/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
28/12/24-08:44

REA-köp

Schampo och balsam från Björn Axén som jag inte använt tidigare och ett lipgloss från NYX som jag köpte om nu när det var till halva priset. Köpte ett redan i somras då Beetlejuice kollektionen släpptes. Butter Gloss härliga formula i en fin Limited Edition rosa nyans. 🌸🪲

REA-köp  Schampo och balsam från Björn Axén som jag inte
Repair Shampoo 75 ml
Repair Conditioner 75 ml
Beetlejuice Sandworm Swirl Butter Gloss Pink + Green
Linn
Beauty Pro
27/12/24-15:22

MITT SENASTE INKÖP FRÅN KICKS

Har suktat efter den här sedan KICKS tog in den i sortimentet så får se om jag blir nöjd!

**MITT SENASTE INKÖP FRÅN KICKS**  Har suktat efter den här
Diamond Bomb All-Over Diamond Veil How Many Carats?
Anna
Beauty Pro
27/12/24-13:03(redigerad den 27/12/24-13:11)

24 Dagar med skönhet❣️ Dag 24 - Hårvård, Årets släpp😃! Så kul att använda och innovativt💞💓 Älskar den, det är en torrmask som stärker håret och ger endel glans samtidigt. Tynger inte håret, mycket lätt, har aldrig kunnat ta för mycket. Doftar godis och mint och samtidigt inte sött/sliskigt! Jätterolig att använda och så lätt att använda! Har testat två produkter till från IGK men tycker absolut bäst om den här!! Stärker skört hår som lovat💕 poäng för produktnamn ocksä, kolla resten av deras produkter med, roliga namn 😃

24 Dagar med skönhet❣️ Dag 24 - Hårvård, Årets släpp😃! Så
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Sofia
Beauty Pro
27/12/24-12:40(redigerad den 27/12/24-12:40)

Jag har fått äran att testa Lancôme Teint Idole Ultra Wear Skin Transforming Bronzer i nyans 3, och jag är verkligen imponerad! Texturen är silkeslen och lätt att blanda ut, vilket gör att den smälter in naturligt i huden utan att se kakig ut. Just nu skulle jag behöva nyans 2 eftersom min hy är ljusare, men nyans 3 är perfekt för sommaren när jag har lite mer färg. Jag älskar hur byggbar den är – jag kan använda den för en subtil värme eller för att definiera ansiktet mer. Den håller dessutom riktigt bra under dagen och framhäver inte torra partier eller porer, vilket är ett stort plus. Det här är definitivt en bronzer som jag kommer att fortsätta använda!

Jag har fått äran att testa Lancôme Teint Idole Ultra Wear
Teint Idole Ultra Wear C.E. Skin Transforming Bronzer 2
Carro K
Beauty Pro
27/12/24-12:16(redigerad den 27/12/24-12:21)

♥ Nytt inköp på Kicks REA ♥

Har en tid kikat på Koras produkter och fick se att de var på halva priset i en butik! Ska bli kul och testa och se om de lever upp till förväntningarna och det som jag hört och läst om dem. Plus i kanten för att det även finns refiller att fylla på med ✨

Active Algae Lightweight Moisturizer Day Cream 50 ml
Noni Bright Vitamin C Serum 30 ml
Berry Bright Vitamin C Eye Cream 15 ml
Livia
Beauty Pro
27/12/24-12:02

Jag har sen innan en ganska stor kollektion med sminkborstar, men inget slår det här setet jag fick i julklapp. Den har borstar till alla tänkbara detaljer i sminkningen 😍

MUA Life Brush Collection
Annika
Beauty Pro
27/12/24-11:56

Passade på att köpa lite nytt då det är 25 % på Makeup, det blev 3 produkter i Lumene Blur serie.

Passade på att köpa lite nytt då det är 25 % på Makeup, det
Blur Longwear Primer 20 ml
Blur 16H Longwear SPF15 Foundation 0 Light Ivory
Blur Longwear Concealer Light
Nikki
Beauty Pro
27/12/24-11:27

Vintertips för mjuka läppar! 👄☃️

Smidigt att alltid ha ett av BURT'S BEES lipbalm med sig. Finns så många härliga att välja bland och de gör verkligen sitt jobb. 🥰

Taggar några av de som finns i KICKS sortiment.

Vintertips för mjuka läppar! 👄☃️  Smidigt att alltid ha ett
Vanilla Bean Lip Balm
Coconut & Pear Lip Balm