/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Rebecca
Beauty Pro
31/12/24-10:33

Älskar att börja dagen tidigt med lång dusch, eyepatches, heatless curls och sen bästa hudvård innan det sminkades för jobb:) Sen blir det hemma och fixa sig lite till för skojs skull innan familjemys hemma hela kvällen:)

Älskar att börja dagen tidigt med lång dusch, eyepatches,
Floating Under The Eyes Depuffing Under Eye Gel Pads 30 pairs
Charlie
Beauty Pro
31/12/24-07:18

Här är min jul-look, före/efter!🧡🔥 en sån simpel och glowwy look, passade i julstressen😂 använde mig av lumenes läpp-penna och glans, håller förvånansvärt bra. Endast en ny MAC-ögonskugga för simpelhetens skull och lite MAC-kajal för drama😏 örhängen är köpt på glitter😍

Här är min jul-look, före/efter!🧡🔥 en sån simpel och
Angie07
Beauty Pro
31/12/24-02:15

mitt senaste köp har varit ole henriksen peptide lip treatment i färgen cream brulee.

sen dagen jag köpte den så har jag använt den dag ut och dag in, den är så återfuktande med en så fin färg. Perfekt för dem torra läpparna man får på vintern. Den ger också det finaste glansen✨️

mitt senaste köp har varit ole henriksen peptide lip
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Esraa
Beauty Pro
30/12/24-22:58

Mitt senaste köp från KICKS ⭐ NYX Fat Oil Lip Drip Lipgloss Missed Call Rekommenderar den verkligen

Mitt senaste köp från KICKS ⭐ NYX Fat Oil Lip Drip Lipgloss
Fat Oil Lip Drip 9 Chillin' Like A Villain
Lolo
Beauty Pro
30/12/24-22:04

Mitt senaste köp från kicks Dior Backstage Face Glow Palette ger en fantastisk lyster. Färgerna är vackert pigmenterade och lättblandade. Passar alla hudtoner.❤️

Mitt senaste köp från kicks Dior Backstage Face Glow Palette
Lolo
Beauty Pro
30/12/24-21:12

Min hudvård rutin ⭐️ Produkterna är milda men effektiva, särskilt för känslig hud. Rengöringen är återfuktande, serumet ger fin lyster, och solskyddet absorberas snabbt utan fet känsla. Jag rekommenderar dem starkt!

Min hudvård rutin ⭐️ Produkterna är milda men effektiva,
Cicaplast B5 Recovery Gel 40 ml
Anthelios UVmune Ultra Light Creme SPF50+ 50 ml
Effaclar Cleansing Gel+M 200 ml
Effaclar Micro-Peeling Cleansing Gel 400 ml
Minéral 89 Eye Cream 15 ml
Mimi
Beauty Star
30/12/24-19:22
Klicka på ett alternativ för att rösta
Vilken hårolja tycker ni är bäst?
3Bidrag
Original Treatment 100 ml
Original Treatment 100 ml
No.7 Bonding Oil 30 ml
No.7 Bonding Oil 30 ml
Melina
Beauty Pro
30/12/24-18:32(redigerad den 30/12/24-18:33)

24 dagar skönhet - dag 15!

Schwarzkopf got2b Glued 4 Brows & Edges 2in1 Gel

En billig bryngel som är helt otrolig. Kan absolut inte leva utan den! Rekommenderar den verkligen. Sätter verkligen brynen på plats.

24 dagar skönhet - dag 15!  Schwarzkopf got2b Glued 4 Brows