/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Gina
Beauty Pro
17/02/25-19:32

Mitt senaste inköp från Kicks (förutom mascaran). Har ni testat något av dessa produkter? 🌸

Mitt senaste inköp från Kicks (förutom mascaran). Har ni
Soft Glam Satin Foundation 22 Light Warm
Hydrating Camo Concealer Fair Warm
Power Grip Primer
Nikki
Beauty Pro
17/02/25-18:08(redigerad den 18/02/25-09:09)

Älskar mitt stick från KORA Organics, Noni Glow Face Balm, men blir verkligen nyfiken på Isadoras nya produkt, The Wake Up The Glow All Over Dew Stick, också! 🤍🩵

Älskar mitt stick från KORA Organics, Noni Glow Face Balm,
Noni Glow Face Balm 10 g
The Wake Up The Glow All Over Dew Stick 00 Transparent
Annika
Beauty Pro
17/02/25-15:51

2 st ljusfat i glas inköpta i dag billigt som jag ska ha som mixing plate när jag sminkar mig. Såg en tjej på Youtube som hade det, så finurligt.

2 st ljusfat i glas inköpta i dag billigt som jag ska ha som
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nathalie
Beauty Pro
17/02/25-15:24

Edt vs Edp

Jag fick det här provet och måste säga att det ju var en jättetrevlig doft! Ska se hur den håller på mig men undrar rent generellt hur mycket sämre en edt håller än en edp? Jag vet liksom inte alls vad jag ska vänta mig

Edt vs Edp   Jag fick det här provet och måste säga att det
𝓜𝓪𝓵𝓲𝓷
Beauty Pro
17/02/25-14:30(redigerad den 17/02/25-14:49)

Som jag hoppats på denna! Hypoallergen och allt! Men fick en rejäl allergisk reaktion av denna. Illröda öron & sån vidrig klåda på de. Till att vakna med uppsvällda öron. Någon mer som haft problem med denna?

Som jag hoppats på denna! Hypoallergen och allt! Men fick en
K Ceutic 30 ml
Nikki
Beauty Pro
17/02/25-07:57

Veckan börjar med härlig sommarkänsla trots vinterkylan. 🌞💖

VALENTINO Born In Roma The Gold EdP (Donna) somrig Limited Edition flanker av succéparfymen Donna Born In Roma EdP.

FENTY Gloss Bomb Universal Lip Luminizer i färgen Dragon Mami (kan inte tagga färgen). Korallfärgat med glitter. Drömgloss med doft av persika och vanilj.

Önskar alla en bra start på veckan! 🌷✨️

Veckan börjar med härlig sommarkänsla trots vinterkylan.
Born in Roma Donna The Gold EdP 50 ml
Gloss Bomb Universal Lip Luminizer 07 Fuchsia
Enji
Beauty Pro
16/02/25-22:50

hjälp med foundation som kan passa torr till normal hud ????!!!!!

EBBISEN
Beauty Star
16/02/25-19:29

Finns det någon bra body butter för väldigt torr kropp eller fötter?🥰😂👣