/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Annika
Beauty Pro
13/05/24-11:54
Dagens köp på Kicks i Skellefteå, en brun mascara.
Dagens köp på Kicks i Skellefteå, en brun mascara.
Karolina
Beauty Star
13/05/24-07:29
Har testat denna nattkräm och jag älskar den! Kommer definitivt köpa om igen 😍 Återfuktar så bra!!
Har testat denna nattkräm och jag älskar den! Kommer
Ulrika
Beauty Pro
13/05/24-06:36
Läpparna redo för sommaren!🙌🍑Köpte ett nytt läppstift från Beauty Act i färgen Dusty pink. Pigg och vårig färg!
Läpparna redo för sommaren!🙌🍑Köpte ett nytt läppstift från
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Madelón
Beauty Star
13/05/24-03:32
Colorwow spray jag är jättenöjd med den den gör mitt hår rakt och vackert när jag plattar det. Och skyddar också från värme.
Colorwow spray jag är jättenöjd med den den gör mitt hår
Victoria
Beauty Star
12/05/24-19:55
Är det någon här som var lika förtjust i Escadas doft Taj Sunset som fanns för några år sedan?🌷 då den är väldigt svår att få tag i nu enligt mitt tycke, är det någon som sitter på tips på parfym som doftar liknande? Ha en fin kväll!
Nikki
Beauty Pro
12/05/24-10:47
💙🧡 La Roche-Posay - Anthelios XL SPF50+ Stick 🧡💙 Kan verkligen rekommendera detta smidiga stick från La Roche-Posay. Perfekt för att applicera eller förstärka solskyddet på utsatta ställen som nyckelben, axlar, öron, näsa osv. Vattenresistent 💧💧💧 Oparfymerad och hypoallergen så passar också mycket känslig hud. 👒 Älskar solhatt på sommaren! 🕶👒 Brättet behöver vara minst 7.5 cm för att ge bra solskydd för näsa och kinder. Ha en fin solig söndag! 🌞
💙🧡 La Roche-Posay - Anthelios XL SPF50+ Stick 🧡💙  Kan
Nikki
Beauty Pro
12/05/24-09:42 (redigerad den 12/05/24-09:45)
Webbtjänst från Strålsäkerhetsmyndigheten: 🌞🌞🌞 Minsoltid.se 🌞🌞🌞 Den hjälper dig att uppskatta hur länge du kan stanna i solen utan att bränna dig utifrån ålder, hudtyp och plats! REKOMMENDERAS!!! Gjorde den precis som ett exempel för en vuxen person som befinner sig i Stockholm idag. Se bild. Så bra! 😃 🍓 HAR NI GJORT DEN ÄNNU? 🍓
Webbtjänst från Strålsäkerhetsmyndigheten:  🌞🌞🌞
Nikki
Beauty Pro
12/05/24-09:26 (redigerad den 12/05/24-09:28)
Intressant information från Strålsäkerhetsmyndigheten 🌞 En t-shirt som motsvarar SPF 10 ger oftast ett betydligt säkrare och bättre skydd än solskydd med SPF 20. Anledningen är att de allra flesta endast använder 20-50% (!) av den rekommenderade mängden produkt. En annan anledning är att de flesta av oss också är för dåliga på att smörja in sig med mer solskydd tillräckligt ofta beroende på bad, svettning osv. Vi försöker nog alla göra rätt men behöver nog tänka: SMÖRJ MER och SMÖRJ OFTARE!!! 🌞🌞🌞 Tänk på att skydda barnens ömtåliga hud! Lägg denna webbtjänst från Strålsäkerhetsmyndigheten på minnet: 🌞🌞🌞 Minsoltid.se 🌞🌞🌞 Den hjälper dig att uppskatta hur länge du kan stanna i solen utan att bränna dig utifrån ålder och hudtyp! REKOMMENDERAS!!!
Intressant information från Strålsäkerhetsmyndigheten 🌞  En