/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Irena
Beauty Pro
30/04/26-04:55

När man säger maxad så tänker man kanske på massor av färg, pasteller och cerisa läppar, men för mig som helst satsar på en nude look kan en ny highligter vara det enda som behövs för att verkligen känna att våren är på G.

Jag är inte en person som gillar lyster, men den här highlightern från Dior och morphe ögonskuggorna i paletten flickering sands kommer vara ansiktets trogna följeslagare denna vår och sommar. Läpparna får förbli nude men med lite extra definition.

Bare in mind att jag aldrig köpt en highlighter tidigare så resultatet kanske inte är det bästa. Tror att videon visar glowet bäst ☺️⭐️

nyanserna som taggats är inte rätt!

Maxad vårlook 🌸⭐️
Forever Glow Luminizer Highlighter 03 Pink Halo
Flickering Sands Eyeshadow Palette
Glow Play Blush Big Diva Energy
Lejla
Beauty Star
29/04/26-21:39

Jag måste bara tipsa, letat efter den perfekta primern i nästan ett år. Jag har verkligen provat ALLT som går att prova och tappade nästan hoppet, tills jag hittade denna!! Den drar verkligwn åt huden, sminket sitter i timmar och jag ser fräsch ut hela dagen. För er som fortfarande letar köp denna!

Världens bästa primer!!!
Susanne
Beauty Pro
29/04/26-21:12

Måste erkänna att jag är väldigt dålig på att använda SPF tyvärr på både kropp o ansikte, använder det nästan bara vid utlandsvistelser. Men till läpparna brukar jag använda Niveas Labello sun protect, tycker det skyddar, bra konsistens o den där doften som alla Labello brukar ha. 🌞

SPF Check ☀️
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Kristina
Beauty Pro
29/04/26-17:01(redigerad den 29/04/26-17:02)

Värme och snart dags att sätta igång poolen! HUR maxad vårkänsla är inte det?! ☀️🌼 Pionerna som börjar komma upp inspirerar mig till den rosa looken!

Här har jag använt mig av 🌸Morphe Cheek Thrills Multi-Finish Face Trio i färgen Apres-ski. Den har så fint skimmer och den rosa färgen är riktigt fin som går att bygga upp till önskat tesultat. Använd på ögon, kinder och läppar. 🌸Fenty Beauty Lip Luminizer Limited Edition i färgen Wattabrat.

🌸 Maxad vårlook 🌸
Lip Luminizer Limited Edition Wattab!*%h
Cheek Thrills Multi-Finish Face Trio Après-Ski
Noah90
Beauty Pro
29/04/26-16:53

Mina go-to just nu är Capital Soleil UV-Clear SPF50+ 💛 Jag köpte den med färg förra året men förra veckan köpte jag den utan färg från Kicks och jag gillar den verkligen. Den sjunker in snabbt i huden känns inte kladdig alls och passar mig perfekt ✨

Jag passade också på att köpa ett ACO stift när det var rabatt vid köp av två ACO produkter tillsammans med deras barn sol roll on. Tror verkligen att stiftet kommer bli en lifesaver att ha i väskan 😍

SPF Check ☀️
Capital Soleil UV-Clear SPF50+ 40 ml
Zahraa
Beauty Pro
29/04/26-16:38

Vill även tipsa om en väldigt bra krämbronzer som är lätt att bygga upp med och sätter sig bra med smink under om man vill gå för fullglam eller vardagslook❤Charlotte tilbury krämbronzer

Makeup. Skincare. Repeat💕
Zahraa
Beauty Pro
29/04/26-16:36

Vill tipsa om den bästa vattenfasta mascaran som håller fransarna uppe hela dagen och ger volym och längd❤Dior overcurl

Zahraa
Beauty Pro
29/04/26-16:32

Bästa sommardoften som håller hela dagen Ysl libre berry crush❤