/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Sotnosen
Beauty Pro
04/12/25-14:53
Iconic Blush Kit
Iconic Glow Kit
Luminous Skin Primer Gel 30 ml
Skin Hero Blur Powder 02

Var i en kicks butik häromkvällen och rekade inför önskelistan 💖 alltid lättare att veta vad man önskar sig efter att ha tittat och känt ~ och ibland luktat. Så mycket fint det finns 💖

Emmie
Beauty Pro
04/12/25-14:45
Disco Crush Eye Shadow Hypnotic
Metallic Glitter Paillettes 04 Goldstone
Eye Shadow Glitter Shine De-Light
Fine As Fleck Glitter Eyeshadow It's Glit

Glitter ✨️

Nikki
Beauty Pro
04/12/25-14:28
Gen Nude Cheek Duo Gift Box
Lip Gloss-Balm Duo Gift Box
Holiday Sets Ready, Set, Glow Gift Box
Holiday Sets Deluxe Mineral Veil Gift Box

Holiday Feeling with bareMinerals ✨️

Lana
Beauty Pro
04/12/25-11:15(redigerad den 04/12/25-11:21)
Prickly Pear Hydra Primer 30ml
Iconic Blush Kit
Dewy Serum Foundation 07N
Soft Glow Cream Bronzer Golden Hour

Här kommer mitt ”to die for”-kit från BeautyAct som jag drömmer om att vinna! ✨💝

Malaze
Beauty Pro
04/12/25-08:44
Ultratint Lip Balm Sheer Plum
Prickly Pear Hydra Primer 30ml
Iconic Blush Kit
FlashLight Highlighter Special Occasion

Jag är ett gammalt fan av Beautyact och skulle gärna vilja testa några av deras produkter. Tyvärr kan jag inte märka rätt produkter och nyanser men det här är de produkter jag skulle vilja testa. ❤

NAS
Beauty Pro
04/12/25-05:14
Colour Maintainer Shampoo 300 ml
Colour Maintainer Conditioner 300 ml
Leave-In Conditioner 350 ml
Insta Lotion 250 ml

seems interesting🌸

Malin
Beauty Star
04/12/25-03:41
Everywhere You Go
The Supreme Beauty Calendar 2025
FlashLight Highlighter Special Occasion
HydraRepair Melting Cream SPF30 50 ml

vad fina och spännande produkter. har aldrig testat detta märke, det skulle jag se väldigt mycket fram rmot att glra!

Rawan
Beauty Pro
04/12/25-02:59
Sculpt & Shade Brow Pencil Taupe
20% Vita-C Brightening Serum 30 ml
Iconic Blush Kit
Iconic Glow Kit

Hoppas tomten är tidig i år och väljer mig!🎅🏻❤️Har många BeautyAct produkter och skulle verkligen vela testa dessa fyra produkter! Behöver testa en ny produkt för som ger huden mer lyster ton för att huden känns lite livslös under vintern och man behöver alltid något som hjälper med att ge en glas skin effekt och pigg hud! Dessutom behöver jag testa något nytt för ögonbrynen Å det skulle bli spännande att få testa ögonbrynspennan från BeautyAct. Blush och highlighter paletterna ser så fina ut speciellt som ett kit med produkter som gör varandra kompletta♥