/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
21/12/24-10:11(redigerad den 21/12/24-10:14)

Har gjort ett inlägg om detta på Hudvårdsinlägg men tänkte att det kan vara bra att posta det även här.

Har gjort ett inlägg om detta på Hudvårdsinlägg men tänkte
Nikki
Beauty Pro
21/12/24-09:29

Skönhet under granen? 🎁🎄

Vad önskar ni er och vad ger ni bort i julklapp? Står någon parfym på önskelistan? Har någon kanske slagit till på årets julklapp - en unisexdoft?

Jag kommer bl a att ge bort både doft, makeup och hudvård/kroppsvård. Någon kommer dofta gott och någon kommer förhoppningsvis sova gott. 😃

Själv önskar jag mig härlig kroppsvård, gärna någon lite lyxig badolja, duschtvål eller badsalt för alla långa varma bad i vinter. 🛁☃️

Skönhet under granen? 🎁🎄  Vad önskar ni er och vad ger ni
Cool Water EdT 40 ml
Lavender Body Oil 100 ml
Almost Lipstick Black Honey
Nikki
Beauty Pro
21/12/24-09:09(redigerad den 28/01/25-12:59)

Kommer ni ihåg nästa års färg?

Mocha Mousse

Njuter av en lugn, lat morgon och oändligt med kaffe. Så gott att tillsätta lite kanel och kardemumma i bryggkaffet. Och varm (om möjligt) skummad mjölk. Ger lyxig cafésmak men man kan sitta i sin morgonrock. Älskar mitt morgonkaffe! 🥰

Och så börjar tankarna vandra iväg. Varför inte hitta dofter som matchar nyansen? Nu får vi tänka doftnoter som kaffe, choklad, kakao, mocka, karamell, vanilj, tonkaböna m.m

Taggar några jag spontant kommer på. ☕️

Tipsa och tagga gärna! ☕️🍩

Kommer ni ihåg nästa års färg?  Mocha Mousse   Njuter av en
Eilish EdP 100 ml
Good Girl EdP 30 ml
Uomo EdT 50 ml
Black Opium EdP 30 ml
Replica Coffee Break EdT 100 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Melina
Beauty Pro
21/12/24-08:06

24 dagar skönhet ⭐ dag 11

Sunny Stories - Self Tan Instant Body Mousse

En färgad mousse med brun utan sol effekt som ger resultat redan efter 2 timmar. Ger en fin färg och luktar gott. Rekommenderar den till dig som vill se lite solkysst ut ☺

24 dagar skönhet ⭐ dag 11  Sunny Stories - Self Tan Instant
Self Tan Instant Body Mousse Warm 150 ml
Linn
Beauty Pro
21/12/24-08:03

Dag 24: Powder Puff

Jag avslutar starkt med min favorit powder puff från LH cosmetics! Jag tror alla känner till den och de flesta har den hemma. Den är extra bra under ögat eller för en tydlig linje under kindbenet.

God Jul till er alla!

**Dag 24: Powder Puff**  Jag avslutar starkt med min favorit
Powder Puff
Irena
Beauty Pro
21/12/24-07:18

senaste köpet, en palette som jag velat ha länge och passade därför på när Kicks hade 30% rabatterbjudande 🥰

senaste köpet, en palette som jag velat ha länge och passade
Mauve Pressed Powder Palette
Anna
Beauty Pro
20/12/24-23:06(redigerad den 20/12/24-23:39)

24 Dagar av skönhet❣️ Dag 20 - Hudvård, kvällsrutin💤 Härlig rengöring med balm från Saturday Skin och Pads från Cosrx som är återfuktande, lugnande och med lite pha-syra. Skön rengöring för min torra och lite känsliga hud. Båda produkterna doftar lite godis och fräscht samtidigt 🍭💖

24 Dagar av skönhet❣️ Dag 20 - Hudvård, kvällsrutin💤 Härlig
Melt+Cleanse Makeup Melting Balm 100 ml
Charlie
Beauty Pro
20/12/24-22:28

Mitt senaste köp från KICKS🤭🌸 vet ni vad? December är en tid att glömma stress, budget, besparingar och ångest. Nu ska vi äta det vi vill och känna oss vackra och älskade 🥰 Jag har velat testa DIORS produkter sedan början av året! Äntligen har jag sparat upp. Hon i kassan hjälpte mig också att inspireras till nya Ole Henriksen🍓

Mitt senaste köp från KICKS🤭🌸 vet ni vad? December är en
LIP TREATMENT Pout Preserve Peptide Peach Strawberry
Forever Glow Maximizer Longwear Liquid Highlighter 015 Peachy