/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Linn
Beauty Pro
12/01/25-09:54

UTGÅENDE PRODUKTER

Visst är det jättetråkigt när bra produkter utgår? Jag älskar den här concealern från BeautyAct men nu finns den inte kvar. Som tur är har jag en oöppnad kvar här hemma!

Luminous Complexion Concealer 01C
Ella
Beauty Star
12/01/25-02:55

Hej alla, jag behöver hjälp att hitta en bra primer med ett lite mer medel pris men som ändå är bra. Help a girl out!!!

Ella
Beauty Star
12/01/25-02:41

DENNA parfym luktar så gott. Det luktar gulligt på något sett. Får så mycket komplimanger av den. Det är min signatur doft!!!

DENNA parfym luktar så gott. Det luktar gulligt på något
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Rebecca
Beauty Star
11/01/25-22:26

blev två nya parfymer för några veckor sen😊

The Scent For Her Elixir 50 ml
Good Girl EdP 30 ml
Sara
Beauty Star
11/01/25-13:46

Hej allihop! Har någon tips på hur man rengör beauty blenders på bästa sätt? Har en som inte ville få bort sina fläckar och jag har provat flera olika metoder nu. Tacksam över alla tips.

Anne
Beauty Star
11/01/25-12:48

bomba med era bästa beautyhack?

bomba med era bästa beautyhack?
Anne
Beauty Star
11/01/25-12:43

Ni som har långt och tjockt hår tips på enkla och snygga uppsättningar? 👸

Ni som har långt och tjockt hår tips på enkla och snygga
Anne
Beauty Star