Hem / Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Fyori Berhan
Beauty Beginner
03/03/24-11:00
sand
Beauty Beginner
03/03/24-11:00
Älskar Hydra zen
evelinag_03
Beauty Beginner
03/03/24-10:58
Jag kunde inte riktigt bestämma vilket märke jag skulle välja mellan men dessa två produkter är en av mina favoriter
Sandra
Beauty Beginner
03/03/24-10:57
Älskar It cosmetics och tycker att även unga skall börja använda deras cc cream, för är likadan som en foundation fast bättre!!! Många tror tyvärr att det är för de äldre, vilket verkligen inte stämmer. Älskar deras borstar, speciellt Foundations borsten som är två borstar i en samt att det är skapat av en kvinna Itcosmetics 🩷
Sabina Ellinor
Beauty Beginner
03/03/24-10:55
It cosmetics cc cream är min absoluta favorit. Den blir verkligen som din egen hud fast bättre. Speciellt bra för lite äldre hud då den inte framhäver rynkor som många andra foundations gör. Använder man Urban decay settingspray över makeupen så håller den mycket längre. Med Urban decay primer sitter ögonskuggan mycket bättre och jag tycker också att rynkor syns mindre. Ögonskugga paletter från Urban decay är också en favorit. Lagomt pigmenterade och lätta att arbeta med sitter bra och har många fina nyanser.
Nikisha
Beauty Beginner
03/03/24-10:54 (redigerad den 03/03/24-10:55)
1. Kiehl’s 2. Deras creamy eye treatment är det bästa som finns!! ”Påsarna” får så mycket fukt och älskar även att använda den på lite torrare områden på ansiktet när det speciellt varit extra kallt ute. Mirakelkur!
Felicia
Beauty Beginner
03/03/24-10:54
Biotherm och Urban decay är mina absoluta favorit märken 😍 Mina favoritprodukter är All Nighter från Urban Decay och Blue Therapy Uplift Night från Biotherm 🥰
Hanna
Beauty Beginner
03/03/24-10:50