/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Linn
Beauty Pro
28/01/25-18:38

SPF

Solskyddsfaktor är viktig året runt. Den här köpte jag för halva priset på Apotek Hjärtat idag. SPF50 för kropp och ansikte (känslig hy).

SPF  Solskyddsfaktor är viktig året runt. Den här köpte jag
Anna
Beauty Pro
28/01/25-16:39(redigerad den 28/01/25-17:27)

Har använt den effekt fördjupande tonern från Klairs i över en månad och Kombucha Essence i över en vecka och tycker mycket om båda. De ger fin effekt båda två! Min hud är torr och har alltid varit året runt, så jag är INTE ( bara) en med vintertorr hud, tycker det är bra att vara tydlig med vilken hudtyp/hårtyp man har när man skriver om produkter. Jag har också en så kallad mogen hud. Båda produkterna är parfymfria vilket är en fördel eftersom min hud är torr och kan reagera på produkter som är närmast huden i ansikte ibland och parfym kan trigga, även om parfym ofta tillför en trevlig dimension vid användandet. Så bra produkter för den torra och lite känsliga huden.

Tonern är lätt och skön och behaglig att använda den har gett mig resultat med lite mer återfuktad hud! Jag har använt den innan fuktserum från Mantle och Genifique serumet från Lancome och även med Elizabeth Arden Hyaluronic Acid Ceramid Capsules.

Och nu ligger toner- lagret under Kombucha Tea Essence från Dr. Ceuracle som har en lite tyngre matt glasflaska och själva dropparna är mjölkiga. Har en annan mjölkig toner/ essence från Indy Beauty och tycker mycket mer om den här som går lättare in i huden🩷 den är också mycket trevligare än den kombucha jag testat på att dricka tidigare😄. Den ger en lite klibbig yta och mer stuns till min mogna hud och rekommenderar den och även tonern varmt💧

Har använt den effekt fördjupande tonern från Klairs i över
Supple Preparation Unscented Facial Toner 180 ml
Vegan Kombucha Tea Essence 150 ml
Nathalie
Beauty Pro
28/01/25-14:05(redigerad den 28/01/25-14:35)

Ansiktsmaskdag idag!

Lermasken är lite... "Halkig"? I brist på bättre ord. Den vill gärna flyttas runt när man applicerar den. Jag använder alltid en borste till det och då går det lättare!

Ansiktsmaskdag idag!  Lermasken är lite... "Halkig"? I brist
Pore Refining Detox Mud Mask 100 ml
Niagara Falls Ultra-Hydrating Mask 72H 100 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Livia
Beauty Pro
28/01/25-13:48

Mitt senaste köp! Dessa har varit otroligt populära så det ska bli intressant att testa😊

Mitt senaste köp! Dessa har varit otroligt populära så det
Nikki
Beauty Pro
28/01/25-10:15

Engelsk lyx - MOLTON BROWN ⭐️

Superhärlig, otroligt dryg formula och ljuvliga dofter. Har precis tagit slut på Heavenly Gingerlily och det känns väldigt lyxigt (och svårt) att välja nästa. 🤗

Molton Brown ingår i 20% på Hudvård för ansikte & kropp. Tror något kan finnas kvar på rean också.

PS. Denna Discovery Bathing Collection säljs inte på KICKS men såg att precis denna nu finns som medlemserbjudande 50% på Åhléns.

Molton Brown grundades i London 1971 och har ända sedan starten varit cruelty-free och sedan 2012 Leaping Bunny godkända. 🐇

Engelsk lyx - MOLTON BROWN ⭐️  Superhärlig, otroligt dryg
Orange & Bergamot Hand Care Gift Box
Gift Set Floral & Fruity Body Care Floral & Fruity Body Care Collection
Delicious Rhubarb & Rose Bath & Shower Gel 300 ml
Lime & Patchouli Fine Liquid Handwash 300 ml
Mesmerising Oudh Accord & Gold Bath & Shower Gel 300 ml
Hand Collection 4 x 100 ml
Orange & Bergamot Bath & Shower Gel 300 ml
Orange & Bergamot Bath & Shower Gel Refill 400 ml
Annika
Beauty Pro
28/01/25-07:47

Hej. I går köpte jag och testade produkter från Skin Treat, men tyvärr sa min allergi stop för det, jag reagerade på alla tre produkterna. Skin Treat gör mycket bra produkter så testa gärna. Jag har som ni vet min favorit produkt HydraRepair melting eye cream från BeautyAct så den är min måste produkt. Alltid roligt prova nytt.

HydraRepair Melting Eye Cream 10 ml
Fay
Beauty Star
28/01/25-01:29(redigerad den 28/01/25-01:30)

Har ni några tips på en bra mascara för raka fransar/asiatiska fransar? Jag försökte hitta en del men allting som jag hade innan, får det går ner väldigt snabbt ):

Erica
Beauty Star
27/01/25-21:12

bästa mascaran för långa fransar!!!

Telescopic Mascara Black