/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nathalie
Beauty Pro
04/01/25-17:55

Det senaste köpet från Kicks

På rean fyndade jag de här på 50%, ögonskuggor i sticks. Har bara testat dem en gång men de är så krämiga och går på utan problem och funkar att sudda ut också om man inte väntar för länge. Färgen går också att bygga någorlunda bra, funkar säkert bättre om man låter dem torka lite emellan men idag var det en snabb sminkning som gällde. Jättenöjd med det här köpet!

Det senaste köpet från Kicks   På rean fyndade jag de här på
Caviar Stick Eye Shadow Shimmer Amethyst
Caviar Stick Eye Shadow Shimmer Rosegold
Irena
Beauty Pro
04/01/25-17:51

2025 utlovar magiska doftupplevelser 🌸

2025 utlovar magiska doftupplevelser 🌸
Sofia
Beauty Pro
04/01/25-14:38

Nämen alltså kolla vilken otroligt vacker bok om doft som jag nyss beställde! 😍 Den ska både bli intressant att läsa och fin att ha som coffee table book. Den är full av vackra bilder och spännande historia och information om olika växter och användningen av dem i parfym. 🪷

Nu har ju julen precis passerat men detta kan vara en toppenpresent till en parfymnörd. 😊 Den kostar under 300 kr, tro det eller ej! Jag som både älskar att nörda ner mig i doftnoter och att läsa var såld direkt när jag såg boken. 😍 Att den passar helt perfekt på mitt soffbord gjorde inte köpbeslutet svårare direkt. 😁

Nämen alltså kolla vilken otroligt vacker bok om doft som
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
04/01/25-14:21

Vad vore hudvårdsrutinen utan serum? 🥰

Inte ett helt nödvändigt steg och ett steg man kanske också hoppar över av ekonomiska skäl. Många serum är ju relativt dyra men de finns faktiskt i alla prisklasser. Passa på när det är kampanjer eller rea. Ofta ingår de även i många present set. Perfekt för att testa.

Förutom att vara väldigt härliga så kan de ha många olika funktioner - återfuktande, ge glow, anti age osv.

Fördelen är att de är dryga. Ofta räcker några droppar och man måste ju inte använda morgon och kväll varje dag. I fattiga januari kanske det räcker att lyxa till hudvårdsrutinen 1-2 kvällar i veckan.

Tipsa gärna om ditt favoritserum! 💧

Vad vore hudvårdsrutinen utan serum? 🥰  Inte ett helt
Nordic-C Glow Boost Essence 30 ml
Nordic-C Triple Glow Radiance Elixir 30 ml
Advanced Night Repair Serum 75 ml
Niacinamide Serum 50 ml
Advanced Génifique Youth Activating Concentrate Serum 30 ml
Life Plankton Regenerating Moisturizing Serum 30 ml
Noni Night AHA Resurfacing Serum 30 ml
Nikki
Beauty Pro
04/01/25-08:35

BURBERRY Goddess EdP

Lanserades 2023 och blev en enorm succé. En av förra årets mest populära parfymer. Mjuk, varm och feminin. 4 olika vaniljdoftnoter, lavendel, kakao och ingefära.

Vill man ha en kraftfullare doft som är mindre söt rekommenderar jag att provdofta uppföljaren Goddess Intense EdP som är mer aromatisk, träig och med viss rökighet. Passar definitivt som unisexdoft!

Båda finns som refill!

Ha en fin lördag! Nu ska jag ut i kylan. ☃️❄️

BURBERRY Goddess EdP   Lanserades 2023 och blev en enorm
Goddess EdP 100 ml
Goddess Intense EdP 30 ml
Goddess Refill EdP 150 ml
Goddess Intense EdP Refill 150 ml
Paula
Beauty Pro
03/01/25-22:42

Min hudvårdsrutin är något jag verkligen tycker är viktigt för att hålla min hud återfuktad och fräsch varje dag särskilt under vintern där huden blir extra torrrr!! Jag använder två favoriter från ACO som har blivit en "hemlig" magisk skincare för mig:

✨ ACO Bright Booster – Detta serum använder jag både morgon och kväll för att ge min hud lyster och jämna ut hudtonen. Med 10% niacinamid och tetrapeptid-30 hjälper det att reducera pigmentfläckar och ge en jämnare hy, detta är extra viktigt för mig!!! Jag älskar hur lätt formulan känns på huden och att den snabbt absorberas på min hyy!

💧 ACO Hydrating Booster – Fukt är nyckeln till en bra hud, och det här serumet är perfekt! Med hyaluronsyra som attraherar vatten och provitamin B5 ger det intensiv återfuktning som håller hela dagen. Jag applicerar det direkt efter rengöring för att låsa in fukten, och min hud känns alltid så mjuk och smidig efteråt.

Den här rutinen fungerar så bra för mig eftersom produkterna är skonsamma, effektiva och passar min hudtyp. De ger min hud precis det den behöver utan att kännas för tunga eller irriterande. Och denna rutin är väldigt viktig för mig på vintern då min hy blir så himla torr!!

Jag rekommenderar verkligen att du testar dessa!

Min hudvårdsrutin är något jag verkligen tycker är viktigt
Face Bright Booster 30 ml
Face Hydrating Vitamin B Booster 30 ml
Irena
Beauty Pro
03/01/25-21:56

mitt senaste köp under rean, 50% nedsatt och två bonuscheckar på det. Varit nyfiken på denna länge, men aldrig tagit mig i kragen för att testa. Ska bli kul att prova imorgon ☺️

mitt senaste köp under rean, 50% nedsatt och två
Encre De Peau All Hours Foundation MN4
Fillo
Beauty Pro
03/01/25-21:39

Blev ett kap på rean, 50% nedsatt precis i tid till att min foundation tagit slut. Har faktiskt aldrig testat Bareminerals foundation och ser framemot att se hur huden bär den. Kan ni slå 50% nedsättning, vad har ni handlat?

Blev ett kap på rean, 50% nedsatt precis i tid till att min