/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Saga-Lotta
Beauty Star
13/02/25-13:13(redigerad den 13/02/25-13:14)

Nu när Aco finns på kicks skulle jag vilja rekomendera deras Rescue Face Mist! Den doftar super gott och är så bra på att återfukta! Använder alltid innan jag lägger på sminket och även efter, sedan återfuktar jag under dagen vid behov.

Face Rescue Mist 75 ml
Matilda
Beauty Pro
13/02/25-10:36

✨️Mitt seanste köp på Kicks✨️

Har velat prova Macs lip pencil och nu var det dags, tänkte köpa Soar då [@Linn] lade upp en look med den läppennan och jag tyckte färgen va så himla fin men när jag swatchade i butik föll jag för en annan skimrig färg (dervish) som inte liknar någon jag har sedan innan så den fick följa med hem istället och jag är supernöjd med köpet! 🤩 Dessutom köpte jag mitt favorit baslack från Seche då det jag haft hemma tagit slut.

✨️Mitt seanste köp på Kicks✨️  Har velat prova Macs lip
Seche Base Ridge Filling Base Coat
Nikki
Beauty Pro
13/02/25-10:01(redigerad den 13/02/25-10:10)

Älskar min lip mask från Florence by Mills men är sugen på att testa denna från LANEIGE som nästa.

Någon som redan testat den?

Älskar min lip mask från Florence by Mills men är  sugen på
Hit Snooze Lip Mask
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
13/02/25-09:57

Nya BENEFIT BADgal Bounce Mascara 👀

Tvåsidig borste - fiberborste & precisionskam

Finns i två storlekar.

Nya BENEFIT BADgal Bounce Mascara 👀   Tvåsidig borste -
Badgal Bounce Mascara
Badgal Bounce Mini Mascara
Emilia
Beauty Pro
13/02/25-07:56

jag har panik!! jag tappar så fruktansvärt mycket hår pga stress och dåligt mående, tappar till och med fransar numera... finns det någon härinne som har något tios på en bra produkt som får håret att växa? eller iallafall något som stimulerar hårsäckarna❤

Emilia
Beauty Pro
13/02/25-07:54

Har ni tips på något bra fransserum som får fransarna att växa utan att dom tar skada?❤❤

Emilia
Beauty Pro
13/02/25-07:53

Har någon utav er härinne något tips på en god vanilj-karamell parfym som faktiskt sitter bra och länge på huden?❤

Emilia
Beauty Pro
13/02/25-07:51

Kika gärna in på min Tiktok kanal imorgon då jag kommer publicera en del videos där jag testar lite nyheter som kicks skickat hem till mig ❤❤❤ Tiktok: emiizhh