauty Beginner
09/12/24-16:09
English Pear & Freesia Cologne 30 ml
Acrylic French color - Flame 28 pcs
Quad Eyeshadow Mohave
Your Skin But Better CC+ Nude Glow Foundation Fair Ivory
GUYS! Det är ju snart både jul och nyår och sjävklart behöver vi nya naglar, en god parfym, snygg ögonskugga och en bas som ger glow! 🌼Parfymen är otroligt fräsch, för er som tycker om fruktiga fräscha dofter! 🌼 Så snygga naglar från depend, finns i hur många olika designs som helst, något för alla. 🌼 Ögonskuggor i bruna nyanser, hur snyggt inför jul och nyår? Älskar! 🌼 Denna CC-creamen skriker bara healthy glow och ger en så naturlig look, utan att kännas för tung. Dröm!
Wiktoria
Beauty Star
09/12/24-15:15(redigerad den 09/12/24-15:18)
Superfood Midnight Facial 50 ml
Voce Viva Intense EdP 50 ml
Le Phyto-Rouge Lipstick 20 Rose Portofino
XXL Volume Spray 200 ml
Önskelista 2024 🎄 Perfekta nattkrämen under vintern, håller min hud återfuktad. En av mina favorit parfymer ett bra tag nu, luktar så fint. Läppstift jag velat prova rätt länge nu i en perfekt färg.