Hem / Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Anutcha
Beauty Beginner
14/04/24-09:25
yarahmadimelodi35
Beauty Beginner
14/04/24-08:57
Anette
Beauty Beginner
14/04/24-08:38
-INGREDIENSER:• HYALURONSYRA + SNK-PEPTIDER: Återfuktande och anti-aging effekt• C-VITAMIN: Förbättrar hudens lyster• NIACINAMID: Bidrar till en enhetlig hudton samt är effektivt mot pigmentfläckar• VITAMIN F: Vårdande effekt på ögonområdet
vargadottir
Beauty Star
14/04/24-08:33
Rénergie serien är fuktgivande och har en uppstramande effekt på huden samt ger mycket glow ✨ Den nya ögonkrämen innehåller bla cvitamin och hyaluronsyra (blev så himla sugen på att prova) mitt favoritsteg i hudvårdsrutinen är utan tvekan att använda fuktgivande serum som ger mig återfuktning och lyster ✨💕
Rebecca
Beauty Beginner
14/04/24-08:30
1. Ögonserumet innehåller  bland annat Hyaluronsyra, SNK-peptider, C-Vitamin,  2. Mitt favoritsteg i kvällsrutinen är essence ✨✨
Christina
Beauty Beginner
14/04/24-08:24
Zandra
Beauty Beginner
14/04/24-08:10
Rénergie H.C.F. Triple Serum är patenterat till 2035 och innehåller hyaluronsyra, C-vitamin + niacinamid och ferulinsyra i en vårdande trippel dos vilket är lika med trippel effekt! Det är ett antiageing-serum som stärker huden lager för lager. 👸🏻 bortsett från att detta serum kommer bli min favorit i min hudvårdsrutin så är det i annat fall exfolieringen från Paulas choice där man får känslan av hur syran arbetar bort alla orenheter från huden!
Pia Kristine
Beauty Beginner
14/04/24-08:04
Bästa möjliga för 70 årig "hudvårdsnöridg tjej"! :)