/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Saga
Beauty Beginner
09/12/24-17:47
Roseglow Highlighting Powder
Your Skin But Better CC+ Nude Glow Foundation Medium Light
No.5L Leave-In Moisturize & Mend Leave-In Conditioner Hair Treatment 100 ml
Mini Blush Orgasm
Detta är min önskelista!!
Sofie
Beauty Beginner
09/12/24-17:47
Daisy Ever So Fresh EdP 30 ml
Daisy EdT 50 ml
Daisy Eau So Fresh EdT 75 ml
Perfect Intense EdP 100 ml
Jag fullkomligt älskar alla dofter från Marc Jacobs och min "parfymgarderob" behöver påfyllning så dessa står högt på min önskelista! 😊
Elisabeth
Beauty Beginner
09/12/24-17:29
La Vie Est Belle L'Elixir EdP 50 ml
High Impact High-Fi Volume Lashes Gift Box
Plump Shot™ Collagen-Infused Lip Serum Dreamy Dolly
Forever Skin Perfect Foundation Stick 1 CR Cool Rosy
Med dessa fyra hjältar fixar jag vad som helst, både till vardag och fest!
nattiii_90
Beauty Beginner
09/12/24-17:26
Cooling Water Eye Stick
Very Good Girl EdP 30 ml
Real Flawless Weightless Perfecting Foundation 0C Opal
Pro Filt'r Instant Retouch Concealer 110
Jag önskar mig dessa produkter,har aldrig testat dom innan men hört bara bra saker om,nu har jag chansen att äntligen få prova dom,hade varit bästa födelsedagspresent
mateiloredana60
Beauty Beginner
09/12/24-17:26
Orchidée Impériale Eye & Lip Cream 20 ml
Future Solution LX Legendary Enmei Cream 50 ml
WASO Yuzu-C Eye Cream 20 ml
Abeille Royale Double R Serum 30 ml
Jag önskar mig dessa produkter eftersom jag har sätt många på sociala medier använda produkterna. För mig är hudvård ett måste i min rutin. Därför tror jag att dessa produkter kommer verkligen vara en helt ny värld för min hudvård. Eftersom det finns så bra ingredienser i dem och verkar inget som skadar huden. :) Tack kicks för denna möjligheten <3
Rebecca
Beauty Star
09/12/24-17:22
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml
Acidic Bonding Concentrate Conditioner 300 ml
No.8 Bond Intense Moisture Mask 100ml
Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml
Perfekta julklappen till mig och mitt hår under denna vintertid för att ge mitt hår den kärlek och omsorg det verkligen behöver! Med schampo, balsam, hårmask och serum skulle jag äntligen kunna återfukta, stärka och ge mitt hår en ny glans. Hade sett fram emot att skämma bort mig och mitt hår med dessa fantastiska produkter och få det att känna sig friskt och välmående varje dag! 🎁
Helin
Beauty Star
09/12/24-17:17
Dream Coat For Curly Hair Styling Spray 200 ml
Molecular Repair Hair Oil 30 ml
Leave-In Repair Hair Mask 50 ml
Detox Shampoo 250 ml
Har sparat ut mitt hår i flera år nu och har märkt att jag behöver investera mycket tid och produkter på det så det inte slits. Därför älskar jag k18 och colorwow för dessa produkter är så pass bra🩷🎄
Rebecca de la Lindgren
Beauty Star
09/12/24-17:03(redigerad den 09/12/24-17:31)
Forever Skin Perfect Foundation Stick 3 N Neutral
Nordic Glow Gift Box
Infinity Power Brows Sketch And Sculpt Liquid Liner & Pencil Dark Brown
Libre Flowers & Flames EdP 30 ml
God Jul Allesammans💖🎀⛄😍 Det här foundationsticket har jag hört såå gott om😍 det ska ge Glow och perfekt medium täckning,och även fungera för lite torrare hud som jag har på vintern. Setet från Maybelline behöver nog ingen förklaring? Världens BÄSTA mascara & finaste gloss helt enkelt 😻 Då jag inte har så mycket bryn själv så är brynpennan från LH ett MÅSTE. Den har 2 ändar, en vanlig sida och en "tusch". BRYNEN SITTER SOM BERGET! Jag Kan inte leva utan den! Och slutligen den VACKRASTE KRETATIONEN FRÅN YSL EVER!!😍💖🙏🏼 LIBRE FLAMES & FLOWERS! WOW vilken doft, den är varm, kvinnlig, kryddig mmm den PERFEKTA vinterdoften!! Jag skulle bli så oändligt glad för denna vinst !-! 💖🙏🏼💖 Vilken OTROLIG julklapp till sig själv eller någon man tycker om! 😍💖🎀 KRAM Rebecca 🙏🏼❤😍