/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nathalie
Beauty Pro
02/01/25-11:21

Mitt senaste köp

Fick ett presentkort i julklapp som jag genast omvandlade till en parfym (kommer ett separat inlägg om den senare) och de här flytande två produkterna från Skincity! Ser fram emot att testa!

Mitt senaste köp   Fick ett presentkort i julklapp som jag
Intense Treatment Pads 50 pcs
Barrier Extreme Moisturiser 50 ml
Nikki
Beauty Pro
02/01/25-11:13

Frost, sol och minusgrader ❄️🌞☃️

Vilken härlig start på det nya året. Och så viktigt att vårda och återfukta både hud och läppar.

Självklart solskydd vid sol och reflekterande snö. Och alltid ett vanligt lip balm som får plats i fickan. Se bild 2.

Själv gillar jag också läppolja. Har några olika och det finns massor i olika prisklass. Dock viktigt att också se vilken mängd du får för pengarna. Billigast är inte alltid billigast då innehållet kan variera stort, kikade lite snabbt och hittade allt från 4 ml till 10 ml.

Måste också återigen tipsa om denna lip mask från Florence by Mills som jag nyligen köpte om. Härlig formula, läcker färg (blir inte lilablå på) och läpparna är mjuka och lena som smör på morgonen.

Ha en fortsatt fin och vintrig januaridag! ☃️💙

Frost, sol och minusgrader ❄️🌞☃️  Vilken härlig start på
Lip Comfort Oil 04 Pitaya
Kush Best Buds Lip Duo Lipstick Kit
Rêve De Miel Honey Lip Oil 10 ml
Hit Snooze Lip Mask
Anthelios XL SPF50+ Stick 9 g
Vanilla Bean Lip Balm
Nathalie
Beauty Pro
02/01/25-07:09

30% rabatt på BeautyAct idag. Vad är era favoriter från detta märke? Jag har faktiskt inget från dem men bläddrade igenom allt idag och la en del saker som favoriter så jag kan testa det sen när behovet uppstår. Bl.a deras setting powder

30% rabatt på BeautyAct idag. Vad är era favoriter från
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Lina
Beauty Star
02/01/25-02:35

Hej, gott nytt år 🥳 vilka ögonbryns pennor skulle ni rekommendera? Om någon kan rekommendera nån penna som ser ut som små hårstrå när man fyller på ögonbrynen. Tack 🌸

Charlie
Beauty Pro
02/01/25-00:32

24 dagar av beauty🤩✨ första januari, starta året lyxigt med Peter Thomas Roth Eyepatches! dessa fyndade jag på KICKS rean och dom ger fantastisk lyster & glans🫶🏻🩷

24 dagar av beauty🤩✨ första januari, starta året lyxigt med
FIRMx Collagen Hydra-Gel Face & Eye Patches
Nadila
Beauty Pro
01/01/25-21:23

lite fynd på rean ♥

The Ritual Of Sakura (rosa) och den ena är Ritual Of Karma♥ två fanrastiska dofter

parfym av Jimmy Choo luktar citrus blommor jette fin doft.

och den andra parfymen är Michael Kors Wonderlust. doftar blommor, söt mandelmjölk, lite kryddig.

lite fynd på rean ♥  The Ritual Of Sakura (rosa) och den ena
Wonderlust EdP 50 ml
Blossom EdP 40 ml
Moa
Beauty Star
01/01/25-17:59

Min Signaturdoft och Go To parfym är Giorgio Armani Si.

Det är en elegant, sensuell, intensiv, mjuk och kvinnlig doft. De kombinerande doftnoterna är svartvinbärsnektar, modern chypre och ljust myskaktigt trä.

Den må kosta lite men flaskan räcker länge och doften sitter kvar länge på huden.

Min Signaturdoft och Go To parfym är Giorgio Armani Si.
Sì EdP 30 ml
Moa
Beauty Star
01/01/25-17:31

Mitt senaste köp var Urban Decay All Nighter Setting Spray.

En stor favorit och en produkt jag alltid måste ha hemma eller i sminkväskan. Får sminket att hålla sig på plats hela dagen.

Mitt senaste köp var Urban Decay All Nighter Setting Spray.
All Nighter Setting Spray 118 ml