/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Ikram
Beauty Beginner
09/01/25-13:03
Marie
Beauty Star
09/01/25-12:30

I dag fyndade jag ett helt kit från Nioxin som var nedsatt 70% 😱. Jag har tunt fint hår och märker skillnad när jag tvättat håret med Nioxin. Så perfekt ramla över kitet i butiken!

I dag fyndade jag ett helt kit från Nioxin som var nedsatt
Sara
Beauty Star
09/01/25-12:30

En doft jag svär för är denna underbara doft från Ariana Grande. Får ALLTID komplimanger när jag bär den och den får mig att känna mig fräsch, självsäker och ungdomlig! Kan varmt rekommendera den om man gillar lite sötare, varma, ungdomliga dofter. Den finns även som body mist, om man föredrar en lite mildare variant. En favorit som köps om och om igen.

Sweet Like Candy EdP 100 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Maria
Beauty Star
09/01/25-12:24(redigerad den 14/01/25-17:53)

Favorit parfymen som följt med i många år. Lätt och fräsch doft av äpple.

#signaturdoft

Favorit parfymen som följt med i många år. Lätt och fräsch
Be Delicious EdP 30 ml
Maria
Beauty Star
09/01/25-12:22

Senaste fynden från Kicks. Vågade mig på en ny parfym och hittade min favorit kräm från Clarins på 50%.

Senaste fynden från Kicks. Vågade mig på en ny parfym och
My Way EdP 30 ml
Hydra-Essentiel Cream Normal/Dry Skin 50 ml
Linn
Beauty Pro
09/01/25-12:03

VARFÖR ÄR NARS SETTINGSPRAY BÄTTRE ÄN ALL NIGHTER?

Jag har länge använt Urban Decay All Nighter Setting Spray men för ett tag sedan fick jag äran att bli beauty tester för NARS Setting Mist. De håller precis lika bra men sprayfunktionen på NARS är otroligt mycket bättre och lägger sig jämnare på ansiktet.

**VARFÖR ÄR NARS SETTINGSPRAY BÄTTRE ÄN ALL NIGHTER?**  Jag
All Nighter Vitamin C Setting Spray 118 ml
Light Reflecting Mist 90 ml
Linn
Beauty Pro
09/01/25-11:53(redigerad den 09/01/25-11:54)

GARNIER MICELLAR CLEANSING ROSE WATER

(På erbjudande just nu!)

Jag älskar det här micellärvattnet så jag vill tipsa om det. Det tar bort sminket jättebra och huden känns härligt återfuktat efter tvätt. Använder det morgon och kväll.

**GARNIER MICELLAR CLEANSING ROSE WATER**  (På erbjudande
Skin Active Micellar Cleansing Rose Water 400 ml
Nikki
Beauty Pro
09/01/25-10:09(redigerad den 09/01/25-12:04)

Mitt senaste KICKS köp

En present som jag hoppas och tror kommer uppskattas! 💝🩵

Mitt senaste KICKS köp   En present som jag hoppas och tror
Hydration Discovery kit