/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Anne
Beauty Star
11/01/25-12:43

Ni som har långt och tjockt hår tips på enkla och snygga uppsättningar? 👸

Ni som har långt och tjockt hår tips på enkla och snygga
Anne
Beauty Star
11/01/25-12:39

tips på nya parfymer? vilka tycker ni doftar gott? ⭐🌺

tips på nya parfymer? vilka tycker ni doftar gott? ⭐🌺
Anne
Beauty Star
11/01/25-12:35

rekommenderar eucerin duscholja. använder den alltid under vintertiden. återfuktar så bra 🤍☺️❄️

rekommenderar eucerin duscholja. använder den alltid under
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Anne
Beauty Star
11/01/25-12:19

snälla tips för torr och känslig hårbotten? 🙏❄️

Virre
Beauty Pro
11/01/25-11:52(redigerad den 11/01/25-11:53)

Hade i tonåren ett foundationatick som jag tyckte var fantastiskt. Minns dock inte vilket märke det var, då var ganska länge sen 😅

Men jag har sneglat på stick ett tag och är sugen på att köpa ett och testa igen. Kollat på dessa nedan bland annat, speciellt Hickaps då det verkar funka väldigt bra på torr hud, vilket jag har.

Har ni testat några foundation stick som ni tycker är kanonbra? Vill gärna ha era bästa rekommendationer 😀

The Wonder Base Stick 2C Champagne
Teint Idôle Ultra Wear Stick Foundation 01 Beige Albatre
Eaze Drop Blur + Smooth Tint Stick 1
Beauty Balm Serum Boosted Skin Tint Foundation Shade 1
Nikki
Beauty Pro
11/01/25-10:35(redigerad den 14/01/25-07:28)

Strålande sol men bitande kallt ☃️

Hoppade över att tvätta ansiktet idag för att behålla all fukt och fett jag kan. Gör ofta det på vintern och alltid om en utomhusdag väntar.

KORA i ansiktet och på läpparna. Balmet, Noni Glow Face Balm, lägger jag i jackfickan för att kunna återapplicera under dagen. Turmeric Glow Moisturizer är fet och fyllig, väldigt återfuktande och ger huden en fantastisk glow denna osminkade dag. 🥰✨️

På händerna Avène Cicalfate Hand Cream, en reparerande barriärkräm för mycket torra händer. Inte så glammig kanske men lita på att den gör sitt jobb. 🤲⭐️

Ha en underbar dag, hoppas ni hittar på något roligt! ☃️💖

Strålande sol men bitande kallt ☃️  Hoppade över att tvätta
Turmeric Glow Moisturizer 50 ml
Refill - Turmeric Glow Moisturizer 50 ml
Noni Glow Face Balm 10 g
Cicalfate Hand Cream 100 ml
Nikki
Beauty Pro
11/01/25-10:14

🤗 Mysiga mister 🤗

Tycker dessa mister passar extra bra på vintern.

Sol de Janeiro Cheirosa 59

Doftnoter: vaniljorkidé, sockrad viol och sandelträ. Mjuk och söt av vaniljen men också lite blommig och varmt träig. Mindre dessertdoftande än de flesta andra av Sol de Janeiro's mister som t ex 62 och 71.

Eilish Body Mist

Lättare mist-variant av originaldoften, Billie Eilish No. 1. En mjukt kryddig gourmanddoft med noter som bl a sockrade kronblad, kakao, krämig vanilj, tonkaböna och mysk.

🤗 Mysiga mister 🤗   Tycker dessa mister passar extra bra
Brazilian Crush Cheirosa 59 Perfume Mist 240 ml
Eilish Body Mist 236 ml
Nikki
Beauty Pro
10/01/25-23:57

Lyx till budgetpris

Lancôme Hypnôse Drama Eye Shadow Palette i flera olika färger med på rean - 70% rabatt!

Lyx till budgetpris    Lancôme Hypnôse Drama Eye Shadow
Hypnôse Drama Eye Shadow Palette 14 Smokey Chic
Hypnôse Drama Eye Shadow Palette 17 Golden Kaki
Hypnôse Drama Eye Shadow Palette 18 Nude Sculptural
Hypnôse Drama Eye Shadow Palette 16 Drama Denim