/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
13/12/24-08:19

🍩🌸 24 dagar av skönhet 🌸🍩

Dag 17 - ögonskuggspalett

Fick fina Hypnôse Drama Eye Shadow Palette i Lancôme's adventskalender förra året. Färgen heter French Nude.

🍩🌸  24 dagar av skönhet  🌸🍩  Dag 17 - ögonskuggspalett
Hypnôse Drama Eye Shadow Palette 01 French Nude
Irena
Beauty Pro
13/12/24-08:19

24 dagar av skönhet - Dag 2, foundation!

Av alla foundations jag har testat finns det ingen som slår denna. Haft den i snart 19 år, den har genomgått 3 reformuleringar, men fortsätter alltid leverera! ❤

24 dagar av skönhet - Dag 2, foundation!   Av alla
Teint Idole Ultra Wear Foundation 345N
Vallzz
Beauty Star
13/12/24-03:07
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Viktoria
Beauty Pro
13/12/24-00:39(redigerad den 14/12/24-03:01)

asså wow! Har nu hämtat ut mitt paket från kicks som jag ska få testa och sedan skriva recension på (beauty tester). Är verkligen så taggad på att testa detta och är så tacksam att ha blivit utvald som tester!~~~~wow kan ej vänta tills nästa hår tvätt  tiktok: ViktoriaJaworskaa

asså wow! Har nu hämtat ut mitt paket från kicks som jag ska
Nikki
Beauty Pro
12/12/24-22:56

✨️ JULKLAPPSTIPS ✨️

Julklappar med glow under 200 kr

Både Anastasia's Dewy Set Setting Spray (den lilla storleken) och BeautyAct's Radiant Cream Colour Stick Highlighter kostar 199 kr/st.

✨️ JULKLAPPSTIPS ✨️  Julklappar med glow under 200 kr  Både
Mini Dewy Set Setting Spray Original
Radiant Cream Colour Stick Highlighter Infinity
Sofia
Beauty Pro
12/12/24-21:07

✨️ 24 days of beauty ✨️ Dag 16 – Lipstick 💄

Jag är inget fan av läppstift, tycker mest att det är jobbigt att ha på sig. Men Fantastick från LH cosmetics är ett undantag! 😁 Speciellt favoritfärgen Kiss of life (finns inte på Kicks). Dessa läppstift känns mer som ett läppbalsam på läpparna och de är väldigt sheer i färgen men går att bygga upp om man så vill.

✨️ 24 days of beauty ✨️ Dag 16 – Lipstick 💄  Jag är inget
Fantastick Carefree
Fantastick Rosa
Fantastick Multi-Use Lipstick And Cream Rouge Famous
Nadia
Beauty Star
12/12/24-20:55

Måste bara rekommendera alla som befinner sig vid stockholms området att besöka Isadoras pop-up butik i stan. Idag handlade jag smink för 380kr värt 1700kr. Allt från nagellack till paletter och ögonprodukter

zeynab
Beauty Star
12/12/24-20:46

Rekommenderar "Yog Nog" och "let the good times roll" body spray från Lush. Dessa luktar sååå gott och dessa är gourmand dofter så om man tycker om gourmand dofter kommer man älska dessa!!

Rekommenderar "Yog Nog" och "let the good times roll" body