/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
12/12/24-19:52

JULMYS 🤍🎅

Älskar min Scalp Massager. Behaglig och avkopplande att använda och man får en extra ren känsla. Vid regelbunden användning så sägs även hårbottenmassage påverka hårtillväxten och hårets kvalitet positivt.

Tips! Härlig att använda även i torrt hår. Ökar både blodcirkulationen och välbefinnandet. 🥰

JULMYS 🤍🎅  Älskar min Scalp Massager. Behaglig och
Scalp Revival™ Stimulating Therapy Massager
Scalp Massage Brush
Scalp Delight™ Scalp Massage Brush
Scalp Solutions Stimulating Scalp Massager
Head-Ing Out - Scalp Massage Brush Black
Melina
Beauty Pro
12/12/24-19:18

Julklapp till min älskade sambo❤ mitt senaste köp i från KICKS.

Julklapp till min älskade sambo❤ mitt senaste köp i från
After Shave Balm 100 ml
Anna
Beauty Pro
12/12/24-18:51(redigerad den 12/12/24-21:04)

24 Dagar av skönhet❣️ Dag 12 - Smink

Isadoras Stift är riktigt bra budgetsmink tycker jag! Tycker de passar som julklapp till tonåringar och andra med för den delen 💕🌹!

24 Dagar av skönhet❣️ Dag 12 - Smink  Isadoras Stift är
Blush Stick 42 Rose Perfection
Blush Stick 44 Coral Rose
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Riyaaqkhalif
Beauty Star
12/12/24-18:22

Hej! kan ni tips en bra body lotion som doftar gott som man kan använda nu under vintern halvåret

Sofia
Beauty Pro
12/12/24-17:51

Senaste köpet från LH cosmetics! 🛍 LH hade häromdagen 2 paletter till priset av 1 och 25 % på massa grejer så då slog jag till. 😁

Infinity palette har jag ju redan men jag köpte en backup. På köpet fick jag då deras blush Duo dimension i Element, den enda färgen jag inte redan hade. 😄 Så otroligt fina färger! Ska användas imorgon. 😍 Sen köpte jag 2 crayons – Atria och helt nya Nunki (den rosa). Lyckas inte få med på bild hur mycket de glittrar så jag lånar bilder från LH. 😍✨️ Jag har över 20 stycken crayons nu. 😅

Senaste köpet från LH cosmetics! 🛍 LH hade häromdagen 2
Infinity Palette
Duo Dimension Element
Crayon Atria
Nikki
Beauty Pro
12/12/24-17:36

Fina julklappar från KICKS är senaste köpet! 🎁🖤

Blir många olika köp nu med alla erbjudanden, julkalendrar och kampanjer när inte allt finns på samma ställe.

Fina julklappar från KICKS är senaste köpet! 🎁🖤  Blir
Sofia
Beauty Pro
12/12/24-17:32

Senaste köpet från Kicks! 🛍 Påfyllning av favoritcleansern från Skinome. 😊

Senaste köpet från Kicks! 🛍 Påfyllning av favoritcleansern
Mineral Cleanser 50 ml
Nikki
Beauty Pro
12/12/24-17:11

Jag älskar verkligen den rena fräscha blomdoftnoten PION. Mina sommarparfymer och dagdofter har väldigt ofta med denna doftnot.

Parfymer är ju för mig ett stort intresse och mycket mer än något som "bara" doftar gott. Lite nördvarning! Just därför är det ju extra kul när man får en riktig knäpp på näsan... men det bjuder jag på.

Doftnoten PION är en s k fantasidoftnot. Syntetiskt framställd då det inte är möjligt att utvinna ur pionblomman. Då har man lärt sig något nytt! 😄

Taggar några parfymer med "pion" om någon är nyfiken på denna ljuvliga men oäkta doftnot. 🌸

Jag älskar verkligen den rena fräscha blomdoftnoten PION.
Pleasures EdP 30 ml
L'Eau D'Issey EdT 50 ml
Bright Crystal EdT 30 ml
Reserve H2EAU Brilliant Peony EdP 100 ml