/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
22/02/25-14:55

Tips på nagellack att hålla utkik efter 💅

OPI brukar varje år ge ut ett set med 4 av säsongens färger i ministorlek. Köpte det förra året.

Nu har de släppt årets!

Tips på nagellack att hålla utkik efter 💅  OPI brukar varje
A.M
Beauty Pro
22/02/25-14:27

*Jag har hormonell akne och behöver tips! Förebyggande men även effektiv behandling mot mörka fläckar. *

Linn
Beauty Pro
22/02/25-12:09

Produkter att testa!

Jag köper produkter fortare än jag hinner använda dem. Här är några produkter jag ska använda framöver. Har du testat någon av dessa så får du gärna skriva vad du tycker!

Produkter att testa!  Jag köper produkter fortare än jag
High Impact High-Fi Full Volume Mascara Black
Hydra Sheer Loose Setting Powder Translucent
HydraRepair Melting Cream 50 ml
Resist Anti-aging Eye Gel 15 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
22/02/25-10:53

Sweet Tooth Cherry Baby EdP 🍒🍫

Nöjd med mitt blindköp. Kostade inte mycket så vågade chansa. 😃

Ska erkänna att jag inte hade jättehöga förväntningar efter att ha provdoftat den första av Sabrina Carpenter's Sweet Tooth-parfymer (gjorde efter det ett inlägg om den för några dagar sedan) samt läst diverse recensioner. Allmänna intrycket tycks vara att de doftar gott/väldigt gott men svagt och håller dåligt.

Cherry Baby är en lite varmare fruktig, bärigt söt och kryddig gourmanddoft. Börjar med mycket körsbär. Inte alls besk eller bitter som jag tycker körsbär kan vara ibland utan saftigt bärig. Körsbärsnoten stannar hela tiden kvar men blir mjukare och djupare när den får sällskap av bl a plommon, mörk choklad och amber.

Håller betydligt bättre än förväntat också.

Kommer funka bra på egen hand men tror också den kommer passa tillsammans med min YSL Black Opium Over Red EdP för att ytterligare förstärka körsbärsnoten och ge den lite mer "mumsighet". 🍒🍫😋🥰

Skulle tro att fler av Sabrina Carpenter's parfymer (4 har lanserats hittills) ganska snart kommer till Sverige efter att den första rosa vanilj/marshmallow nu släppts.

Alla finns även som body mist.

Sweet Tooth Cherry Baby EdP 🍒🍫   Nöjd med mitt blindköp.
Sweet Tooth EdP 75 ml
Sweet Tooth Body Mist 236 ml
Pion
Beauty Pro
22/02/25-09:06

Tack för era parfymtips! Idag firar jag en tjej som fyller 18. tror hon komma uppskatta dessa mycket. Det blev en doft från Valentino och en från Ariana Grande

Tack för era parfymtips! Idag firar jag en tjej som fyller
Donna Born In Roma EdP 30 ml
Cloud Pink EdP 100 ml
Nikki
Beauty Pro
22/02/25-08:51

25% på varumärken vi älskar, t ex Lancôme! 🥰

La Vie Est Belle L'Elixir EdP är en fruktig gourmanddoft utan vanilj.

Av Lancôme's många ganska klassiska blommiga dofter sticker denna ut med sin kombination av bl a hallonlikör, viol och kakaosmör.

En riktig lördagsdoft som kommer hålla till ikväll.

❤️💜❤️💜❤️

Finns även som refill.

25% på varumärken vi älskar, t ex Lancôme! 🥰   La Vie Est
La Vie Est Belle L'Elixir EdP 50 ml
La Vie Est Belle Elixir EdP Refill 100 ml
Enkhnamuun
Beauty Star
22/02/25-00:37

nyheter jag vill testa!❤❤❤

The Peptide Collagen Hydrogel Eye Patch 60 pcs
Sweet Tooth EdP 75 ml
Lip Butter Toasted Marshmellow
See-Through Veillighter 02 Moonkissed Veil
The Face Glue Setting Spray 60 ml
nadouna_nado
Beauty Star
22/02/25-00:07

Lyster på rätt ställen – Applicera highlighter på kindben, näsrygg och amorbåge för en fräsch glow.