/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Violet
Beauty Pro
16/12/24-10:08

Hej! vilket ögonkräm rekommendera ni? Jag har mörka ringar

Violet
Beauty Pro
16/12/24-09:32

Hej! Jag har fått mail från kicks atr jag har blivit utvalda Beauty Tester. vilket spännande att får testa nya produkter ❤️

Sofia
Beauty Pro
16/12/24-09:09

Tips om man befinner sig i Stockholm och vill shoppa LH cosmetics till bra pris! 🤩 De kör en pop-up store idag och imorgon med outletpriser och erbjudanden.

Tips om man befinner sig i Stockholm och vill shoppa LH
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Linn
Beauty Pro
16/12/24-08:38

Dag 19: Kylie Lip Kit

Dessa set finns i många olika färger! De är matta och håller väldigt bra och länge. Det är också bra att en läppenna som verkligen matchar läppstiftet följer med i kitet. Taggar några färger.

**Dag 19: Kylie Lip Kit**  Dessa set finns i många olika
Matte Lip Kit 800 One Wish
Matte Lip Kit 503 Bad Lil Thing
Matte Lip Kit 802 Candy K
Nikki
Beauty Pro
16/12/24-07:03

24 dagar av skönhet 🌸💜

Dag 20 - Gourmanddoft

Lite ovanligt för Marc Jacobs att lansera en gourmanddoft. Tycker Daisy Love Pop EdT passar bra som en lättare gourmanddoft för sommaren men den funkar såklart året om.

Doftnoter är bl a Hjortron, Bergamott (citrus), Pistage och Vispgrädde.

Söt flakong också! 🌸

24 dagar av skönhet 🌸💜  Dag 20 - Gourmanddoft  Lite
Daisy Love Pop EdT 50 ml
Sofia
Beauty Pro
16/12/24-06:29

Dag 16: The Ritual of Karma Anti-Pollution Spray – skydd för huden hela dagen ✨ Den är en multifunktionell spray för både ansikte och kropp som skyddar huden mot föroreningar och ger en fräsch känsla. Berikad med vit lotus och ekologiskt vitt te återfuktar den och lugnar huden, samtidigt som den har en mild, behaglig doft. Perfekt att använda under dagen för att fräscha upp huden och bevara dess naturliga lyster!

Dag 16: The Ritual of Karma Anti-Pollution Spray – skydd för
Rebecca
Beauty Star
16/12/24-01:32

För dig som älskar musk! Pure musc är en parfym från Narciso Rodriguez som var en instant hit för mig. Den luktar väldigt fräscht och passar 'clean girl' vibe. En bra vardaglig doft som passar extra till kallare årstider som nu!

För dig som älskar musk!  Pure musc är en parfym från
For Her Pure Musc EdP 30 ml
Rebecca
Beauty Star
16/12/24-01:29

Jag har nyligen köpt hem den trendiga foundationen 'Halo Glow' från Elf. Den marknadsförs som en produkt som ska ge dig en blänkande bas. När jag provade den märkte jag direkt att den har glow och shimmer. För dig som gillar ett base av glow istället för ett matt base är denna produkt att rekommendera! Något att ha i åtanke är att den inte är en helt fulltäckande foundation.

Jag har nyligen köpt hem den trendiga foundationen 'Halo