/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Arezo
Beauty Star
11/12/24-10:35(redigerad den 11/12/24-10:38)

Min nya favorit kombo inför vintern så mysig ✨ Den en mild och god valilj doft som en bulle men samtidigt är den inte så stark så man kan blnada lite med en annan parfym man gillar!

Eilish EdP 100 ml
Nathalie
Beauty Pro
11/12/24-10:31

🎁 Julklappstips under 200 kr till män 🎁

Min make gillar märket Bulldog, han tycker om deras ansiktsprodukter så jag brukar passa på att köpa det när det är rea. Såg nu att de har en box med rengöring och ansiktskräm, så det rekommenderar jag till män i varierande ålder 😀

Skincare Duo Set Orginal Gift Box
Nikki
Beauty Pro
11/12/24-09:36

Dagens doft blev idag Lancôme La Vie Est Belle L'Elixir EdP

En ganska ny flanker till originaldoften La Vie Est Belle EdP som finns i dagens lucka på KICKS Julkalender 50%. Dessa båda dofter har dock inte mycket mer än flakongen gemensamt.

La Vie Est Belle L'Elixir EdP är en modern och lekfull doft, en färgstark swirl av hallonlikör, viol och ros och som basnoter finns kakaosmör, läder och cederträ.

En annorlunda Lancôme parfym! Provdofta i butik! På mig håller den otroligt länge!

Dagens doft blev idag Lancôme La Vie Est Belle L'Elixir EdP
La Vie Est Belle L'Elixir EdP 50 ml
La Vie Est Belle EdP 30 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
11/12/24-09:26

Skillnaden mellan vegansk och Cruelty-free!

Att en produkt är vegansk betyder att den inte innehåller några animaliska ämnen. Cruelty-free betyder att produkten inte har testats på djur. En vegansk produkt är inte alltid cruelty free/ grymhetsfri men ofta går dessa värderingar hand i hand.

TIPSA GÄRNA OM VEGANSKA & CRUELTY-FREE VARUMÄRKEN och PRODUKTER!!!

Klicka på ett alternativ för att rösta
Hur tänker och känner du vad gäller veganska och cruelty-free skönhetsprodukter?
5Bidrag
Jag väljer bara veganska/cruelty-free produkter till 100%. Finns inget annat alternativ för mig.
Jag försöker välja veganskt/cruelty-free om det står mellan två olika men likvärdiga produkter. Vill/behöver lära mig mer.
Jag bryr mig inte alls utan köper det jag vill.
Skillnaden mellan vegansk och Cruelty-free!  Att en produkt
Yondza
Beauty Star
11/12/24-09:05

Hej fina tjejer, har vi någon frisör här som kan ge mig lite tips inför en färgning?

Nikki
Beauty Pro
11/12/24-08:56

24 dagar av skönhet ✨️

Dag 15 - Torrschampo

För att fräscha upp håret mellan tvättar eller när man helt enkelt inte hinner tvätta det (låter alltid mitt hår självtorka) är dessa torrschampon från Björn Axén jättebra, tycker jag. Håret blir fräscht, inte stelt och får ingen vit hinna. Hypo allergenic svag god doft (finns flera olika). Sunny grapefruit är min favorit.

100% vegansk

24 dagar av skönhet ✨️  Dag 15 - Torrschampo   För att
Dry Shampoo Sunny Grapefruit 150 ml
Dry Shampoo Green Apple
Dry Shampoo Sweet Blossom 150 ml
Johanna
Beauty Star
11/12/24-08:35

Min absoluta parfym är från Dolce & Gabbana. Det är alltid en jag går tillbaka till oavsett vad. Passar superbra till olika tillfällen

Min absoluta parfym är från Dolce & Gabbana. Det är alltid
Sofia
Beauty Pro
11/12/24-08:21

✨️ 24 days of beauty ✨️ Dag 15 – Perfume

Jag kan inte välja en enda favoritparfym men Mojave ghost absolu från Byredo är i alla fall en av mina favoriter. Det är en så unik doft, har svårt att beskriva den. Men den är fräsch och saftig på mig, på andra kan den tydligen vara väldigt pudrig.

✨️ 24 days of beauty ✨️ Dag 15 – Perfume  Jag kan inte välja
Mojave Ghost Absolu EdP 50 ml