/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Rebecca
Beauty Pro
22/01/25-21:54

Passade på att unna mig en ny frisyr idag när man fyller 30:) Som småbarnsmamma hinner man inte med mycket egentid så detta var så skönt och jag njöt så av att få känna det slitna håret försvann och att man känner sig fräschare!:)

Passade på att unna mig en ny frisyr idag när man fyller
Linn
Beauty Pro
22/01/25-18:59

Hårolja?

Någon som vet en hårolja sol inte gör håret fettigt, gärna likt Kérastase Elixir Ultime L'Huile Originale Hair Oil fast till ett bättre pris.

Elixir Ultime L'Huile Originale Hair Oil 75 ml
Nikki
Beauty Pro
22/01/25-17:49

GRÖNT TE 💚 PISTAGE

Gourmanddoftnoten pistage är på uppgång.

Elizabeth Arden hänger (lite otippat, tycker jag) på trenden i nya Green Tea Pistachio Crunch EdT.

Taggar några andra parfymer med pistage för den som blir sugen.

GRÖNT TE  💚  PISTAGE  Gourmanddoftnoten pistage är på
Daisy Love Pop EdT 50 ml
Girl Of Now EdP 50 ml
Soleil Blanc EdP 30 ml
Brazilian Crush Cheirosa 62 Perfume Mist 240 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Linn
Beauty Pro
22/01/25-13:58

MITT SENASTE KÖP (Ej på KICKS men finns på KICKS!)

Ska bli spännande att testa den här.

MITT SENASTE KÖP (Ej på KICKS men finns på KICKS!)  Ska bli
Teint Idole Ultra Wear C.E. Skin Transforming Bronzer 2
Nathalie
Beauty Pro
22/01/25-13:51

Igår när jag var inne i en butik fick jag med mig ett prov på en för mig ny parfym. När jag läste om efteråt den trodde jag kanske inte att den skulle vara något för mig men så fel jag hade! Den luktar så gott! Får dock inte tagga den. Jag kan inte för mitt liv beskriva dofter så jag kopierar från Kicks

Doften öppnar fräscht och fruktigt med sprudlande bergamott som blandats med glädjefyllda noter av nyskördade apelsiner, samt saftiga päron som väcker en beroendeframkallande känsla. I doftens hjärta träder en lila färgexplosion fram, bland annat med lila freesia. Freesians delikata blomblad förhöjs med både subtila och kraftfulla noter av Mahonial® och Pomarose ®. Doftens bas är av en varmare karaktär – eleganta och livfulla noter av Belambre® och Ambrofix™ förstärks av Iso E Super och krämigt cederträ. Sylkoldie® signerar parfymen med en myskig doftnot med lätt fruktiga inslag. • Fräsch och fruktig doft med varma inslag• För den moderna och färgstarka kvinnan• Passar både dag och kväll

Doftnoter Topp: Italiensk bitterapelsin, päronjuice, italiensk bergamott Hjärta: Lila freesia, Mahonial®, Pomarose® Bas: Iso E Super, Cedarwood Virginia Orpur®, Belambre®, Sylkoldie®

Igår när jag var inne i en butik fick jag med mig ett prov
Nikki
Beauty Pro
21/01/25-23:20

En nypa salt 💧🧂🌊

Inte salt men känslan av sältan som finns i friska havsvindar hittar man i många parfymer.

Taggar några, både dam & herr, med doftnoten.

En nypa salt 💧🧂🌊  Inte salt men känslan av sältan som
Replica Sailing Day EdT 100 ml
Gaultier Divine EdP 100 ml
Replica Beach Walk EdT 100 ml
Costa Azzurra Parfum 100 ml
Le Sel D'Issey EdT 50 ml
Homme EdT Marine 60 ml
Baran
Beauty Star
21/01/25-19:10

Hej alla! Jag är ny här på Beauty Talks :)

Tänkte dela med mig av min favoritfoundation, Lancomes "Teint Idole Ultra Wear Foundation", som jag återköpt nu igen. Har använt denna i flera år efter att ha testat mig fram bland olika foundations, och känner fortfarande att denna ser bäst ut på min hy! Den är mer åt det matta hållet, men tycker om att man kan "välja" att bära den mer glowy ifall man har rätt produkter till, Har dock varit inne på TikTok och kollat på många nya foundations på senaste tiden, så tänker att jag kanske får testa något nytt snart.

Vilka är era favoritfoundations som ni hade rekommenderat till andra? :)

Teint Idole Ultra Wear Foundation 210C
Wilma
Beauty Beginner
21/01/25-17:33

DENNA PARFYM!!!!

Luktar extremt gott och moget, helt klart min nya signatur doft! Dock har jag lite problem med att få den ath hålla hela dagen tyvärr. Precis innan applicering så lägger jag vanlig vaselin vid nacken (typ bakom mitt hår) men av någon anledning håller den ej länge, brukar lägga ett sprut på min tröja men doften håller fortfarande inte. Hur brukar ni få er parfym att hålla hela dagen? behöver verklogen tips då det skulle vara synd att behöva köpa en annan parfym.

The Only One Intense EdP 50 ml