/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Irena
Beauty Pro
24/12/24-14:50

God Jul bästa communityt! hoppas alla får en underbar dag oavsett hur ni firar! ❤️

Blev ingen speciel julsminkning idag (den sparar vi till imorgon) men julen till ära passar jag på att ta några extra sprut av min juvel Via Cavour 1. Flaskan är värd sin vikt i guld, men några sekunder fick jag den att stå fint bland kulorna innan barren gav vika.

God Jul bästa communityt! hoppas alla får en underbar dag
Via Cavour 1 Parfum 50 ml
Virre
Beauty Pro
24/12/24-13:02(redigerad den 24/12/24-13:03)

God Jul ❤️

Hoppas ni alla får en härlig och fin jul i år! Hos oss blir det i år ovanligt lugnt då hela familjen lyckades bli sjuka samtidigt. Men lite julmys blir det ändå och en och annan knäck 🎄

God Jul ❤️  Hoppas ni alla får en härlig och fin jul i år!
Nathalie
Beauty Pro
24/12/24-12:00

Förmiddagens julmys

Lite glögg och pepparkaka jag dekorerade igår (bonuspoäng om ni vet vad den är!) medan jag fixar dagens smink. Vaknade tidigare än planerat idag men som tur är så ska jag ha en rätt lugn julafton, min mamma kommer om en stund och vi ska äta sushi idag eftersom att det bara är vi. Maken jobbar 12 timmar och sonen är bortrest.

Hoppas ni också får en bra dag!

Förmiddagens julmys   Lite glögg och pepparkaka jag
Forever Skin Glow 24h Hydrating Radiant Foundation 0 N Neutral
Hypnôse Drama Mascara 01 Black
Mini Becca Shimmering Skin Perfector Highlighter C-Pop
Loose Setting Powder Translucent
Macximal Silky Matte Lipstick Get The Hint?
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
24/12/24-11:33

Julmorgonsmys de luxe 🛁✨️

Tror minsann jag varit snäll i år! 🤗🥰😃

Kanske minns ni att jag i något inlägg skrev att jag önskade mig härliga badprodukter och titta vad som låg under granen för mig att öppna redan på morgonen. 🎄🎁💦

Måste vara höjden av lyx att hinna med ett långt härligt bad på julafton innan allt drar igång. Det blev både badskum med doft av mango & kokos 🥭🥥 och body scrub från TREE HUT med doft av persikosorbet 🍑. Aldrig testat något från TREE HUT innan men varit nyfiken på varumärket länge. Kroppsvård med fokus på naturliga ingredienser. T ex innehåller nästan alla Tree Hut´s produkter ekologiskt sheasmör som återfuktande ingrediens.

Julmorgonsmys de luxe 🛁✨️  Tror minsann jag varit snäll i
Nadila
Beauty Pro
24/12/24-10:06

God Jul alla fina hoppas ni har en underbar dag med era nära och kära♥

𝓜𝓪𝓵𝓲𝓷
Beauty Pro
24/12/24-09:11

Önskar er alla en riktigt härlig jul ❤⛄✨

Önskar er alla en riktigt härlig jul ❤⛄✨
Nikki
Beauty Pro
24/12/24-06:36
Mariam
Beauty Star
24/12/24-00:15

Tips tips, har alltid vart en 100ml tjej när det kommer till parfym. Har dock insett att dessa 30ml är mycket mer effektiva att köpa därav att man kan ta med de i väskor osv så har börjat köpa dem istället

Tips tips, har alltid vart en 100ml tjej när det kommer till
Black Opium EdP 30 ml