/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Mimi 🍒✨
Beauty Pro
07/04/25-22:23

Guys i hope thats helpful 🍒💯🍒

Guys i hope thats helpful 🍒💯🍒
Mimi 🍒✨
Beauty Pro
07/04/25-22:22
Nikki
Beauty Pro
07/04/25-18:58(redigerad den 11/04/25-17:37)

Nu är de här - Sol de Janeiro's Limited Edition mister!

Vi har ett resultat 😃 🩷💚💙

Flera val
Avslutad
Vilken skulle du välja?
18Bidrag
Rosa 🩷50%
Blå 💙17%
Grön 💚33%
Nu är de här - Sol de Janeiro's Limited Edition mister!  Vi
Summer Mist Agua Mistica 90 ml
Summer Mist Danca Mistica 90 ml
Summer Mist Flor Mistica 90 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Diida
Beauty Pro
07/04/25-17:52

Beauty Hack eller Beauty Whack? 🤩

Naturlig glöd med highlighter och ansiktsmist:

För att få en naturlig, fräsch glöd kan du blanda din highlighter med din ansiktsmist. Spraya ansiktsmist på ansiktet och när den fortfarande är lätt fuktig, applicera highlighter på de höga punkterna i ansiktet (kindben, näsrygg och amorbåge). Detta ger en fin, dewy finish som ser ut som om du har en naturlig glöd! Prova gärna en lätt, fuktgivande ansiktsmist för bästa resultat.

Maha
Beauty Star
07/04/25-16:40

halloj! Tänkte att det var dags att slå till och köpa en ny parfym, vilka är era go too sommar parfymer?

Annika
Beauty Pro
07/04/25-10:09

Dagens köp på Kicks blev HydraRepair melting eye cream från BeautyAct, en produkt jag inte klarar mig utan✨️

Dagens köp på Kicks blev HydraRepair melting eye cream från
HydraRepair Melting Eye Cream 10 ml
Nikki
Beauty Pro
07/04/25-07:28(redigerad den 07/04/25-07:30)

TIPS!

20% på The Ritual Of Sakura Easter Giftset 🌸

Fint förpackat presentägg färdigt att ge bort - kanske till sig själv? 🤗🌸🐣

Innehåll:

The Ritual of Sakura Foaming Shower Gel 200ml

The Ritual of Sakura Body Cream 100ml

Rêve de Hanami EdP 15ml

🌸🐥🌸🐣🌸🐤🌸🐥🌸

TIPS!   20% på The Ritual Of Sakura Easter Giftset 🌸   Fint
The Ritual Of Sakura Easter Giftset
Nathalie
Beauty Pro
06/04/25-12:00

Jag fick nyligen ett doftprov på Valentino Born in Roma Extradose, en parfym som jag bara luktat på på pappersremsor i butik men som jag nu kan testa mer på riktigt.

I början tyckte jag att den luktade rätt alkoholigt (av romen får jag ju anta) och nu några timmar senare luktar den träigt och av kokos. Jag vet att kokos inte är listad som doftnot men jag läste också att fler känt det. Vanilj tycker jag inte att jag känner alls.

Tycker att den nu luktar rätt varmt och lite mysigt men det är ingen doft jag kommer köpa i stor flaska 🙂

Jag fick nyligen ett doftprov på Valentino Born in Roma
Born In Roma Extradose Donna EdP 50 ml