/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Samar
Beauty Star
11/12/24-09:35
Radiant Cream Colour Stick Bronzer Beach Breeze
Radiant Cream Colour Stick Blush Spring Fling
Becca Under Eye Brightening Corrector 01 Fair/Light
ReNew Balm Serum Foundation 01C
Perfekta basen🎀
Asmeret
Beauty Beginner
11/12/24-09:20
rim.abdennour02
Beauty Star
11/12/24-09:05
Paradoxe EdP 50 ml
Translucent Loose Setting Powder Ultra Blur Translucent Honey
Afterglow Liquid Blush Aragon
All Nighter Setting Spray 118 ml
Paradox parfymen är bland mina favoriter då den går så bra med min personliga kemi. Laura mercier pudret är det bästa setting powder jag använt då det verkligen håller. Mitt jobb är väldigt svettigt och jag svettas väldigt mycket vid ansiktet. Ändån får den concealern att hålla hela dagen utan att creasa. NARS Blush är min favorit blush som jag kombinerar med Estée lauder wicked powder blush och dem är perfekt kombo som ger en naturlig solbränd look! Och sen har jag testat Urban decay setting sprayen från min mamma men hade ÄLSKAT att ha den själv då jag även hört mycket gott om den. Detta är min önskelista för årets jul <3
Emma
Beauty Pro
11/12/24-09:04(redigerad den 11/12/24-09:06)
7day Holiday Selection 70124 Applause, please?
Frost Lipstick Regal Red
Ultimate Glow Shots Raspberry Rave
Gen Nude Blonzer Kiss Of Rose
Perfekta till julens alla looks! 🎄☃️🎅🏻
Olivia
Beauty Beginner
11/12/24-07:15
Truth Banana Bright+ Eye Crème 15 ml
Brazilian Bum Bum Cream 240 ml
Blush 778 Orgasm Edge
No.7 Bonding Oil 30 ml
Detta är produkter som cirkulerat på internet i år och dar och jag aldrig fått chansen att testa därför har dom varit på min önskelista i flera år men aldrig lyckats få eller haft råd att köpa för mig själv! Skulle vara så himla kul att äntligen få testa dessa omtalade produkter som tagit världen med storm💗
Alice
Beauty Beginner
11/12/24-06:38
Cali Contour & Highlighter Face Palette Light Medium
Your Skin But Better CC+ Natural Matte SPF40 CC Cream Fair Beige
Mini Modern Renaissance + Brow Wiz Kit
Beauty Flash Gift Box
Jag har valt dessa produkter då jag är väldigt nyfiken på att testa dem. Produkterna utgör nästan allt man behöver för både fest- och vardagssminkningen.
holmbergkorn
Beauty Beginner
11/12/24-06:22
Paradoxe Intense EdP 90 ml
The Ritual Of Sakura - Large Gift Box
Sticks Party Mix Face Makeup Kit
The Gorgeous Grocer - Christmas Beauty Advent Calendar
Jag valde just dessa produkter då det är några av mina favoritprodukter samt att jag skulle verkligen vilja testa några av dom! Jag hoppas att oavsett vem som vinner så blir man glad själv hade jag blivit extremt tacksam, då jag är ung och inte pengarna att spendera på massa produkter! Ser fram emot denna tävling!
Asmeaa
Beauty Beginner
11/12/24-05:57
Goddess Intense EdP 30 ml
Perfect Eye Eyebrow Pen Ultra Thin Ebony
No.4C Bond Maintenance Clarifying Shampoo 250 ml
Born In Roma Coral Fantasy Donna EdP 50 ml
Älskar era produkter generellt men dessa är något av dem alla produkter jag älskar ännu mer. Jag skulle nästan tappa hakan om jag van detta ✨