/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Lana
Beauty Pro
06/05/26-17:33

Jag använder mina eye patches mest på morgonen när jag vill se lite piggare ut perfekt som en snabb glow boost! Ibland blir det även på kvällen som en liten self care stund 😍

För mig är det både en enkel vardagsrutin och lite extra lyx i ett💕

🌺Eye patches🌺
Anna
Beauty Pro
06/05/26-16:31(redigerad den 07/05/26-01:20)

Jag tycker otroligt mycket om Xlash Patches med C- vitamin, de fungerar uppljusande och sitter kvar, vilket 4 andra jag provat inte gör faktiskt 💛🩷🥰 Jag sätter dem åt båda hållen och brukar glra likadant på båda i vanliga fsll , hur sätter du dina Patches?

Lyx som kan bli vardag när de sitter kvar bra!☕☕🌅
Awakening Eye Gels 30 pairs
Jabeen
Beauty Pro
06/05/26-11:55

Dags att återvinna de gamla produkterna ♻️

Återvinning
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Linn
Beauty Pro
06/05/26-07:41(redigerad den 06/05/26-07:45)

⭐Biotherm Lait Corporel L'Original

Otroligt bra hudlotion som jag kommer köpa igen någon gång.

⭐ Hickap Bronze Glow Priming Moisturizer

Bra primer men som har torkat igen. Finns mycket produkt kvar men går ej att använda.

♻️Återvinning♻️
Lait Corporel Moisturizing Body Lotion 400 ml
Bronze Glow Priming Moisturizer 50 ml
Nadya
Beauty Pro
05/05/26-18:19
Sotnosen
Beauty Pro
05/05/26-18:16

✨ Eyepatches ✨ sån slump att jag såg utmaningen med eyepatches just när jag satt med dem på 🤭 Mina eyepatches är ofta en del av min selfcare som kan ske lite då och då när jag vill ta hand om mig lite extra 🤗 jag brukar skoja med maken och kalla det för mina beauty moments ~ tiden i lugn och ro som jag kan lägga bara på mig själv 🤗 Förut använde jag oftast eyepatches från Garnier men numera är det cosrx som gäller 💘 de är så härligt jelly i konsistensen och sitter verkligen skönt på huden 💖 man känner sig så pigg och fresh!

✨ Eyepatches ✨ sån slump att jag såg utmaningen med
The Peptide Collagen Hydrogel Eye Patch 60 pcs
Chuchu
Beauty Pro
05/05/26-15:00

passade på och köpa lite nytt mär det var % på köpet ♥

blev två solkräm från la roche posay. ole henriksen för läpparna och glycolic acid från ordinary , som funkar till allt! ☀

Nya köp
Lip Treatment Pout Preserve Orange
Anthelios UVmune Ultra Light Creme SPF50+ 50 ml
Anthelios Mist 75 ml
Glycolic Acid 7% Exfoliating Toner 240ml
𝓜𝓪𝓵𝓲𝓷
Beauty Pro
05/05/26-14:55(redigerad den 05/05/26-15:01)

Använder mina eye patches frekvent nu då jag drabbats av århundradets värsta allergi. Ögondroppar för att kunna se & eye patches för att ens kunna gå ut och visa mig bland folk 😪🤧

Hyal Reyouth Hydrogel Eye Mask 60 stk