Hem / Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Anne-Marie
Beauty Star
04/03/24-08:08
Älskar Lancome och deras mascara Hypnose har varit en favorit hos mig i många år. Det är en mascara som man verkligen kan lita på som ger ett klumpfritt och markant resultat. Biotherms body lotion är också något som alltid finns i badrumsskåpet. Inget kladd och går snabbt in i huden men ändå känner man sig väldigt återfuktad. Ett måste då man vill spara tid och slippa vänta på krämer som lägger sig som en hinna på huden.
annaerika_larsson
Beauty Beginner
04/03/24-07:53
Petra
Beauty Beginner
04/03/24-07:50
Min favorit är Urban Decay och All nighter setting spray.
Victoria
Beauty Beginner
04/03/24-07:46
Min ABSOLUTA favorit som jag aldrig kommer sluta köpa är ”Urban decay - All nighter setting spray” BÄSTA produkten. Med dessa två produkter i mitt beauty kit blir basen som en dröm!!!! 🌟
Petra
Beauty Beginner
04/03/24-07:42
Erol
Beauty Beginner
04/03/24-07:40
Perfekta setet för en man
Marjatta
Beauty Beginner
04/03/24-07:35
Mina två favoritmärken är Kiehls och Lancome. Jag gillar Kiehls produktserie med c-vitamin, kanonbra. Lancomes serum, creme och ögoncreme i Renergieserien är toppenbra också.
Jennifer
Beauty Beginner
04/03/24-07:35
Tävling: Mitt favoritmärke är Kiehls och i stort sett alla mina hudvårdsprodukter är från Kiehls, älskar märket! Min favoritprodukt är Avocado eye cream Kiehls