/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nathalie
Beauty Pro
24/01/25-21:08

Påfyllning av lite mindre sminkborstar när det var kampanj på Flaer (mitt senaste köp från Kicks)

Påfyllning av lite mindre sminkborstar när det var kampanj
Jennifer
Beauty Pro
24/01/25-21:05

Köpte hem denna serie då jag var väldigt nyfiken på att testa den och nu har jag använt den ett bra tag och jag måste säga wow. Mitt hår känns så friskt och levande när jag använder detta. Kommer definitivt fortsätta med denna serie. Tycker schampot och balsamet är väldigt drygt och räcker länge. 🚿

Känner dock att gloss treatment inte gjort något speciellt för mitt hår då jag inte sett någon skillnad när jag bara använt schampot och balsamet och när jag använt behandlingen.

Det ända jag kände att jag behövde lägga till var en återfuktande hårmask. Jag använder den från Caia just nu och det är den bästa jag testat hittills, doftar riktigt gott också.😍✨

Köpte hem denna serie då jag var väldigt nyfiken på att
Acidic Color Gloss Conditioner 300 ml
Acidic Color Gloss Shampoo 300 ml
Acidic Color Gloss Glass Gloss Treatment 237 ml
Acidic Color Gloss Leave-in 190 ml
Nathalie
Beauty Pro
24/01/25-20:37

Jag köpte den här gelmasken på julrean och frågade er då vad ni tycker om Nuxes produkter eftersom det här är den första jag själv har. Nu har jag använt den ett par gånger och jag gillar den! Konsistensen är skön på huden. Missuppfattade lite vad det var för typ av rengörande mask när jag köpte den, den kan användas både morgon och kväll och ska bara sitta på i 1-2 min och jag ville ha en mer djuprengörande. Jag använder den inte dagligen men lite då och då

Jag köpte den här gelmasken på julrean och frågade er då vad
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
zeynab
Beauty Star
24/01/25-16:06

Favo läpp kombo just nu

Nyx läppenna i färgen "ambitios statement" Clinique "black honey pop"

Pop Plush Creamy Lip Gloss Black Honey Pop
Line Loud Lip Pencil 6 Ambition Statement
amal dawod
Beauty Pro
24/01/25-15:05

jag älska denna för min hud!

jag älska denna för min hud!
amal dawod
Beauty Pro
24/01/25-15:00

använde denna idag och de gjorde min hud bra!

amal dawod
Beauty Pro
24/01/25-14:59

ska använda denna idag!!

amal dawod
Beauty Pro
24/01/25-14:56