/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
30/12/24-13:38

🤍🤎 Sol de Janeiro's Cheirosa 71 🤎🤍

Ny förpackning men fortfarande dessert på sprayflaska. 😋

Toppnoter: Karamelliserad Vanilj & Havssalt

Hjärtnoter: Rostad Macadamianöt & vit Choklad

Basnoter: Tonkaböna & Kokosnötsblomma

Kan bara tagga den tidigare men den nya förpackningen har precis kommit in på KICKS.

🤍🤎  Sol de Janeiro's Cheirosa 71  🤎🤍   Ny förpackning
Brazilian Crush Cheirosa 71 Perfume Mist 90 ml
Nikki
Beauty Pro
30/12/24-13:22

🌿💜🌿 FLORENCE By MILLS 👀💜🌿

Älskar lip masken så den är en favorit i repris. Se bild 2. Den blir inte mörklila på läpparna. 😃

Ska bli kul att även testa deras eye gel pads.

Alla produkter från Florence by Mills är veganska! 🐰🌸

Tipsa gärna om du har någon favorit från varumärket!

🌿💜🌿  FLORENCE By MILLS  👀💜🌿  Älskar lip masken så den
Hit Snooze Lip Mask
Floating Under The Eyes Depuffing Under Eye Gel Pads 30 pairs
Marion
Beauty Pro
30/12/24-11:48

Hej på er!

Nu behöver jag hjälp från er skönhetsintresserade! Jag är på jakt efter en riktigt bra peeling till ansiktet. Jag har blandhy, typisk fet t-zon och yttorr på bland annat kinderna, särskilt nu i vintern. Jag önskar en produkt som minimerar synligheten av porer och som rengör på djupet.

Tack för era fantastiska inlägg, ni är så jäkla bra! ❤️

Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Sara Linnea
Beauty Star
30/12/24-10:25

Åh, så frustrerande att det inte går att redigera sitt svar i "help a shopper" 🫣

Som svar på Helenas fråga när det gäller underlag till ögonskugga var det ju det här jag ville framföra:

När det gäller bas för ögonskugga är Primer Potion från Urban Decay en klassiker. Den finns med både matt och skimrig finish.

Sedan några år tillbaka har jag själv gått över till High Definition Eyeshadow Base från Nyx, som är ett bra budgetalternativ.

En del väljer istället att lägga en krämig ögonskugga som bas för puderskuggor. Jumbo Eye Pencil från Nyx är mångas favorit. Den svarta pennan ger jättefint djup när man lägger den under en mörk ögonskugga.

Men nu när vi ändå är inne på primers och hållbarhet, har du något tips på hur man får ut mesta möjliga av sin ögonskugga?

Lina
Beauty Star
30/12/24-00:28

julmys rutin

julmys rutin
Rouge Blush Colour & Glow 257 Dioriviera
Lina
Beauty Star
30/12/24-00:16
Maja
Beauty Star
29/12/24-22:24

För alla er som gillar att använda kajal i vattenlinjen. Isadora Contour Kajal är helt PERFEKT för detta. Super krämig i konsistensen och håller sig verkligen på plats HELA dagen. Dessutom vässbar så inget krångel med att skruva upp ny produkt eller liknande. Använt i nått år nu och blir aldrig besviken. Och bästav allt, sååå prisvärd!!!

För alla er som gillar att använda kajal i vattenlinjen.
olivia.hanssoon1
Beauty Beginner
29/12/24-20:41

Måste tipsa om min absoluta favorit, den ger en glow samtidigt en bra täckning och hittar man sin färg är den 10/10. rekommderar

Måste tipsa om min absoluta favorit, den ger en glow
Your Skin But Better CC+ SPF50+ Fair Light