/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Anna
Beauty Pro
21/12/24-22:54

24 Dagar av skönhet❣️ Dag 21 - smink som sitter💃

Blev tipsad om den är Gel-eyelinern från Kyle by Kyle Jenner och jaa den sitter kvar på mina oljiga ögonlöck/ hooded eyes🩷 Den jag har är i matt brun!

24 Dagar av skönhet❣️ Dag 21 - smink som sitter💃  Blev
Nathalie
Beauty Pro
21/12/24-19:16

🎁 Julklappstips under 300 kr 🎁

Till den du vet gillar makeup men inte exakt vad den vill ha, så är rengöring alltid ett bra alternativ! Använder bilden jag hade i min 24 dagar av skönhet men den här skulle jag själv bli jätteglad för 🤩

🎁  Julklappstips under 300 kr 🎁  Till den du vet gillar
Solid Cleanser Sponge Cleaner 28 g
Mariam
Beauty Star
21/12/24-17:54

Senaste köp, perfekta eleganta gåva att ge som present.

Senaste köp, perfekta eleganta gåva att ge som present.
The Ritual Of Ayurveda - Small Gift Box
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nathalie
Beauty Pro
21/12/24-15:15

❤️ 24 dagar av skönhet ❤️

Dag 24: parfym

Sparade det bästa till sist. Jag vet att den här parfymen inte är någon nyhet för någon av er men den är ändå min favorit 🤩

❤️ 24 dagar av skönhet ❤️  Dag 24: parfym  Sparade det bästa
Donna Born In Roma EdP 30 ml
Sofia
Beauty Pro
21/12/24-14:57

✨️ 24 days of beauty ✨️ Dag 22 – Blotting powder

Det finns inget blotting powder som det från LH cosmetics! Det innehåller en superabsorberande ingrediens som heter Upsalite och används på händerna när man håller på med klättring. Rekommenderar starkt till alla med oljig hy! Jag upplever inte att pudret ser vitt ut eller ser galet ut om du fotar med blixt.

Mitt puder är den gamla förpackningen, den nya är grå och inte tvådelad men du får fortfarande med en liten puff så klart!

✨️ 24 days of beauty ✨️ Dag 22 – Blotting powder   Det finns
Blotting Powder Translucent
Livia
Beauty Pro
21/12/24-14:44

Mina läppar på julafton! 💋✨

Mina läppar på julafton! 💋✨
Mini Macximal Sleek Satin Lipstick Centre Of Attention
Nikki
Beauty Pro
21/12/24-10:11(redigerad den 21/12/24-10:14)

Har gjort ett inlägg om detta på Hudvårdsinlägg men tänkte att det kan vara bra att posta det även här.

Har gjort ett inlägg om detta på Hudvårdsinlägg men tänkte
Nikki
Beauty Pro
21/12/24-09:29

Skönhet under granen? 🎁🎄

Vad önskar ni er och vad ger ni bort i julklapp? Står någon parfym på önskelistan? Har någon kanske slagit till på årets julklapp - en unisexdoft?

Jag kommer bl a att ge bort både doft, makeup och hudvård/kroppsvård. Någon kommer dofta gott och någon kommer förhoppningsvis sova gott. 😃

Själv önskar jag mig härlig kroppsvård, gärna någon lite lyxig badolja, duschtvål eller badsalt för alla långa varma bad i vinter. 🛁☃️

Skönhet under granen? 🎁🎄  Vad önskar ni er och vad ger ni
Cool Water EdT 40 ml
Lavender Body Oil 100 ml
Almost Lipstick Black Honey