/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Sofia
Beauty Pro
17/12/24-10:44

Dag 17: Lancôme Advanced Génifique Eye Mask – räddaren för trötta ögon ✨ Efter en lång dag eller en sömnlös natt är Lancômes Hydrogel Melting 360° Eye Mask min räddning. Den kylande hydrogelmasken återfuktar och reducerar tecken på trötthet som puffighet och fina linjer på bara 10 minuter. Ögonområdet känns genast fräschare och ser piggare ut – perfekt inför speciella tillfällen eller som en snabb boost i vardagen. En lyxig investering för strålande ögon!

Dag 17: Lancôme Advanced Génifique Eye Mask – räddaren för
Nikki
Beauty Pro
17/12/24-10:19

🎄📚 JULMYS 📚🎄

Jag läser mycket och har alltid gjort.

För att både komma i stämning inför julen och hitta julkänslan men också bara för avkopplande mys så läser jag julfeelgood. Bok efter bok sedan mitten på november.

Ett måste precis som pussel i juletider! 🧩📚🥰

En bra bok och en mysig filt och något gott på bordet. Varm choklad, glögg, kryddigt te eller en vanlig bryggkaffe med kanel, kardemumma och varm mjölk. Har ju bakat och gjort så mycket julgodis så jag nästan redan tröttnat på det. Men så smakar det ju också godast innan jul, eller hur? 😋😁 Knäck, Polkakrisp, Skumtomtefudge, Mintkyssar, Müslibräck...

Brukar ni baka och/eller göra eget julgodis? 🍬

På bilden också nya La Vie Est Belle L'Elixir EdP från Lancôme. Doftnoter bl a hallonlikör och viol.

🎄📚  JULMYS  📚🎄  Jag läser mycket och har alltid gjort.
La Vie Est Belle L'Elixir EdP 50 ml
Nikki
Beauty Pro
17/12/24-09:17

Dolce & Gabbana's L'Imperatrice EdT 🍉🥝🌸

En fruktig, ozonisk och akvatisk doft som är ren, fräsch och läskande som en fruktcocktail. 🍹

Doftnoter bl a rabarber, vattenmelon, kiwi, cyklamen och citronträ.

Håller verkligen jättebra för att vara en EdT. Världens tråkigaste flakong (flaska på parfymspråk 😃) men så värd att provdofta inför vår och sommar.

En doft jag alltid köper om 🥰 - perfekt dagdoft och sommardoft.

Prisvärd också, du får många ml för pengarna!

Dolce & Gabbana's L'Imperatrice EdT 🍉🥝🌸  En fruktig,
L'Impératrice EdT 50 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
17/12/24-09:01

24 dagar av skönhet 🤍

Dag 21 - Setting Powder

BeautyAct's Hydra Sheer Loose Setting Powder är både bra och prisvärt.

Ett ultrafint puder som fixerar din foundation. Lätt transparent täckning med matt finish.

100% vegansk

OBS! Med i KICKS Julkalender Lucka 19 - 50% !

Finns även som julask. Slutsåld online men om hemsidans saldo stämmer finns den kvar att köpa i samtliga KICKS butiker.

24 dagar av skönhet 🤍  Dag 21 - Setting Powder
Hydra Sheer Loose Setting Powder Translucent
Ready Set Stay Gift Box
Linn
Beauty Pro
17/12/24-08:23

Dag 20: Solskydd till ansiktet

Jag gillat det här solskyddet från La Roche-Posay då det känns lätt på huden, är SPF 50 och är perfekt under smink. Den är också oparfymerad. Den här och EVY Daily Defence Face Mousse är vad jag använder som SPF till mitt ansikte.

**Dag 20: Solskydd till ansiktet**  Jag gillat det här
Anthelios UVmune Ultra Light Creme SPF50+ 50 ml
KICKS
Official
17/12/24-07:25(redigerad den 17/12/24-07:51)

250 produkter skickade för Test & Review! 🎁✨

Nu är alla produkter för Test & Review utskickade, och vi är så glada över att kunna meddela att hela 250 produkter har gått ut till våra medlemmar hittills under december månad! Tack för att ni engagerar er och hjälper oss att sprida era ärliga åsikter om produkterna. 💖

Vi vill också passa på att påminna om att det är juletider, och det innebär att posten har mycket att göra. Det kan därför ta lite längre tid innan din produkt landar i brevlådan – men håll ut, den är på väg! 🎅📦

// KICKS

**250 produkter skickade för Test & Review! 🎁✨**  Nu är
Melina
Beauty Pro
17/12/24-05:49

24 dagar skönhet ⭐ dag 8

självklart så måste jag ju höja Sebastian Professional - Dark Hair Oil

den ger glans och den luktar otroligt gott!

24 dagar skönhet ⭐ dag 8  självklart så måste jag ju höja
Dark Hair Oil 95 ml
Nikki
Beauty Pro
16/12/24-19:29

Doftnot: Rabarber

Vad är mer försommar än syrlig rabarber? En riktig favorit hos mig när det kommer till fräscha fruktiga sommardoftnoter.

Att två av mina sommarparfymer, Dolce & Gabbana L'Imperatrice EdT och Marc Jacobs Perfect EdP, råkar ha den doftnoten kan inte vara en slump för så vanlig är den inte! 😁

Nyligen kom det till min vetskap att PRADA lanserat en ny parfym med just rabarber, Infusion de Rhubarbe. Tror vi kan se fram emot en fin parfymvår! 💖

Har du någon doftnot du är extra svag för?

Doftnot: Rabarber   Vad är mer försommar än syrlig rabarber?
L'Impératrice EdT 50 ml
Perfect EdP 50 ml