/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Sofia
Beauty Pro
16/01/25-17:41

Nu ska jag sätta mig och vila i soffan med en balja te (lakrits och mint, min favorit) och min nya bok om doft! 😍

Jag älskar inte bara färgglada sminkningar, jag vill ha massa färg överallt! Den understa boken i traven på bilden heter "Beige is not a color" och passar min inredning utmärkt. 😄🌈

Nu ska jag sätta mig och vila i soffan med en balja te
Linda-Marie
Beauty Pro
16/01/25-17:34

i dag var det äntligen dags att fixa håret hos frisören. känner mig äntligen mer som mig själv igen. produkt mässigt blev jag överraskad över att saltvatten spray fungerade bra på mitt hår, brukar alltid kännas stäft och som sockervadd när jag använder det.

i dag var det äntligen dags att fixa håret hos frisören.
Techni Art Beach Waves 150 ml
Irena
Beauty Pro
16/01/25-16:01

Fragrantica fortsätter att fresta, men när kommer alla till butik??? Väntar på denna, born in roma extravaganza, Givenchy Irresistible Nude Velvet och Mugler Alien elixir 😍🌟

Fragrantica fortsätter att fresta, men när kommer alla till
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nathalie
Beauty Pro
16/01/25-13:45

Mitt senaste köp från Kicks

Jag skäms nästan över att dela med mig av mina senaste köp just nu då det blivit... En del under julen. Samtidig är jag glad över att täcka upp hål jag faktiskt ändå har bland mina skönhetsprodukter.

De här två blev det när det nyligen var rabatt på ett märke om dagen. Jag hade ingen vattenfast mascara sen innan (nu hoppas jag på att äntligen få glittermascaran att funka!) och concealern har legat på min att-köpa-lista ett tag 🙂

Mitt senaste köp från Kicks   Jag skäms nästan över att dela
Lancôme Hypnôse Drama Waterproof Mascara 01 Black
Bye Bye Under Eye Concealer 10.5 Light (C)
Irena
Beauty Pro
16/01/25-12:43(redigerad den 16/01/25-12:45)

ett av mina senaste reaköp! Highlightern verkar vara borta från sortimentet så det går inte att tagga. köpte 2 stycken för 298 kronor istället för 997 kronor (alltså 70% rea) och fick ett läppglans som gåva med köpet. Det kallar jag en bra deal. Återstår att se hur nyanserna ser ut 😍

ett av mina senaste reaköp! Highlightern verkar vara borta
Linn
Beauty Pro
16/01/25-10:29

SMINKBORTTAGNING FÖR VATTENFAST SMINK!

Jag har länge använt kokosolja för att ta bort vattenfast smink eller smink som är svårt att få bort. När jag tex ska ta bort mascara så masserar jag in oljan och tvättar sedan bort med vanlig ansiktsrengöring.

SMINKBORTTAGNING FÖR VATTENFAST SMINK!  Jag har länge använt
Line
Beauty Star
16/01/25-07:59

Älskade verkligen lancôme foundationen :) jag har väldigt mycke akne ärr och denna foundation hade super bra täckning! mina andra smink produkter blandades jätte bra med den också! 10/10!

Älskade verkligen lancôme foundationen :) jag har väldigt
Nikki
Beauty Pro
16/01/25-07:53

Just nu är det 25% på KYLIE Cosmetics för medlemmar i KICKS Club

Vill passa på att tipsa om ett lipgloss som passar väldigt bra om man är sugen på en Frosty look. ❄️🌸❄️🤍❄️

Det är High Gloss i storsäljande färgen Daddy's Girl. En kall, ljus babyrosa nyans, nästan lite fluoriserande glittrig, med spegelblank finish.

Innehåller mjukgörande och vårdande ingredienser så läpparna känns mjuka. Svag doft av vanilj. 🤍

100% vegansk 🐰

Just nu är det 25% på KYLIE Cosmetics för medlemmar i KICKS
High Gloss 323 Daddy's Girl