Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Filter
emma
01/09-10:11
Det finns 45 olika nyanser och 005 Beige Ivoire skulle passa mig bäst! Mitt bästa foundation-tips är att se till att återfukta huden ordentligt innan!
Se mer
Yurdagül
01/09-09:56
45 nyanser och 010 passar mig bäst 😍
Se mer
Jeanette
01/09-09:52
Av de 30 nyanser som finns tror jag 305N skulle passa mig. Bästa hacket - för en mer naturlig look, till exempel på dagtid, ha contouring och concealer under foundation, men för en mer definierad och när man har mer makeup, ha contouring och concealer efter/över foundation.
Se mer
Azraa
01/09-09:49
Hej, Jag tror att finns 45 nyanser. Den som jag tror kommer att passa mig bäst är nyans 50 Beige ombre.
Se mer
Fatima
01/09-09:48
Totalt är det 45 nyanser. 115C skulle jag nog tro att den passar mig. En bra foundationhack är att lägga en bra fuktkräm efter du har lagt på foundation då kommer den hålla sig längre.
Se mer
Sofia
01/09-09:44
Det finns 45 nyanser totalt, jag skulle ha färgen 330N tror jag 🥰 se till att h en återfuktad hud innan du applicerar din fondation 😘
Se mer
Hamid Mohammad
01/09-09:42
Det finns 7 nyanser och jag tror att 115C skulle passa mig perfekt. Bästa foundation hack för mig att förbereda huden med passande fuktkräm och försök undvika att ha för mycket produkt(foundation) och glöm inte settingspray /settingpuder.
Se mer
Yuleidy
01/09-09:33
Hej, Det finns 45 nyanser tror jag. Den som passar mig bäst är 010. Man måste rengöra huden bra innan foundation samt använda mjukgörande. Hoppas jag vinner!🙏
Se mer