Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Filter
Klara
01/09-16:51
Serien har 30 olika nyanser och jag tror att ”02 lys rosé” hade passat mig bäst! Mitt bästa foundationtips är att blanda ut foundationen med några droppar flytande highlighter för att få ett oemotståndligt glow!
Se mer
Sofie
01/09-15:53
1. Den finns i 30 olika nyanser och gissningsvis skulle 310N passa mig. 2. Mitt bästa foundationhack är detsamma som inom all hudvård; Rengöring. Så länge sminkresterna tas bort ordentligt och huden återfuktas - så har man en slät och fin bas för att applicera foundation dagen därpå.
Se mer
Lina
01/09-15:49
Det finns 30 nyanser och jag tror att 115c skulle passa mig bra. Mitt bästa foundation hack är att grunda med en primer innan jag lägger foundation. Eftersom jag har väldigt torr hud väljer jag primer för att det ska hålla bättre istället för att fixera med puder.
Se mer
Sophia
01/09-15:46
Det finns 30 olika nyanser av denna foundation och jag tror att nyans 125W skulle passa mig just nu. ✨Mitt bästa tips för att få en perfekt bas med fin lyster och som sitter, är att efter din vanliga hudvårdsrutin, grunda med primer och sedan dutta på transparent puder med borste eller svamp i hela t-zonen i mitt fall eftersom jag blir sjukt glansig där. Efter pudret tar jag sedan på foundation! Foundationen kommer sitta så mycket bättre än om du gör tvärtom, plus att porerna trollas bort ännu mer av primer/puder-kombon.✨
Se mer
Hanna
01/09-15:41
Hej allihopa! Jag behöver lite tips med vilken typ av borste jag ska köpa. Jag har nyligen börjat använda en krämbronzer och tycker inte riktigt det blir bästa finish med endast svamp:) Vilken ska jag köpa?🤗💕
Se mer
Mathilda
01/09-15:15
1. Det finns 45 nyanser. Jag tror att 03 Beige Diaphane är den ultimata för mig! 2. Bästa tipset är självklart är att grunda med min go-to primer Urban Decay All Nighter ultra glow. Jag applicerar min foundation med borste, om jag vill uppnå en bättre täckning. Är jag mer ute efter en mer casual sminkning där jag också utesluter ögonmake så föredrar jag applicering med fingrarna. Sen lite lätt concealer under främst ögon och sedan lite bronze,glow, setting spray och där har du en bas av perfektion.
Se mer
Birgitta
01/09-15:03
Det finns 30 nyanser och jag tror att nyans 125W skulle passa mig.
Clarins Super Restorative Day Cream All Skin Types 50 ml
Clarins Super Restorative Day Cream All Skin Types 50 ml
Se mer
Galina
01/09-14:41
Se mer