/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Denise
Beauty Star
25/04/26-19:25

älskar verkligen en matte/dewy look med mycket glitter

Glowy full coverage
Ayke
Beauty Pro
25/04/26-19:05
Perlita
Beauty Pro
25/04/26-18:54

Birthday glow 🤎✨ Känner mig så firad idag! Gick all in på en bronzig look för att matcha känslan✨

Tacksam ✨😍
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Sofia
Beauty Pro
25/04/26-14:40

Två köp (inte från Kicks) jag gjort nyligen för att they made me an offer I couldn't refuse. 🤌🏻 Skämt åsido, älskar såna här deals! Hos LH fick jag 30 % på ordinarie pris och en Artistick på köpet för att jag köpte ett av deras nya highlighter sticks, så det blev två highlighters. 😁

Hos Haus Labs, herregud, jag ville mest bara köpa de nygamla läppstiften Atomic Shake men fick feeling och beställde ett par grejer till, och då fick jag en solfjäder, en kajal och ett highlighter stick på köpet?! 😍

Mina senaste beautyköp – grymma deals! 💰
Emma
Beauty Pro
25/04/26-14:05

Jag vill lyfta denna produkt från Fenty Beauty Suede Powder Blush i färgen Shimmer Wattabratt. 🩷

Jag använder den när jag ska på något festligt och vill ha lite extra sparkle i min look. Jag brukar lägga lite på kindbenen och på näsan som näst sista steg för att sedan avsluta med en dewy settingspray.

Jag tycker att den lägger sig så fint tillsammans med resten av sminket och resultatet blir glittrigt och glow vilket jag älskar. ✨

Glitter & Glow
Ayke
Beauty Pro
25/04/26-14:03(redigerad den 25/04/26-14:05)

Jag älskar en naturlig “glow from within”-look, och just nu är min go-to Beauty of Joseon Relief Sun SPF50+ 🌿

Den ger inte bara skydd utan också en fin, återfuktad lyster som gör att huden ser frisk och glowy ut hela dagen 💛

Perfekt för dagar när man vill ha en enkel look men ändå känna sig lite extra ✨

Hur får ni er glow? 💫

Glitter och Glow✨ Glow routine med min favorit SPF ✨
Virre
Beauty Pro
25/04/26-12:55

Min gamla favorit som jag glömt bort lite bland andra paletter den senast tiden är Daybreak Palette från LH Cosmetics. Det var den första palett som jag köpte från LH och som jag älskade direkt! Gillar verkligen färgerna i den 😍

Re-discover a fave 📦
Kristina
Beauty Pro
25/04/26-12:30

Två absoluta bangers när det gäller glitter och glow är:

✨ Hickaps Glow Monkey Setting Spray Radiant Finish ✨ Fenty beauty Killawatt Freestyle Highlighter (som jag även sätter på läpparna ovanpå tex läppbalsam - hett tips).

Dessa går alltid hem hos mig. 🩷

Glitter och glow ✨
Glow Monkey Setting Spray Radiant Finish 100 ml
Mini Killawatt Freestyle Highlighter Limited Edition Wattabrat