Hem / Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Emine
Beauty Beginner
03/03/24-08:42
Det här är ett måste för mig att ha hemma. Jag har testat så många setting spray men den här från Urban Decay kommer alltid vinna mitt hjärta, likaså parfymen från Lancôme. Passar både till vardag och festtillfällen 🩷💜
Tina
Beauty Beginner
03/03/24-08:42
It cosmetic, nude glow CC - min vardagshjälte. Dessa produkter är min snabbfix!
Kammja
Beauty Beginner
03/03/24-08:42
Jennifer
Beauty Beginner
03/03/24-08:40
1. Mitt favoritmärke är Urban decay 2. Urban decays All Nighter Settings Spray är så bra och håller mitt smink på plats hela dagen och natten ;)
Birgitta
Beauty Beginner
03/03/24-08:40
Älskar lancome började med serien för trettio. År sen köper alla mya produkter är pensionär så jag använder alltid rabatter så jag harfår råd att hålla mig fin
Agnes
Beauty Beginner
03/03/24-08:40
Kiehl’s ultra facial cream har gjort magi med mitt ansikte! Och settingsprayen från Urban Decay är ett måste och speciellt den med extra glow!
Pia
Beauty Beginner
03/03/24-08:40
Doftar helt underbart. Mascaran är jättebra.
Mia
Beauty Beginner
03/03/24-08:40
1. Mitt favoritmärke är Urban Decay Äääälskar deras setting spray "All nighter" Vore så kul att testa de andra produkterna i tävlingskitet, speciellt Lancomes mascara då jag är ute efter en ny bra mascara ✨