/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
21/01/25-09:47(redigerad den 21/01/25-13:43)

Design och färg är viktigt!

För önskad image, tänkt målgrupp och för att förstärka/förmedla en produkts funktion.

Alla har vi säkert något exempel på där det blivit helt "fel" åtminstone när det kommer till vår egen känsla och upplevelse. Exempel: En erkänt bra hudvårdsprodukt från ett dyrare varumärke i en "billig" plastburk eller tub eller en parfym vars flakong och doft verkligen inte passar ihop. Så fel! Eller? Det mesta är ju faktiskt en smaksak!

Återfuktande, svalkande, gel, rent och fräscht! Vad passar bättre än Akvatiska färgnyanser!🌊

Har du stött på någon FULLTRÄFF eller FLOPP? Kommentera gärna!

Design och färg är viktigt!   För önskad image, tänkt
Water Drench Eye Mask Patches
Cooling Water Eye Stick
Cool Water Woman EdT 30 ml
Water Drench Hydrating Eye Gel 15 ml
Water Drench® Hyaluronic Cloud Rich Barrier Moisturizer 50 ml
Nordic Hydra Birch Dew Jelly 50 ml
Nordic Hydra Oxygen Recovery 72H Hydra Gel Mask 150 ml
Nordic Hydra Pure Arctic Hydration Spring Water Mist 50 ml
Holy Hydration! Triple Bounce Serum 30 ml
Clear Start Cooling Aqua Jelly 59 ml
Linn
Beauty Pro
21/01/25-09:30

Härlig kroppsprodukt! Body Wash från Sol de Janeiro

Denna doftar ljuvligt och gör nytta! Såhär står det på produktsidan:

"Strålande, klarare hud börjar i duschen. Denna AHA BHA duschgel för dagligt bruk är berikad med skonsamma fruktsyror som hjälper till att rengöra porerna och ger en hud som känns ren, mjuk och förnyad. Vår sulfatfria duschgel balanserar huden och ger den lyster över hela kroppen - med en varm, förförisk doft. Detta är hudvård för din kropp."

Härlig kroppsprodukt!  Body Wash från Sol de Janeiro  Denna
Bom Dia Bright Clarifying AHA BHA Body Wash 385 ml
Nikki
Beauty Pro
21/01/25-09:21(redigerad den 23/01/25-17:03)

Om man inte har oändligt med pengar får man ju prioritera. 😃

Flera val
Avslutad
Vad lägger du helst dina pengar på när det kommer till skönhet? 💄💰 Man kan välja fler än ett alternativ!
14Bidrag
HUDVÅRD 43%
MAKEUP 43%
HÅRVÅRD 5%
PARFYM10%
Om man inte har oändligt med pengar får man ju prioritera.
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Linn
Beauty Pro
21/01/25-09:11

TIPS PÅ BRA SMINKBORSTE (Finns tyvärr inte på KICKS)

Det här är en sminkborste till blush av märket IT Cosmetics. Jag använder den till puderblush. Resultatet blir jämnt och det är lätt att applicera med den.

TIPS PÅ BRA SMINKBORSTE (Finns tyvärr inte på KICKS)  Det
Nikki
Beauty Pro
21/01/25-09:09

BJÖRN AXÉN - REPAIR Schampo och Balsam

Tänkte testa dessa på mitt vintertorra hår. Jag lägger oftast inte så mycket pengar på dyra hårvårdsprodukter som jag kanske borde men dessa passar mig prismässigt bra! Och Björn Axén gillar jag sedan innan.

Kort beskrivning: Berikade med vegansk Keratin som reparerar och stärker skadat hår, Squalane för ett mjukare och glansigare hår och Provitamin B5 som återfuktar hår och hårbotten. Passar alla hårtyper. 100% veganska.

BJÖRN AXÉN - REPAIR Schampo och Balsam   Tänkte testa dessa
Repair Shampoo 250 ml
Repair Conditioner 250 ml
alva.haggstrom
Beauty Star
20/01/25-22:01

Bästa bas blushen! Perfekt för vardag och håller i evigheter. Rekomenderar stark om någon tänker på att köpa

Powder Blush 09 Coral Pink
Nathalie
Beauty Pro
20/01/25-20:53

Ibland testar jag nya sminkprodukter eller nya kombinationer precis innan jag ska tvätta ansiktet på kvällen. Idag testade jag Make the makes flytande blush i två färger, Dusty Rose och Apricot. Jag brukar ta rosa blush för jag trivs bäst i det men jag köpte Apricot för det kan vara trevligt att byta ibland.

Den här blushen är otroligt pigmenterad! Den första jag tog på var Apricot och det såg smått galet ut i den mängd jag tog. Så prisvärd blush att ha som alternativ till min favorit från Nars!

Omega Liquid Blush Dusty Rose
Omega Liquid Blush Apricot
Nikki
Beauty Pro
20/01/25-13:00

💜💧🩷 LANEIGE 🩷💧💜

Någon som testat något från detta K-beauty varumärke?

Lite nyfiken och särskilt på denna läppmask!

💜💧🩷  LANEIGE  🩷💧💜  Någon som testat något från detta