/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Sofia
Beauty Pro
19/12/24-06:51

Dag 19: Clean Classic Skin – en doft av renhet ✨ Clean Classic Skin är en mjuk och fräsch doft som fångar känslan av ren, varm hud. Med noter av lotusblomma, honungsmelon och vanilj är den både lätt och sensuell. Perfekt för dig som vill ha en subtil och naturlig signaturdoft som känns tidlös och elegant!

Dag 19: Clean Classic Skin – en doft av renhet ✨ Clean
Nikki
Beauty Pro
19/12/24-06:17

24 dagar av skönhet 💧☃️

Dag 23 - Balm

KORA Organics Noni Glow Face Balm är ett återfuktande ansiktsbalm som tillför huden antioxidanter och essentiella fettsyror. Det är mjukgörande på torra och irriterade områden samtidigt som det ger näring och lyster. Jag tycker det funkar toppen även på läpparna. Smidigt att ha med i väskan.

24 dagar av skönhet 💧☃️  Dag 23 - Balm  KORA Organics Noni
Noni Glow Face Balm 10 g
Anna
Beauty Pro
19/12/24-01:36(redigerad den 19/12/24-05:47)

24 Dagar av skönhet❣️

Dag 18 - Hudvård☕

De här padsen doftar fräscht och ger både en jämn hudton och fukt/glow. De innehåller pha- syra som är mildare än aha-syra men fortfarande är exfolierande. Jag gillar dem och tycker ee ger en bra start på dagen 💚

# 24 Dagar av skönhet❣️ Dag 18 - Hudvård☕  De här padsen
SkinRise Morning Glow 36 pcs
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Violet
Beauty Pro
18/12/24-22:32

Perfekta combo

Det doftar väldigt sexig och hot. När man bära de ett tag då känns mer av doften o passa bra till sommar o sol.

Jag rekommendera denna produkten till de som gillar starkare doftar o vill har mer självförtroende samt känna sig lyxigt. 🌞 ☀️ Passa till night out🌙 eller middag dajt.

Testa denna combo och jag är 100% att ni kommer tycker den combo ❤️ 💙

De doftar så så så gott.

Perfekta combo  Det doftar väldigt sexig och hot. När man
The Ritual Of Ayurveda Hair & Body Mist 50 ml
Opium EdP 30 ml
Violet
Beauty Pro
18/12/24-22:11

Lancôme parfymer. Jag skulle rekommendera till alla ska har en bra parfym. Parfymer som dofta söt och hot 🔥 man få mycket självförtroende och självsäket när att bära en bra perfym. Att bära ett bra parfymer är mycket viktigare än man trodde, de starkare dina självförtroende och man mår bra av det. Som tjej få man mycket uppmärksamhet på grund av doftar gott. Man få allt komplimanger och folk alltid fråga vilket parfymer jag bär ❤️.
Dofta blommoing och de stanna kvar längre. Man behöver bara spray lite gran och det räcker hela dagen.

Lancôme parfymer.  Jag skulle rekommendera till alla ska har
La Vie Est Belle L'Elixir EdP 50 ml
La Vie Est Belle EdP 30 ml Gift Box
Malin
Beauty Pro
18/12/24-22:00

NAGLAR! Jag älskar depend iq gel set. Besatt! undrar om någon gjort förlängning? alltså man sätter dit tippar, filar, målar och sen kör i lampan? isåfall, blir de bra??

Gel iQ Nail Polish High Shine Cleanser Step 5 35 ml
Gel iQ Nail Polish Pre-Cleanser Step 1 35 ml
Lujein
Beauty Star
18/12/24-21:18

köpte denna hårprodukt eftersom att det är så plaskigt väder just nu, rekomemderar starkt om man har vågigt/lockigt hår!håret bli glansigt och håller sig rakt:)(https://img.tokywoky.com/message-images/167cc752-a83c-40c2-a2dd-594a8f2c1b23.jpg)

Rorita
Beauty Pro
18/12/24-20:32

ska bli kul att testa:)