/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
05/14/24-11:45 (redigerad den 05/16/24-14:48)
🥝💛🌸  Nu på KICKS: SMUUTI SKIN  🌸💛🥝 Prisvärd, vegansk K-beauty utvecklat i Finland.  Alla produkter är 100% veganska och inte heller testade på djur. Älskar de fina föpackningarna! 🥝🍉
🥝💛🌸  Nu på KICKS: SMUUTI SKIN  🌸💛🥝
Nikki
Beauty Pro
05/14/24-11:29 (redigerad den 05/14/24-13:18)
Mitt senaste KICKS köp ÄR sommar för mig! 🥥💧🌞🥥💧🌞🥥💧🌞🥥💧🌞🥥 Har inte varit utan Hawaiian Tropic's body butter de senaste åren! 🥰 Krämig och silkeslen innehållande sheasmör och med en doft av kokos som får dig att drömma dig bort till en tropisk paradisö. 🥥🌴 100% vegan Har ni testat?
Mitt senaste KICKS köp ÄR sommar för mig!
Nikki
Beauty Pro
05/14/24-11:09 (redigerad den 05/14/24-11:14)
🌞🧡🌞 SISTA DAGEN på kampanjen S🌞LPRODUKTER 25% 🌞🧡🌞 Gäller fram till midnatt! Njut av den härliga solen men glöm inte att vara rädda om er - använd: Minsoltid.se (oavsett var i världen ni befinner er😃). Det är en kostnadsfri webbtjänst från Strålsäkerhetsmyndigheten som hjälper dig att uppskatta hur länge du säkert kan vara i solen utan att bränna dig beroende på ålder, hudtyp, var du befinner dig samt tid på dygnet. Sprid den gärna till familj, vänner och kollegor! Ingen som jag har berättat om den för hitintills kände till den och ALLA uppskattade det!
🌞🧡🌞  SISTA DAGEN på kampanjen S🌞LPRODUKTER 25% 🌞🧡🌞
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Sofia
Beauty Pro
05/14/24-10:51
Men hur spännande är inte detta?! 👀 @KICKS ge oss ledtrådar, snälla! 😁
Men hur spännande är inte detta?! 👀 @136092963 ge oss
KICKS
Official
05/14/24-07:02
Det är bara DAGAR kvar till konserten och vår makeupartist Isabella har skapat fyra looks inspirerade av Taylor Swifts skivomslag! 💿 Nu vill vi se era TS-makeuper. Gå till tävlingskanalen för att läsa mer. 💄Vilket album cover tycker du Isabella gör bäst?
Det är bara DAGAR kvar till konserten och vår makeupartist
Nikki
Beauty Pro
05/13/24-12:54
🍓🍒 BERRY Lips 🍒🍓 Sista dagarna med 25% på läpprodukter 💋
🍓🍒  BERRY Lips  🍒🍓  Sista dagarna med 25% på
Irena
Beauty Pro
05/13/24-12:51
Senaste köpet som jag slog till på när det var 20% rabatt på ett helt köp. Ville egentligen ha massor av andra saker också, men följde för en gångs skull hjärnan istället för hjärtat och det är väl bra att göra då och då så man inte blir ruinerad 😂 Är så taggad på att testa denna nyans av blushet då jag tidigare haft foxlove, men känner att det inte riktigt är en sommarnyans. Efter timmar av spanande på TikTok landade jag på nyansen Ophelia som jag hoppas ska funka fint nu när man får lite mer färg i ansiktet. Brynprodukten från Benefit har jag tittat på ett bra tag och nu slog jag till. Har blivit lite smått besatt av brynprodukter sedan i vintras då jag fick en makeover på Kicks eventet i Flagship store. Hoppas alla får en underbar dag i solen 🌼
Senaste köpet som jag slog till på när det var 20% rabatt på
Linn
Beauty Pro
05/13/24-12:28
✨Mitt senaste köp på KICKS✨
✨Mitt senaste köp på KICKS✨