/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Linn
Beauty Pro
12/12/24-11:41(redigerad den 12/12/24-11:42)

ESSNCE

Vilken parfym från ESSNCE är din favorit? Jag har bara testat Dewy Desert och den är helt okej! Är nyfiken på deras vaniljdofter!

**ESSNCE**  Vilken parfym från ESSNCE är din favorit? Jag
Nathalie
Beauty Pro
12/12/24-11:36

❤️ 24 dagar av skönhet ❤️

Dag 15: setting spray

I somras köpte jag den här setting sprayen från NYX efter mycket läsande om olika. Jag gillar inte för mycket glow på mig själv och ville därför ha en matt spray. Något som oroade mig inför köp, oavsett vilken jag skulle köpa, var doften. Jag är doftkänslig och doftminimerar så mycket jag bara kan. Den här luktar precis när man tar den men sen försvinner doften väldigt fort.

Så vill ni ha en billig, matt setting spray så är den här ett tips från mig!

❤️ 24 dagar av skönhet ❤️  Dag 15: setting spray   I somras
Matte Finish Makeup Setting Spray 60 ml
Nikki
Beauty Pro
12/12/24-10:40

Älskar att resa men tycker själva resandet är så trist! Gissa om jag därför blev glad när jag sprang på en MAC Cosmetics Shop på flygplatsen.💄😃

Kanske finns de lite här och där men jag hade aldrig sett en butik med endast MAC produkter i hela butiken. Så fin! 🤩⭐️

Tyvärr var det fotoförbud men känslan var som att vara i himlen fastän jag var kvar på marken. 🥰💄✈️

Så ska ni ut och resa under kommande helger håll utkik!

Älskar att resa men tycker själva resandet är så trist!
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Linn
Beauty Pro
12/12/24-08:53

Dag 16: Skimrande & plumpande läppglans

Jag vill tipsa er om Buxom Plump Shot™ Collagen-Infused Lip Serum. Det är ett superbra läppglans. Det blir inte klibbigt och håller bra. Älskar den rosaskimrande färgen (Spelbound Pink).

**Dag 16: Skimrande & plumpande läppglans**  Jag vill tipsa
Plump Shot™ Collagen-Infused Lip Serum Spelbound Pink
Sofia
Beauty Pro
12/12/24-08:48

Dag 12: The Body Shop Shea Body Butter – intensiv fukt för torr hud ✨ Shea Body Butter från The Body Shop är en räddare för torr hud. Den krämiga formulan är berikad med Community Fair Trade-shea från Ghana, som ger intensiv återfuktning och mjukhet i upp till 48 timmar. Den smälter in i huden utan att kännas kladdig och lämnar en mild, nötaktig doft som känns lyxig och lugnande.

Dag 12: The Body Shop Shea Body Butter – intensiv fukt för
Nikki
Beauty Pro
12/12/24-07:41

Jo Malone Ginger Biscuit Cologne

Doftar LYX, doftar JUL

På bilden även mina pepparkakor med halvsmälta men glada snögubbar. ☃️😃☃️

Ha en bra dag! 🍪🎄🍩

Jo Malone Ginger Biscuit Cologne  Doftar LYX, doftar JUL
Ginger Biscuit Cologne 100 ml
Nikki
Beauty Pro
12/12/24-07:33

Hugo Boss Alive Parfum 🌹

Damparfymen i dagens lucka på KICKS Julkalender 50%

Blommig, tränoter och läder. Varm och aromatisk med animaliska doftstråk och viss jordighet.

Rekommenderar att du provdoftar den i butik och är det din doft kan du glädjas åt att den håller i evighet. Känner den i hallen när jag kommer hem efter en hel dag. 😃

Hugo Boss Alive Parfum 🌹  Damparfymen i dagens lucka på
Alive Parfum 30 ml
Nikki
Beauty Pro
12/12/24-07:25

24 dagar av skönhet ☃️💅

Dag 16 - Nagellack

Mitt favoritvarumärke när det kommer till nagellack är utan tvekan OPI!

24 dagar av skönhet ☃️💅  Dag 16 - Nagellack   Mitt
Nature Strong Nail Polish Cactus What You Preach