/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Rebecca
Beauty Pro
18/12/24-20:01

Senaste köpet på Kicks blev min favoritparfym!:) Finns inget som slår den! passade på när det var 50% :)

Senaste köpet på Kicks blev min favoritparfym!:) Finns inget
Viva La Juicy EdP 50 ml
Nathalie
Beauty Pro
18/12/24-20:01(redigerad den 18/12/24-20:21)

Kvällens julmys

Sitter och syr på min katts jultröja, sydd i samma tyg som min julklänning. Hon är väldigt frusen av sig så i vissa situationer får vi ta till kläder (så det är inte i gullighetssyfte) då är det kul att kunna sy själv! Inviger samtidigt min nya ansiktsmask

Kvällens julmys   Sitter och syr på min katts jultröja, sydd
Moisture Mask 75 ml
Nikki
Beauty Pro
18/12/24-19:02(redigerad den 18/12/24-19:54)

En liten julklapp till mig själv! 🎁

Because I'm worth it! 😃🥰

En liten julklapp till mig själv! 🎁  Because I'm worth it!
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Virre
Beauty Pro
18/12/24-18:50(redigerad den 18/12/24-18:52)

Min julmysrutin 🎄

Nu när stressen är hög är det extra rogivande att sätta sig i sminkhörnan (mitt favoritställe i huset) och glömma allt annat en stund. Leka loss med en palett och testa någon rolig look eller kanske måla naglarna. Gärna med en kopp kaffe att njuta av och alltid musik i högtalaren. Behöver dessa lugna stunder för mig själv för att ladda batterierna, speciellt nu när det drar ihop sig mot jul och det är så mycket som ska betas av.

Min julmysrutin 🎄  Nu när stressen är hög är det extra
Nikki
Beauty Pro
18/12/24-17:35(redigerad den 18/12/24-17:37)

🤎🖤 TOM FORD VANILLE FATALE EdP 🖤🤎

En nyhet med TYNGD!

Denna blir oavsett vad man gillar för doftnoter en upplevelse att provdofta, tror jag. 🥰

🤎🖤  TOM FORD VANILLE FATALE EdP  🖤🤎  En nyhet med TYNGD!
Nikki
Beauty Pro
18/12/24-17:28

🥭 MY WAY Ylang EdP 🥭

Armani's My Way familj växer. Tropiskt fruktiga MY WAY Ylang EdP är den senaste flankern.

Doftnoter som verkligen ger sommar vibes, t ex mango, apelsinblomma, ylang, tuberos, vanilj och vit mysk.

🥭 MY WAY Ylang EdP 🥭  Armani's My Way familj växer.
Sara
Beauty Pro
18/12/24-17:28

Detta äf min signaturdoft, med andra ord en väldigt fräsch, feminin och vardaglig doft, perfekt prisklass ifall du skulle vilja köpa i julklapp

Detta äf min signaturdoft, med andra ord en väldigt fräsch,
Viva La Juicy EdP 50 ml
Sara
Beauty Pro
18/12/24-17:24
Klicka på ett alternativ för att rösta
Vilken bronzer/contour skulle du helst köpa?
6Bidrag
Pressed Bronzing Powder 400 Tanned And Gorgeous
Pressed Bronzing Powder 400 Tanned And Gorgeous
Cream Bronzer Golden Tan
Cream Bronzer Golden Tan
Laguna Bronzing Powder 00
Laguna Bronzing Powder 00
Cheeks Out Freestyle Cream Bronzer Hunnie Glaze
Cheeks Out Freestyle Cream Bronzer Hunnie Glaze
Matte Bronzer Stick Baked
Matte Bronzer Stick Baked