Dessa fyra fantastiska produkter ingår i min ''Holy grail''. Skin hero blur powder och Hydra sheer setting powder från Beautyact är bland det absolut bästa man kan ha i sin sminkrutin enligt mig. Skin hero pudret suddar bokstavligen ut mina porer när jag lägger det över mina krämprodukter och ger mig en ''seamless finish'', jag använder främst produkten på mina oljiga partier och det håller sminket perfekt under hela dagen.
Hydra sheer setting powder lägger sig otroligt fint på huden och ger fantastiska resultat, jag använder främst produkten till att ''sätta'' min bas efter jag använt Skin hero pudret på mina oljiga partier, dessa två produkter skapar magi tillsammans. Jag använder även det lösa pudret till ''baking'' och det hjälper verkligen att definiera mina ansiktsdrag. Dessa två produkter kommer jag att köpa om och om igen.
Good Girl från Carolina Herrera tycker jag är en helt underbar doft. Parfymen är en väldigt kvinnlig, sexig och powerful doft som håller sig i flera timmar och det krävs inte mycket produkt för att man ska dofta fantastiskt. Jag har fått otroligt mycket komplimanger på denna parfymen och min sambo verkligen älskar när jag har den på mig. För mig är detta ett måste i min parfym samling och jag kommer aldrig att sluta rekommendera den till andra.
Till sist så har vi Urban Decay's Ultra Glow seting spray, vilket man även kan kalla för ren magi på flaska. Detta setting spray lägger sig sjukt fint på huden och hjälper verkligen till att ''smälta ihop'' sminket. Med detta setting spray ser sminket verkligen professionellt ut och jag har fått tonvis med komplimanger på min bas tack vare detta. Jag har testat flera olika varianter av Urban Decay's ''All nighter'' setting spray, men denna är definitivt min favorit. Produkten ger dig en hållbar och glowig finish som håller sig hela dagen och får huden att se frisk och fräsch ut. Jag kommer alltid ha denna produkten i min sminkrutin.