/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nathalie
Beauty Pro
14/02/25-11:24(redigerad den 14/02/25-11:25)

Mitt senaste köp från Kicks som levererades igår. Dessa gloss har gått viralt på TikTok och jag blev såklart sugen på att testa.

Mitt senaste köp från Kicks som levererades igår. Dessa
𝓜𝓪𝓵𝓲𝓷
Beauty Pro
14/02/25-11:13

Påfyllning av favoriter ❤

Påfyllning av favoriter ❤
Annika
Beauty Pro
14/02/25-11:10

Anastasia Soft Glam blev mitt köp i dag. Har kollat in den länge. Fick även ett prov på BareMinerals Complexion Rescue Tinted Moisturizer, få se om jag tål den.✨️🤗

Anastasia Soft Glam blev mitt köp i dag. Har kollat  in den
Soft Glam Eyeshadow Palette
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
14/02/25-10:16

Älskar Valentino's vackra reklam som blandar historiskt klassiskt och modernt edgy.

Här nya Born In Roma Extradose - Donna och Uomo 🩷🖤

Älskar Valentino's vackra reklam som blandar historiskt
Born In Roma Extradose Donna EdP 50 ml
Born In Roma Extradose Uomo EdP 100 ml
Curly.haaair
Beauty Star
14/02/25-10:03

min favoritparfym hittills är YSL libre. har vackra doftnoter; Toppnoter: mandarin, lavendel, svarta vinbär, petitgrain. Hjärtnoter: jasmin, lavendel, apelsinblomma. Bas: Madagaskar vanilj, ceder, bärnsten, mysk. Yves Saint Laurent Libre är en kombination av charm, styrka och självständighet. Jag får ofta frågan: vad luktar du? Jag bara älskar det som ni kan se på bilden har jag några sprayer kvar🫣😍

min favoritparfym hittills är YSL libre. har vackra
Linn
Beauty Pro
14/02/25-09:12

Tips på jättefina nude läppstift! Älskar dessa från Anastasia. Inte matta men inte heller glansiga utan har en neutral finish. De är krämiga och håller bra.

Tips på jättefina nude läppstift! Älskar dessa från
Satin Lipstick Haze
Satin Lipstick Warm Peach
Nikki
Beauty Pro
14/02/25-01:02

❤️ Happy Valentine's! ❤️

❤️ Happy Valentine's! ❤️
Photo Finish Primerizer+ Hydrating Primer 10 ml
Becca Shimmering Skin Perfector Highlighter Champagne Pop
Nikki
Beauty Pro
14/02/25-00:58

KICKS ❤️🩷💜 Mello 2025

Urban Decay, Sol de Janeiro och Björn Axén är de varumärken som kommer följa med KICKS under hela sponsorskapet.

Vilka är era favoriter?

KICKS ❤️🩷💜 Mello 2025  Urban Decay, Sol de Janeiro och
Brazilian Crush Cheirosa 59 Perfume Mist 240 ml
All Nighter Setting Spray 118 ml
Dry Shampoo Sunny Grapefruit 150 ml