/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nathalie
Beauty Pro
20/01/25-11:21

Mitt senaste köp från Kicks!

Gjorde en sista reabeställning när det var 70% och slog då till på ännu mer hudvård från Skincity. Handkrämen har jag sen innan och tycker att den är en perfekt kräm att smörja in sig med innan man somnar 😀 De andra produkterna är nya för mig

Mitt senaste köp från Kicks!   Gjorde en sista
Hydrating Toner 50 ml
Rich Moisturiser 50 ml
Hand Cream 75 ml
First Concentrate 30 ml
Nikki
Beauty Pro
20/01/25-10:46

Nya gloss från FENTY Beauty! 💋✨️

Kommer passa bra till våren och sommaren. Lite extra nyfiken på det nya som är ljust korallfärgat och skimrande.

Nya gloss från FENTY Beauty! 💋✨️  Kommer passa bra till
Glossy'R Posse Gift Box
Nikki
Beauty Pro
20/01/25-08:05

Nu börjar vårens dofter strömma in... 🌸🌞🌷

Förra året föll jag pladask för Marc Jacobs Daisy Love Pop EdT så det ska bli kul att se vad jag tycker om nya Daisy Love Glow.

Daisy Love Pop EdT har doftnoter som t ex hjortron, bergamott, pistage och vispgrädde. Daisy Love Glow kommer vara mer åt citrushållet. 🍋💛

Marc Jacobs nya kollektion finns nu i Sverige så den borde komma även till KICKS inom kort skulle jag tro.

Nu börjar vårens dofter strömma in... 🌸🌞🌷  Förra året
Daisy Love Pop EdT 50 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
19/01/25-23:31(redigerad den 21/01/25-08:21)

🧡 ESCADA Bali Paradise EdT 🧡

Nu på KICKS!

🧡 ESCADA Bali Paradise EdT 🧡  Nu på KICKS!
Bali Paradise EdT 50 ml
Nikki
Beauty Pro
19/01/25-23:29(redigerad den 21/01/25-08:25)

✨️🤎 Spännande nyheter från e.l.f 🤎💧✨️

✨️🤎  Spännande nyheter från e.l.f  🤎💧✨️
Perfect 10 Eyeshadow Palette Ethereal
Glow Reviver Lip Oil Glimmer Princess Cut
The Hottest Drops Duo Kit 20 ml
Holy Strokes Micro-Fine Brow Neutral Brown
Halo Glow Powder Filter Light Neutral
Camo Liquid Bronzer & Contour 3 Light
Instant Lift Brow Pencil Pack Taupe
Power Grip Matte Primer 26 ml
Liquid Bronzer & Contour Duo Brush
Daily Brush Cleaner 60 ml
Midia
Beauty Star
19/01/25-21:39(redigerad den 25/01/25-20:53)

Erba Pura är en doft som fångar dig direkt. Den börjar med en uppfriskande explosion av siciliansk apelsin och citron. Mitt i doften hittar du en varm, fruktig hjärta. När doften utvecklas, slår mjuka och sensuella toner av amber och vanilj igenom, omfamnat av en lätt bas av vit musk som stannar kvar länge.

Noter:

Siciliansk apelsin och citron Kalabriansk bergamot Medelhavets frukter Amber och vaniljbönor från Madagascar Vit musk

Erba Pura får mig att längta till alla sena sommarkvällar på stränderna i varmare länder. Det här är en doft jag luktar på för att drömma mig bort när vintern är som kallast.

#Xerjoff #ErbaPura

Erba Pura är en doft som fångar dig direkt. Den börjar med
Moa Myllis
Beauty Pro
19/01/25-21:34

Mina favorit parfymer! Går alltid tillbaka till dessa 😍 dock väldigt synd att Valentino parfymen inte finns kvar!

Mina favorit parfymer!  Går alltid tillbaka till dessa 😍
Alien EdP 30 ml
Maria
Beauty Star
19/01/25-21:29

love these nails!! I am taking a break from gel nails and currently using press ons. i tried different brands but these ones look the most like the salon ones. they are strong and resistant (1 week so far, which never happened to me with press on nails). they also look so fancy with the glass-like finish i filed them because I like square shape more! if you like nails, you must give these a try!

love these nails!! I am taking a break from gel nails and
Press On Nails Valentines Pink Glaze
3 Sec Natural Nail Glue