/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
carina
Beauty Star
25/01/25-19:16

Hej allihop! Jag har en fråga angående mascara! Mina ögonfransar är både korta glesa och raka. Letar ständigt efter mascara som böjer, fyller ut och förlänger och det till ett rimligt pris. Kanske omöjligt? 🙂 Jag kom nära med "Isadora Stretch Lash mascara" Kan dock inte finna den längre. Någon som har tips för mina omöjliga fransar? 😊

Linn
Beauty Pro
25/01/25-17:01

Härlig handkräm från Biotherm!

Jag älskar den här handkrämen. Den är återfuktande och doftar otroligt fräscht. Ett måste i handväskan. Krämen går in i huden fort så det blir ingen kladd kvar.

**Härlig handkräm från Biotherm!**  Jag älskar den här
Biomains Moisturizing Hand Cream 100 ml
Dominika
Beauty Star
25/01/25-16:32

Parfums De Marly - Lyx i vardagen

Jag har testat en hel del parfymer från en hel del märken. Men ett märke jag fastnat för är Parfums De Marly. Jag har, tyvärr, inte kunnat hitta något i designer-världen som kan likställas med dessa. Deras parfymer är välblandade och lever upp till sin dyra prislapp.

Delina - Delina är en rosig doft med rabarber och litchi i toppnoterna. Men detta är ingen "tantig" ros, detta är en modern ros. Tänk dig ett badkar med rosenblad i.🌹

Oriana - En fantastisk fruktig doft med två av mina favoritnoter: apelsinblomma och marshmallow. Helt fantastisk på våren!

**Parfums De Marly - Lyx i vardagen**  Jag har testat en hel
Delina EdP 75 ml
Oriana EdP 75 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
25/01/25-10:14

REFILL - for the future 🌍💗♻️

Parfymer som refill har nu funnits några år och sakta men säkert tillkommer fler. Läppstift är en annan produkt där flera varumärken erbjuder refill. KORA Organics var tidiga med refill på vissa av sina hudvårdsprodukter. Inom hårvård har bl a Kérastase och L'Oréal Professionnell refill på flera produkter.

Refill är ju inte bara hållbart och bra för miljön. Det är också prisvärt för oss konsumenter så det är värt att kolla om favoriterna finns som refill.

Foundation är ju en typisk produkt som många använder dagligen och regelbundet köper om, samma varumärke och nyans. Här finns fortfarande mycket att göra för branschen! Superbra av t ex rms beauty, som redan har flera produkter som refill, men nu även foundation och primer! ⭐️
Hoppas många hänger på! 😃

REFILL - for the future 🌍💗♻️  Parfymer som refill har nu
ReEvolve Natural Finish Liquid Foundation 000
ReEvolve Natural Finish Liquid Foundation Refill 000
ReEvolve Radiance Locking Primer 30 ml
ReEvolve Radiance Locking Primer Refill 30 ml
Alien Hypersense EdP 90 ml
Alien Hypersense EdP Refill 100 ml
Turmeric Glow Moisturizer 50 ml
Refill - Turmeric Glow Moisturizer 50 ml
Absolut Repair Gold Shampoo 500 ml
Absolut Repair Gold Shampoo Refill 190 ml
Linn
Beauty Pro
25/01/25-09:55

Vill du experimentera med färger men inte köpa dyra paletter? Den här lilla paletten är billig och bra och passar som första färgglada palett. Tycker att de sitter bra och är lätta att applicera.

Vill du experimentera med färger men inte köpa dyra
Ultimate Edit Petite Shadow Palette Brights
Linn
Beauty Pro
25/01/25-09:21

Tips på settingspray med matt finish.

Detta är ett settingspray som är billigt och väldig bra. Sprayfunktionen är bra och lägger sig jämnt på ansiktet. Tycker att den håller bra under dagen.

Tips på settingspray med matt finish.  Detta är ett
Lasting Fix Makeup Setting Spray 100 ml Lasting Fix
Irena
Beauty Pro
24/01/25-21:18(redigerad den 24/01/25-21:20)

Ett av mina reaköp under sista dagarna med 70% rea. Köpte denna för 187 kronor istället för 650. Nyansen är för mörk för denna årstid, men tänkte använda den till att blanda med en ljusare foundation fram tills dess att jag har fått lite färg i fejan 😅☺

Ett av mina reaköp under sista dagarna med 70% rea. Köpte
Teint Idole Ultra Wear Care & Glow Foundation 330N
Nathalie
Beauty Pro
24/01/25-21:08

Påfyllning av lite mindre sminkborstar när det var kampanj på Flaer (mitt senaste köp från Kicks)

Påfyllning av lite mindre sminkborstar när det var kampanj