Hem / Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
NillaNillan
Beauty Beginner
03/03/24-11:37 (redigerad den 03/03/24-11:40)
Om skönhet kommer inifrån måste man känna sig lite självsäker, veta att sminket sitter bra, håller och att huden återhämtar sig på natten. 1. Favoritmärke: Biotherm 2. Produkt: Biotherms röda serie
Eva
Beauty Beginner
03/03/24-11:31
Kicks lika bra som (VICKS) Båda lika bra för din hälsa och får din kropp och ansikte att glänsa. Dessutom top of the notch en god doft.:)
Alexandra Jennifer
Beauty Beginner
03/03/24-11:27 (redigerad den 03/03/24-11:28)
1. Mitt favoritmärke är självklart Urban decay 2. Min absoluta go to produkt är såklart urban decays all nighter setting spray, sätter sminket på plats och ger en grym finish🙌😍
Lisa
Beauty Star
03/03/24-11:25
Mitt favoritmärke är helt klart Kiehl's, och favoritprodukten måste bli deras Super Multi-Corrective Cream som jag använder som nattkräm. Tillsammans med deras retinol serum har jag märkt en otrolig skillnad i min hud - redan morgonen efter första användningen!
Filippa
Beauty Beginner
03/03/24-11:20
1. Urban decay❤️ 2. All nighter setting spray håller sminket på plats
Vendela
Beauty Star
03/03/24-11:15
1. Mitt favorit varumärke från de ovan är biotherm 🌸 2. Min absoluta favorit är biotherm bodylotion, den är sinnes! Den gör huden så mjuk och man kan inte vara utan den. Perfekt till sommarens solbränna 🧴🤍
Antea
Beauty Beginner
03/03/24-11:14
1. Mitt favoritmärke är Urban Decay 2. Självklart deras settingspray som är helt otrolig. Ger en perfekt finish till sminket och håller så bra hela kvällen!💞
Julia
Beauty Beginner
03/03/24-11:06
1. Mitt favoritmärke är kiehls! 2. Just nu älskar jag hyaluronsyra serumet samt avokado-ögonkrämen 😍 fukt fukt fukt!