Hem / Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
tamaris
Beauty Beginner
03/03/24-10:07
Maria
Beauty Beginner
03/03/24-10:07
Har flera favoritmärken men It Cosmetics passar min hudtyp väldigt bra.
Noor Alzahra Munib
Beauty Beginner
03/03/24-10:06
Mitt favoritvarumärke är Lancome med deras Hypnose mascara. Finns ingen mascara som ger lika bra och hållbart resultat!
Jennie
Beauty Beginner
03/03/24-10:06
Utstråla självsäkerhet!
Minna
Beauty Beginner
03/03/24-10:05
Lancôme är favoriten jag alltid återvänder till! Bästa mascaran, ljuvliga dofter och ansiktsvård som levererar. Att de ofta har ”testa-på” förpackningar så att man kan känna sig för till ett rimligt pris visar att de är säkra på att produkterna kommer locka till ytterligare köp. Ett grymt varumärke helt enkelt!
Rebecka
Beauty Beginner
03/03/24-10:03
Urban decay är min favorit! Deras all nighter settingspray är guld!
Trixie Anne
Beauty Beginner
03/03/24-10:02
Ida
Beauty Beginner
03/03/24-10:02
Underbara!!! Mina go to som verkligen underlättar vardagen likaväl som festtillfällen, sminket smälter av setting sprayen och fransarna håller sig fina hela dagen/ kvällen.