/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
mysan.w12
Beauty Beginner
08/12/24-19:41
Björn Axén Tools - Magic Style Brush 38 mm
Chroma Thermique Serum 150 ml
Brow Styling Soap
Glam To Go Mini Palette
Det här skulle jag önska mig, det är ju tajt i plånboken just nu..🤣🤣
monaaabeauty
Beauty Beginner
08/12/24-19:40
Daisy Ever So Fresh EdP 30 ml
Plump Right Back Primer + Serum 30 ml
Loveshine Gift Box
Sticks Party Mix Face Makeup Kit
Hej! Jag vill gärna vinna för att kunna överraska mamma med produkter. Hon är alltid snäll och världens bästa mamma, därför vill jag ge henne något tillbaka. (Dessutom är hon en stor kund hos er!)❤️
Tilda
Beauty Beginner
08/12/24-19:40
The Face Glue Primer 35 ml
Hydro Grip + Glow Primer 30 ml
Ready Set Refresh Setting Spray 100 ml
On Set - Long-Lasting Setting Spray 100 ml
Jag har valt 4 produkter som jag aldrig testat för jag älskar att testa nya saker och har hört massa gott om dom! Har velat testa länge och en bra settingspray och primer är A och O för att sminket ska hålla
Etemar
Beauty Beginner
08/12/24-19:37
The Glow Resolution Kit
Skin Tint Blurring Elixir 6.5WN
Laguna Bronzing Powder 06
Essential Base Powder Brush Nr 104
Jag har valt mina favoriter som behöver fyllas på och skulle vara så tacksamt och vinna när man är student!!😍 ✨
Hiba
Beauty Beginner
08/12/24-19:37
Alva
Beauty Beginner
08/12/24-19:35
Mind Glowing Peel Off Mask 50 ml
Brazilian Bum Bum Cream 240 ml
Pro Collagen Future Restore Serum
Dream-y Eye Patches
I den hektiska och ofta överväldigande vardagen är det lätt att glömma bort sig själv. Vi rusar från en uppgift till en annan, och stressen kan lätt ta överhanden. Men det är avgörande att vi avsätter tid för oss själva, även om det bara är några minuter om dagen. Dessa stunder av egenvård, som att ta hand om vår hud, är mer än bara en rutin; de är en chans att stanna upp, andas och återfå en känsla av lugn. När vi ägnar oss åt hudvård, skapar vi inte bara en fysisk förändring utan också en mental paus. Att applicera en fuktighetskräm eller en ansiktsmask blir en ritual där vi kan reflektera över vår dag, släppa stress och ge oss själva den kärlek och omtanke vi förtjänar. Dessa små stunder kan verka obetydliga, men de har en djupgående effekt på vårt välbefinnande. De hjälper oss att återfå fokus och energi, vilket i sin tur gör oss mer rustade att hantera livets utmaningar. Så nästa gång du känner dig överväldigad, kom ihåg att avsätta tid för dig själv. Låt hudvården bli en stund av avkoppling och självreflektion. Det är i dessa ögonblick vi verkligen kan återknyta till oss själva och påminna oss om att vi är värda att ta hand om. ❤️
eling.0345
Beauty Beginner
08/12/24-19:33
Good Girl EdP 50 ml Gift Box
Classic Trio Face Set
Encre De Peau All Hours Foundation LC4
Miracle Pure Blush 6 Delicate Pink
Jag valde dessa produkterna eftersom det är produkter som jag drömmer om att kunna ha råd att köpa istället för att köpa allt mitt bas smink från makeup mekka, inget illa mot dom, men ibland vill man få känna lite mer lyx i vardagen speciellt när man sminkar sig eftersom det är något jag älskar att lägga undan lite extra tid till på morgonen :)❤️
Ebba
Beauty Beginner
08/12/24-19:31
Be Delicious Fresh Blossom EdP 50 ml
24 Hour Brow Setter Eyebrow Gel Clear
Preppy Prime Setting Spray Ultra-Matte Finish 100 ml
Tiny Miracle Lips & Dry Spots 25 ml
Det här är fyra saker på min önskelista i jul!🎄