/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nathalie
Beauty Pro
20/04/26-14:46(redigerad den 20/04/26-14:47)

Min signaturlook är oftast en neutral look med röda läppar. Älskar det!

Använt Max Factor 2000 Calorie Lip Shader i 040 Red Stroke och deras Mellow Blur i 040 Cashmere Cherry.

Signature look check 💋
Amanda
Beauty Pro
20/04/26-13:15

Ett nytt inköp jag verkligen ser fram emot ett testa. Har hört så mycket bra om den!

Ny primer
Mimmi
Beauty Pro
20/04/26-13:09(redigerad den 20/04/26-13:16)

Signature look check 💋 Alltid Dior solpuder! Lancome Hypnose timglas mascara! Ljusbrunt läppstift och ett ljust gloss över! Kylies ljusrosa blush! Buxoms färgpalett i varma bruna och beiga toner!

Signature look check 💋 Alltid Dior solpuder! Lancome
Forever Babe Eyeshadow Palette Iconic Nudes
3D Hydra Lipgloss 04 Pearly Peach Rose
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
𝓜𝓪𝓵𝓲𝓷
Beauty Pro
20/04/26-13:00(redigerad den 20/04/26-13:02)

Varit så nyfiken på denna & när den kom in så beställde jag direkt! Älskar att den kom i en metallförpackning 🥰 Dock reagerade jag direkt på den intensiva parfymerade formulan och kände direkt att jag inte vill ha den i mitt ansikte 😔 så denna får jag ge bort! Trist att man måste parfymera sina produkter så! Så blir en tumme ner för denna tyvärr 🙄

First impression 🩵
Lait-Crème 75 ml Gift Box
Kristina
Beauty Pro
20/04/26-09:49

Min (nästan) dagliga morgonlook är denna 😁😍

Och detta funkar alltid för mig: 🌸 Clarins Double Serum Foundation 🌸 LH Cosmetics palett Blomma 🌸 LH Cosmetics Crayon Siren 🌸 HICKAP Glow Monkey Setting Spray Radiant Finish 🌸 HICKAP Fire Wings Mascara 🌸 HICKAP The Wonder Stick Blush i färgen Rosewood Pink 🌸 Fenty Beauty Lip Luminizer Limited Edition 🌸 Fenty Beauty Hair And Body Mist

💋 Signature look check 💋
Double Serum Foundation L1c
Blomma Palette
Crayon Brown
Glow Monkey Setting Spray Radiant Finish 100 ml
The Wonder Stick Blush Rosewood Pink
Fire Wings Mascara Black
Hair And Body Mist 90 ml
Lip Luminizer Limited Edition Wattab!*%h
Alicia
Beauty Beginner
20/04/26-09:06

perfekta sminkningen inför balen som inte är för mycket men inte för lite! Älskar alla produkter jag använder!!

Smink inför balen!
Blush Stick 40 Soft Pink
Legendary Brows Black Brown
The Wonder Glow Stick Sunlit Bronze 200 ml
Conceal + Perfect Sun Kissed Liquid Bronzing Drops 110 Light
Paradoxe EdP 50 ml Gift Box
Kristina
Beauty Pro
20/04/26-08:59

Dotterns användning är insane ibland...tycker jag fyller på och det är slut på en sekund igen... 🫨😁💞💞💞

🌞 BeautyAct - Niacinamide Glass Cream 🌞 Got2b - gotGloss Glass Hair Shine Finish Spray 🌞 HICKAP -Instant Upgrade Dry Shampoo

Jag hoppas du får en underbar måndag 🌸

♻️Söndagsåtervinning ♻️
Instant Upgrade Dry Shampoo 200 ml
gotGloss Glass Hair Shine Finish Spray 150 ml
Niacinamide Glass Cream 50 ml
Linn
Beauty Pro
20/04/26-05:21

Förpackningar ska också återvinnas. Varför jag inte gjort det tidigare vet jag inte. Nu är det dock dags!

♻️Återvinning - förpackningar♻️
Kiwi Clear Gel Cleanser 150 ml
The Wonder Glow Stick Lollipop Beam
Almost Lipstick Black Honey
Backstage Face & Body Foundation 9N