/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Anna
Beauty Pro
19/12/24-18:17(redigerad den 19/12/24-18:38)

Julklappstips 💧🩵💧🩵💧🩵💧🩵

Fuktgivande toner med praktisk pump som är en utmärkt julklapp till de flesta idag endast för 209,30 kronor och i vanliga fsll för priset 299 kronor 🩵💧

Julklappstips 💧🩵💧🩵💧🩵💧🩵  Fuktgivande toner med
Hyal Reyouth Toner 120 ml
adrienn.karolyi
Beauty Star
19/12/24-16:51

Hej!

Jag letar efter godaste tjejparfymen med noter av citrus eller blommor. Den ska helst inte vara för stark, men den ska ändå hålla relativt länge. Har ni några tips?

Nathalie
Beauty Pro
19/12/24-15:46

🎁 Julklappstips under 300 kr 🎁

Nu när jag ändå testat den så kan jag tipsa om den här ansiktsmasken! Kostar nu på rea 209 kr. Passar alla som behöver mer fukt, parfymfri och luktar liksom neutralt. Jag gillar den!

🎁 Julklappstips under 300 kr 🎁  Nu när jag ändå testat den
Moisture Mask 75 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nathalie
Beauty Pro
19/12/24-14:18

❤️ 24 dagar av skönhet ❤️

Dag 22: badskum

Det här badskummet har varit en stor hit i familjen. Den röda är mer ett traditionellt badskum medan den gula är mer oljig och ska vara lite bättre för torr hud. Har gillat båda och maken blev jätteglad nu när jag inte längre kan använda Rituals kroppsprodukter för då får han dem för sig själv 😂

❤️ 24 dagar av skönhet ❤️  Dag 22: badskum   Det här
The Ritual Of Ayurveda Bath Foam 500 ml
Anna
Beauty Pro
19/12/24-14:03

24 Dagar av skönhet❣️ Dag 19 - Smink

Den här flytande tinten från Lancome är till både konder och ögonlock. Den sitter som berget på mina oljiga ögonlock utan primer så vill verkligen ha flera färger av den 😍 Några fler som köpte den i år?

24 Dagar av skönhet❣️ Dag 19 - Smink   Den här flytande
Sofia
Beauty Pro
19/12/24-13:53(redigerad den 19/12/24-13:54)

Fick mail från ett älskat sminkmärke om en pre-launch av en ny produkt – veganska blush sticks som även går att använda på ögon och läppar. 👀 Tror de släpps i början av 2025, men för trogna kunder som fått mailet går de att köpa redan nu.

Hur fina färger?! De två mörkare är galet fina på mörk hy. 😍 Jag beställde färgen i mitten direkt!

Vilken färg tycker du mest om?

Fick mail från ett älskat sminkmärke om en pre-launch av en
Nellie
Beauty Star
19/12/24-13:37

Är det någon som har tips på bra värmeskydd?

Melina
Beauty Pro
19/12/24-13:30

24 dagar skönhet ❄ dag 9

Björk-Tämja Flyaway Tamer

Räddaren till alla hårstrån som lever sitt egna liv😂🤣😂

24 dagar skönhet ❄ dag 9  Björk-Tämja Flyaway Tamer
Tämja Flyaway Tamer 20 ml