/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Rebecka
Beauty Star
03/02/25-18:28

Sol sol sol, ska åka utomland och behöver nu tips på BÄSTA solskyddet från er. Vilka är era favvoriter och varför ? ☀️🫶

Nathalie
Beauty Pro
03/02/25-18:03

Setting spray (och ett av mina senaste köp från Kicks)

Jag har just nu setting spray från NYX, den är snart slut så med er hjälp köpte jag två nya i liten förpackning så jag kan testa och se vad jag tycker.

Så långt har jag inte kommit än (har alltså inte använt dem "skarpt" än), men idag tog jag primer, målade ögonskugga på tre platser, sprayade varje plats med varsin setting spray, väntade ett tag och testade sen hur fixerad ögonskuggan var genom att gnugga över den. På alla tre ställen suddades ögonskuggan ut precis som om det inte hade något alls på sig. Nu använder jag inte setting spray primärt för att fixera sminket men hade samtidigt trott att de skulle prestera bättre? Jag vill ju t.ex att min foundation inte ska kladda av sig överallt men det blev väldigt tydligt att de kanske inte alls gör det jobbet så bra?

Har jag konstiga förväntningar på vad en setting spray ska göra?

Setting spray (och ett av mina senaste köp från Kicks)   Jag
Christina
Beauty Star
03/02/25-17:25

Depend Gel-IQ

Depend Gel-IQ
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Julia
Beauty Star
03/02/25-16:05

min senaste haul från kicks är så taggad på alla produkter. Och är extra glad över jag äntligen kan köpa milk i min stad 

Bedur
Beauty Pro
03/02/25-14:58(redigerad den 03/02/25-15:01)

Snälla @KICKS ta in Dashl beauty som har Sveriges bästa läppprodukter!!

Nikki
Beauty Pro
03/02/25-13:35

Senaste KICKS-köpet

Kroppsvårdsset till ett pris som inte gick att motstå. Doft av varm drivved och rökig vanilj. Påminner om MON SUN Frosty Dawn om ni minns den.

Stämmer uppgifterna på produktsidan så finns den fortfarande kvar i ett fåtal butiker.

Senaste KICKS-köpet   Kroppsvårdsset till ett pris som inte
Merry Moisture Body Duo Gift Box
Nikki
Beauty Pro
03/02/25-12:05(redigerad den 03/02/25-13:22)

🩷 Nya paletter från Morphe 💜🩷

Forbidden Honey Eyeshadow Palette (rosa) & Pulp Fantasy Eyeshadow Palette (lila & mintgrön).

Hur fina är inte dessa våriga paletter! 🌷🥰

🩷  Nya paletter från Morphe  💜🩷   Forbidden Honey
Clara
Beauty Star
03/02/25-10:30

Nya favoriter från Elf så fina färger och ger ett fint och naturligt glow! ÄLSKAR

Camo Liquid Bronzer & Contour 1 Fair
Glow Reviver Lip Oil Glimmer Crystal Baller
Holy Hydration! Thirst Burst Drops 30 ml
Camo Liquid Blush Peach Perfect