Hem / Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Sarah
Beauty Beginner
03/03/24-08:33
Favorit produkter: IT Cosmetics cc/cream: Your Skin But Better CC+ SPF50+ Light Medium
ellen04jansson
Beauty Beginner
03/03/24-08:33
Jag är helt klart såld på märket lancôme. Deras bodylotion med doft av la vie est belle har varit en stark favorit hos mig.
Carola
Beauty Beginner
03/03/24-08:33
Älskar Midnight Recovery från Kiehls och CC creme från IDC osmetics och vore intressant att testa andra produkter från samma märken!
Siv
Beauty Beginner
03/03/24-08:33
Toppen med Claréns som passar min gamla hud bäst
Louise
Beauty Beginner
03/03/24-08:32
Urban decay all nighter är svårslagen
Alva
Beauty Beginner
03/03/24-08:32
Hade gärna velat prova!
Nathali
Beauty Beginner
03/03/24-08:32
Överlag är Kiehls magi när det kommer till hudvård men kan svida en del i plånkan, så lägger även till Ida Wargs hudvårds serie som jag kommit att tycka om mycket! Rekommenderar Kiehls ultra facial cream!
Sandra
Beauty Beginner
03/03/24-08:32
Favoritmärke är It cosmetics med deras CC+ med sån fin lyster & mascara med fin volym, urban decays setting spray slår alla andra😍🫶🏼