/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Ebba
Beauty Beginner
11/12/24-14:07
Forever Skin Contour Stick Light Contour
Forever Skin Perfect Foundation Stick 0 N Neutral
B4 - Pocket Pure Bristle Dark Ruby
Lip Oil Balm 04 Almond
De absolut bästa i sina respektive kategorier!
Waed
Beauty Star
11/12/24-12:45
Colour Refresh Dusty Pink 0,52 300 ml
Nutri Color Filters 1012 Blonde Mauve 240 ml
Bitter Peach EdP 50 ml
Rouge Pur Couture The Bold Lipstick 12 Nu Incongru
My favourite product
Ayah
Beauty Beginner
11/12/24-12:31
Good Fortune EdP 50 ml
Miss Dior Shower Gel 200 ml
Flowerbomb EdP 30 ml
Gucci Bloom EdT 100 ml
Hej Kicks! Jag vill bara tacka er för er fantastiska parfym. Den är verkligen något extra och har blivit en av mina absoluta favoriter. Ni gör ett fantastiskt jobb med att erbjuda produkter av hög kvalitet. Tack för att ni förgyller min vardag!
Caroline
Beauty Beginner
11/12/24-12:29
Libre EdT 30 ml
Rénergie Multi-Glow Night Cream 50 ml
Rouge Pur Couture The Bold Lipstick 12 Nu Incongru
Hypnôse Drama Mascara 01 Black
Kära Kicks tomten, Jag lovar att jag varit extra snäll i år och tycker att jag förstjänar lite extra lyx i min vardag. Dessa fyra produkter ligger och väntar på min önskelista, hihi. Min absoluta favorit parfym, ett lyxigt läppstift, en skön nattkräm för bra återfuktning (viktigt under vintern) och en mascara för lite mer dramatiska ögon <3
Frida
Beauty Pro
11/12/24-12:20
Daisy Love Eau So Sweet EdT 50 ml
Cloud EdP 100 ml
MOD Vanilla EdP 100 ml
Parfymer som jag är sugen på att testa, någon som testat någon av dem? Och vad tycker ni om dem?🌸🌺
Hadicha
Beauty Pro
11/12/24-12:18(redigerad den 11/12/24-12:23)
Sì Passione Intense EdP 30 ml
BADgals ONLY - BADgal Bang! Volumizing Mascara Set
Original - Hair Straightener
Purifying Cleanse Shampoo 1000 ml
Dessa har varit på min önskelista så länge nu men inte haft råd att köpa de än🥹 Skulle bli såå himla glad om jag vann denna tävling! Det skulle bli en suverän present till mig från kicks💘🙈
Lovisa
Beauty Beginner
11/12/24-12:05
Wood Sage & Sea Salt Cologne 30 ml
La Tulipe EdP 100 ml
Holiday Blockbuster
Long-Wear Cream Eyeshadow Stick Smokey Quartz
Kära Kicks-tomten, visst har jag varit snäll, och gjort mig förtjänt av smink och parym - kittad för en helkväll. Det börjar bli dags att fylla på i skåpet i mitt badrum och hur ska jag hinna, Snälla snälla, låt mig detta under min julgran finna!
Emma
Beauty Beginner
11/12/24-11:55
Skin Hero Blur Powder Translucent
Hydra Sheer Loose Setting Powder Translucent
Good Girl EdP 30 ml
All Nighter Ultra Glow Setting Spray 118 ml
Dessa fyra fantastiska produkter ingår i min ''Holy grail''. Skin hero blur powder och Hydra sheer setting powder från Beautyact är bland det absolut bästa man kan ha i sin sminkrutin enligt mig. Skin hero pudret suddar bokstavligen ut mina porer när jag lägger det över mina krämprodukter och ger mig en ''seamless finish'', jag använder främst produkten på mina oljiga partier och det håller sminket perfekt under hela dagen. Hydra sheer setting powder lägger sig otroligt fint på huden och ger fantastiska resultat, jag använder främst produkten till att ''sätta'' min bas efter jag använt Skin hero pudret på mina oljiga partier, dessa två produkter skapar magi tillsammans. Jag använder även det lösa pudret till ''baking'' och det hjälper verkligen att definiera mina ansiktsdrag. Dessa två produkter kommer jag att köpa om och om igen. Good Girl från Carolina Herrera tycker jag är en helt underbar doft. Parfymen är en väldigt kvinnlig, sexig och powerful doft som håller sig i flera timmar och det krävs inte mycket produkt för att man ska dofta fantastiskt. Jag har fått otroligt mycket komplimanger på denna parfymen och min sambo verkligen älskar när jag har den på mig. För mig är detta ett måste i min parfym samling och jag kommer aldrig att sluta rekommendera den till andra. Till sist så har vi Urban Decay's Ultra Glow seting spray, vilket man även kan kalla för ren magi på flaska. Detta setting spray lägger sig sjukt fint på huden och hjälper verkligen till att ''smälta ihop'' sminket. Med detta setting spray ser sminket verkligen professionellt ut och jag har fått tonvis med komplimanger på min bas tack vare detta. Jag har testat flera olika varianter av Urban Decay's ''All nighter'' setting spray, men denna är definitivt min favorit. Produkten ger dig en hållbar och glowig finish som håller sig hela dagen och får huden att se frisk och fräsch ut. Jag kommer alltid ha denna produkten i min sminkrutin.