/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Sofia
Beauty Pro
03/04/25-17:59(redigerad den 03/04/25-18:00)

Det blev en riktig KICKS-dag idag! 🖤🤍

Stack från jobbet tidigare för att åka in till stan och göra ett användartest av en app och intervjuas kring mitt skönhetsintresse, mina shoppingvanor, vad jag förväntar mig av en app osv. Riktigt spännande! Är ännu mer sugen på en KICKS-app och en Beauty talks-app nu. 👀

Efter testet knallade jag bort till Kicks i Gallerian för att returnera en parfym (Clean Strawberry fields var tyvärr inte för mig) och blev så klart kvar ett tag. 😅 Provdoftade flera parfymer och pratade parfym ett tag med härliga Oscar.

När jag kom hem låg nya numret av KICKS magazine och väntade på mig! 😊 Och nu har jag ett presentkort att använda hos KICKS.. Vad ska man unna sig? 😍

Det blev en riktig KICKS-dag idag! 🖤🤍  Stack från jobbet
Anna
Beauty Pro
03/04/25-15:14(redigerad den 03/04/25-21:29)

Dold Pärla!! K18 är ju kända för sin otroliga mirakel mask. Men de har också ett fantastiskt Detoxschampo som jag använder och det är mindre uttorkande än andra jag provat. Det är svart vilket kan vara nytt för många öen det gör absolut inte håret svart. Har haft en liknande produkt som Kerastase haft tidigare och blev jätterädd första gången jag såg att schampot var svart😂. Det här schampot är oparfymerat, rengör håret på djupet utan att förvandla det till hö. Rekommenderar!

Dold Pärla!! K18 är ju kända för sin otroliga mirakel mask.
Peptide Prep Detox Shampoo 53 ml
Detox Shampoo 250 ml
Cecilia
Beauty Star
03/04/25-15:01

Senaste köpet från Kicks Använder Orgins GinZing så fort solen börjar komma fram. Bästa jag hittat mot mina solfläckar i ansiktet. Solfläckarna har minskst och blir inte lika tydliga längre.

Senaste köpet från Kicks  Använder Orgins GinZing så fort
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Anna
Beauty Pro
03/04/25-14:53

Jag älskar K18 masken som är en mirakelprodukt på riktigt 😀 och så himla enkel att använda!! Har använt den i över tre år, har tappat räkningen på hur många förpackningar jag köpt och fortsätter använda den på mitt jättelånga hår led många blekta slingor var 3: e eller var 4:e tvätt! I höstas fick jag Olaplex schampo, balsam och Hair treatment, allt i den stärkande serien alltså och fortfarande har jag inte provat den hårstärkande kuren därför att den är så omständig att använda! Att ha den i minst 10 minuter efter en första schamponering...när inte riktigt för mig. På 90-talet så fick jag Olaplex behandlingar hos min frisör när jag helblekte mitt hår och det fungerade då. Men idag vill jag bara använda K18 masken som fungerar bra och är superlätt att använda som . Den sparar dessutom på vatten💦 Någon som håller med eller inte?

Jag älskar K18 masken som är en mirakelprodukt på riktigt 😀
Leave-In Repair Hair Mask 50 ml
No.3 Hair Perfector 100 ml
Tatsiana
Beauty Star
03/04/25-13:29

Blev helt besatt av denna parfym 🤍 Den luktar lite och mycket samtidigt och doften stannar kvar ganska länge.

Blev helt besatt av denna parfym 🤍  Den luktar lite och
Leonor
Beauty Pro
03/04/25-12:50

Har blivit helt besatt utav lip stains! Köpte nyligen de två som jag taggat här nedan och använder dem varje dag speciellt ELFs glossy lip stain. Vet någon om det finns något lip stain som är mitt emellan ELFs och NYX?

Lip I.V. Hydrating Gloss Stain 07 Bubblegm Burst
Glossy Lip Stain Spicy Sienna
Åsa
Beauty Star
03/04/25-12:28(redigerad den 03/04/25-12:30)

Här kommer ett litet tips på en bra (och prisvärd!!) solskyddsprodukt så här i härliga vårtider ☀ Denna spray från Nivea är väldigt lätt att applicera och funkar till och med att spraya ovanpå sninket ifall att man glömt att ta på solskydd eller behöver bättra på under dagen. Gå ut och stråla och njut av solen och ljuset men var rädda om er ☀✨

Här kommer ett litet tips på en bra (och prisvärd!!)
Protect & Refresh Cooling Mist SPF30 200 ml
Nikki
Beauty Pro
03/04/25-09:46

Moroccanoil Intense Hydrating Mask 💧🩵

Har verkligen fått upp mitt intresse för hårvård och hårvårdsprodukter! Känns jättebra och tycker det är så roligt att lära mig mer och testa nytt!

Blivit härligt inspirerad av bl a Anna! 💖 Som jag nu inte kan tagga i mitt inlägg av någon anledning så därav kommentaren!

Denna mask med arganolja ska ge djup återfuktning och verka mjukgörande samtidigt som den ska förbättra hårets textur och spänst samt ge mer glans. Doftar härligt (men svagare) än deras helt fantastiska och ikoniska hårolja.

Både masken och håroljan finns i olika storlekar.

Moroccanoil Intense Hydrating Mask 💧🩵  Har verkligen fått
Intense Hydrating Mask 250 ml
Original Treatment 100 ml