/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
27/02/25-10:59(redigerad den 27/02/25-11:00)

Imponerad! 👏

Bra jobbat Nathalie och Linn! Jag är absolut imponerad! Men undrar också om jag missat något!? 😁

Hoppas inte ni tar illa upp att jag frågar:

Hur får ni så många poäng? Taggar ni #kicksbeautytalks i 10 inlägg på Instagram varje dag eller vad är knepet?

Imponerad! 👏  Bra jobbat Nathalie och Linn! Jag är absolut
Nikki
Beauty Pro
27/02/25-10:36(redigerad den 27/02/25-10:37)

En lite annorlunda CLEAN doft: Vanilla Cloud EdP 🤍🩷

CLEAN CLASSIC Vanilla Cloud EdP är en lätt vaniljdoft men med fräsch Clean-känsla.

Doftnoter:

Topp: Vaniljorkidé, aldehyder, bergamott

Hjärta: Vit freesia, cyklamen, päron

Bas: Vanilj, sandelträ, mysk

Aldehyder som doftnot beskrivs som en lätt abstrakt doft av ren tvätt/tvål. 🫧

Bergamott är en sorts citrusfrukt. 🍋

Alla CLEAN CLASSIC-dofter är veganska.

Taggar även två andra dofter som jag har i travelsize och som jag tycker är härliga vår-och sommardofter.

Verkar dessvärre som seten är slutsålda på KICKS annars är de perfekta för att hitta sin egen CLEAN-favorit.

Just nu får KICKS medlemmar 25% rabatt på CLEAN.

En lite annorlunda CLEAN doft: Vanilla Cloud EdP 🤍🩷
Classic Vanilla Cloud EdP 30 ml
Classic Rain EdP 60 ml
Classic Spring Breeze EdP 60 ml
Gift Set Spring Layering Collection EdP Gift Box
Nikki
Beauty Pro
27/02/25-09:53(redigerad den 27/02/25-10:00)

MAKEUP HACK - Hooded Eyes 👀

Finns så mycket bra inspiration och tips på KICKS hemsida.

Kunde tagga och öppna länken på "Help a shopper" men det verkar inte funka i mitt inlägg!?

https://www.kicks.se/inspiration/how-to-s/proffsiga-makeup-hacks-for-hooded-eyes

https://www.kicks.se/inspiration/how-to-s/proffsiga-makeup-hacks-for-hooded-eyes

MAKEUP HACK -  Hooded Eyes 👀  Finns så mycket bra
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Linn
Beauty Pro
27/02/25-08:48

STOR beautyblender

Jag tycker der här är den bästa beautyblendern jag testat. Jag gillar att den är stor och hur jämnt och fint min foundation lägger sig på huden. Den finns tyvärr inte på KICKS.

STOR beautyblender  Jag tycker der här är den bästa
Safaa Aqil
Beauty Star
27/02/25-08:28(redigerad den 27/02/25-09:55)

Jag är helt besatt av Tattoo Liner Gel Pencil i färgen Berry Bliss från Maybelline. Den är perfekt för att framhäva bruna ögon och ge dem en fantastisk lyster. Den krämiga formulan glider lätt på och håller hela dagen utan att smetas ut. Rekommenderas starkt för alla som vill lägga till en färgstark touch till sin makeup-rutin

Jag är helt besatt av Tattoo Liner Gel Pencil i färgen Berry
Tattoo Liner Gel Pencil Berry Bliss
Mirna
Beauty Star
27/02/25-00:04

Raka ansiktet med en ögonbrynskniv? Ja, tack! ✨ Det kallas dermaplaning och gör huden slätare, ger glow och får sminket att sitta perfekt! Bonus: mild exfoliering och bättre produktabsorption. TIPS: Använd en bra ögonbrynskniv (rekommenderar Coloran), raka försiktigt och avsluta med fukt – enkelt, snabbt och smärtfritt! Har du testat? 💕

Razors For Eyebrows & Face
Nikki
Beauty Pro
26/02/25-22:52

Bounce Back Dry Shampoo 🤍🧡🩷

Fick syn på detta. Både högt betyg och bra pris!

Doft av persika och finns i två storlekar.

Någon som testat det?

Bounce Back Dry Shampoo 🤍🧡🩷   Fick syn på detta. Både
Bounce Back Dry Shampoo 100 ml
Emelie
Beauty Star
26/02/25-22:28

Hej, Jag behöver tips för en bra rutin för min oljig/fet hårbotten ☺ Upplever stt min hårbotren lever sitt egna liv just nu. Har haft en bra rutin som fungerat bra... men nu har något hänt och det känns värre än tidigsre. Blir olig/fet för minsta lilla..