Hem / Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Ljuljeta
Beauty Beginner
03/03/24-08:29
Bästa parfymer
Louise
Beauty Beginner
03/03/24-08:29
Min favorit är lancome. Jag har inte hittat favoritprodukterna var för sig så valde att ta kitten men två olika mascaror och rengöring som är viktigt och i kiten finns ögonpennor. För det finaste sminkningem på ögon...
Linda-Marie
Beauty Beginner
03/03/24-08:29
Med dessa favoriter är du redo på ett Kick!
Alva
Beauty Beginner
03/03/24-08:28
Skulle gärna vela prova lh cosmteics glow primer då jag hört väldigt gott om den, samt lip butter av Kylie cosmetics då den ser väldigt härlig ut.
Maria
Beauty Beginner
03/03/24-08:28
Min favorit är såklart Urban Decay. Favorit produkter är ju denna All Nighter Settings Spray Urban Decay, asså älskar🤍 och även deras basics palette!
Julia
Beauty Beginner
03/03/24-08:28
Jag älskar IT Cosmetics, helt klart ett favoritmärke, och framförallt deras Your skin but better CC+, då man får både en magisk bas OCH spf! Helt fantastisk kombo 🌸
Petra
Beauty Star
03/03/24-08:27
Bi-facil makeup remover är den bästa att få bort ögonmakeupen 😍
Rebecca
Beauty Beginner
03/03/24-08:27 (redigerad den 03/03/24-08:33)
Mina favoritmärken är Lancome & IT cosmetics. Lancome Hypnose är en gammal klassiker som jag använt i åratal och IT cosmetics your skin but better CC+ upptäckte jag på senare år och är helsåld. Har jag bara dessa produkter så är jag hemma. 🤩