/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
ellaoskarsson1
Beauty Star
09/01/25-16:24

Mina senaste inköp från kicks! It Cosmetics ByeBye UnderEye concealer är min absolut go to concealer all time! Finns ingen som täcker mörka ringar och finnsr så bra som denna. Den lägger sig även väldigt fint på huden⭐

Mina senaste inköp från kicks!  It Cosmetics ByeBye UnderEye
Anna
Beauty Pro
09/01/25-16:23(redigerad den 09/01/25-16:48)

Mitt senaste hemkomna köp är en mellanstor K18 mask och ett ögonbryn kit med penna, vax och färgad ögonbrynsgele. K18 masken har jag använt i flera år och den är ju lika lätt att använda som den är bra så väntade lite med att köpa en ny och tog en liten för det blir lätt en lat vana att jag tar den varje gång istället för vanlig hårmask. Har inte använt något i kitet från Benefit innan och hunnit testa den färgade gelen som var väldigt bra😃!

Mitt senaste hemkomna köp är en mellanstor K18 mask och ett
Leave-In Repair Hair Mask 50 ml
Mighty Fine Brow Pen - Superfine Triple Tip Brow Pen 3.5 Neutral Medium Brown
Manal
Beauty Beginner
09/01/25-16:11

jag använder de här produkterna för min rutinshud.

älskar Aco glow booster som ger en omedelbar och naturlig lyster, synbart jämnar ut min hudton samt minskar mina pignmenfläckor.

jag anvönder Calrins multi-Active jour spf20 olehenriksen glow cycle serum som är age- fighting facisl serum på kvällen

jag önskar vinna den tävling för att jag vill gärna prova mer Aco produkter till mig o till mina döttrar.

jag använder de här produkterna för min rutinshud. # älskar
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Irena
Beauty Pro
09/01/25-16:02(redigerad den 09/01/25-16:04)

Ett annat köp som jag fyndade för 50% rabatt under rean. Hela kitet kostade 375 kronor men har ett värde över 1000 då bara settingsprayen kostar 449. Detta är min favoritsettingspray. Taggar den nedan då kitet inte finns att köpa längre.

edit: förstår inte varför alla bilder jag laddar upp blir ssvarta. Ni ser bilden om ni klickar på mitt inlägg 🌟

Ett annat köp som jag fyndade för 50% rabatt under rean.
Porefessional Super Setter 120 ml
Nathalie
Beauty Pro
09/01/25-15:58

Unnade mig detta fantastiska kit från @lhcosmetics nu under deras Outlet. Perfect Gift: Give me sparkle ✨😍

Innehåll: • Siren Song palette • Crayon - Risha • Velvet Couture - Deep nougat • The Powder Puff • Lengthening mascara • Sparkl - Adore • Gloil Plus

Unnade mig detta fantastiska kit från @lhcosmetics nu under
Anna Cathrine
Beauty Star
09/01/25-15:46

Mitt senaste köp från Kicks: Sunny stories self tan mousse. Bästa BUS produkt jag testat! Kall ton vilket uppsattas, doftar gott och lätt att få ett jämnt resultat.

Mitt senaste köp från Kicks: Sunny stories self tan mousse.
Taimaa
Beauty Beginner
09/01/25-15:31
Saira
Beauty Star
09/01/25-15:03
  1. Dr.Ceuracle Cleansing foam: Denna rengöring använder jag morgon och kväll. Rengör på djupet och räcker med en tävtt även om man har smink.
  2. Dr.Ceutacle Toner: Denna toner använder jag också morgon och kväll för att tillföra fukt.
  3. Dr.Ceutacle Essence: Även denna använder jag morgon och kväll för att boosta med vitamin C.
  4. Dr.Ceutacle Serum: Detta serum använder jag endast morgon för att få en jämnare hy.
  5. Balea: Ett serum som jag använder på morgonen som bidrar med vitamin C och skyddar mot orenheter samt att den innehåller spf.
  6. Dr.Ceutacle dagkräm: En dagkräm som passar mig perfekt som har fet hy, en kräm som återfuktar men inte gör hyn fet.
  7. Dr.Ceutacle nattserum: Ett nattserum rikt på vita propolis. Passar mig perfekt som har en fet hy.
  8. Dr.Ceutacle nattmask: Denna ansiktsmaks använder jag varje kväll som ett sista steg i min kvällsrurin för att bevara alla produkter och hyn får sig ett lyster på morgonen.
  9. Origins: Denna ansikstmask använder jag 2-3 dagar i veckan och den hjälper mig mot finnar och agerar även lite som en skrubb.
  10. Dr.Levy ögonkräm: En ögonkräm som har en kylande effekt och återfuktar och hjälper mot fina linjer. Smink under ögonen lägger sig bättre och blir ej kakig.

#Aco boost serum och krämer

1. Dr.Ceuracle Cleansing foam: Denna rengöring använder jag
Body Caring Hand Wash 280 ml
Renewing Face Oil 30 ml
Intimate Care Cleansing Oil 150 ml
Sun Soft Lips SPF25 12 ml
Intimate Care Soothing Cream 50 ml