/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Tuva
Beauty Beginner
09/03/25-13:04

hejsan!🌸 skulle gärna vilja höra era tips om hur ni får parfymer att sitta längre på kroppen? tycker oftast att doften försvinner ganska fort vilket är tråkigt! skriv gärna om ni vet något knep

Linn
Beauty Pro
09/03/25-12:20

Brukar ni som använder parfym dagligen applicera enbart på morgonen eller bättrar ni på under dagen också?

Klicka på ett alternativ för att rösta
Hur gör ni?
19Bidrag
Enbart på morgonen
På morgonen + bättrar på under dagen
Nikki
Beauty Pro
09/03/25-11:00

Fick en väldigt fin present igår, CLEAN's senste parfym Strawberry Fields EdP! 🍓🥰🎁

Hade så många andra dofter på mig så har ännu inte provdoftat den. Ska bli spännande! Våren verkar verkligen gå i jordgubbens 🍓 doft... 😋

Men nu är det söndag, ledig dag och härligt väder. Termos och kanelbullar är nerpackat och jag ser fram emot en dag i skogen med både tvåbenta och fyrbenta vänner! ❤️🌳

Hoppas ni får en fin dag!

Fick en väldigt fin present igår, CLEAN's senste parfym
Classic Strawberry Fields EdP 30 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
09/03/25-10:50

Batiste Rose Gold

Tycker detta, väldigt prisvärda, torrschampo från Batiste är jättebra.

Om man är upptagen på kvällen och har ont om tid på morgonen så är detta en bra nödlösning. Har ganska långt hår som jag helst vill låta självtorka och då behöver man ju lite tid, som man inte alltid har! 😃

Doftar dessutom gott av ros och vanilj. 🌹🌸

Har ni testat det?

Batiste Rose Gold  Tycker detta, väldigt prisvärda,
Rose Gold Dry Shampoo 200 ml
Rebecka
Beauty Star
09/03/25-06:26

Hett tips nu till våren! Precis hemkommen efter 1 veckas solsemester. Har aldrig tidigare brytt mig om vad jag smörjer för solkräm i ansiktet, har haft problem med finnar under soliga dagar och bestämde mig inför denna resa att satsa på en kräm anpassad för ansiktet.

Köpte hem Hawaiian Tropic - Hydrating Protection Face Lotion SPF30 50 ml

woaw vilken skillnad, huden har känts härligt återfuktad varje dag, inga finnar har uppkommit och jag har undvikit att bränna mig så som man lätt gör när man åker på solsemester på vintern.

Kan varmt rekommenderas!

Glowing Protection Lotion SPF30 180 ml
Nikki
Beauty Pro
08/03/25-23:04

Kö till stationen för kosmetiskt avfall! ♻️

Första gången jag fick vänta på min tur för att slänga kosmetiskt avfall i KICKS återvinningsstation idag. Hurra! 🌍♻️🥳

Kö till stationen för kosmetiskt avfall! ♻️  Första gången
Nikki
Beauty Pro
08/03/25-22:31

🫧 Drömmiga The Dream Collection 💜🫧

Var förbi en Rituals-butik och hade turen att få en fullständig demonstration och genomgång av deras nya Limited Edition kollektion. Här har tvättats, skrubbats, druckits te, sprayats och smörjts.

Mina favoriter av alla produkter jag fick testa var Whipped Shower Foam (heelt ljuvlig formula!) och Moonlit Soft Glow Body Cream, en tjockare kräm, svagt, svagt, ljuslila skimrande och berikad med bl a E-vitamin.

Fanns även bl a en body & hair mist, en skimrande läppolja, doftljus och iste.

🫧 Drömmiga The Dream Collection 💜🫧  Var förbi en
Nikki
Beauty Pro
08/03/25-21:27(redigerad den 08/03/25-21:28)

Provdoftat några nya parfymer idag:

Carolina Herrera Very Good Girl Elixir EdP

Narciso Rodriguez For Her Intense EdP

Marc Jacobs Daisy Glow EdT

Av dessa tre gillade jag bäst den körsbärsdoftande nya skon. Kanske inte min personliga körsbärsfavorit men är man sugen på en ny parfym med detta bär bör man inte missa att provdofta även denna.

Förutom körsbär är doftnoterna bl a vanilj, mandel och ros. 🍒🌹

Påminner ganska mycket om Very Good Girl Glam EdP som lanserades för några år sedan.

Skon är ursnygg och doften kraftfull med riktigt bra hållbarhet. Känns fortfarande tydligt på handleden.

Taggar några andra mer eller mindre liknande parfymer.

Provdoftat några nya parfymer idag:  Carolina Herrera Very
Very Good Girl Elixir EdP 50 ml
For Her EdP Intense 30 ml
Daisy Glow EdT 50 ml
Black Opium Over Red EdP 30 ml
Lost Cherry EdP 50 ml
Q by Dolce&Gabbana Parfum 30 ml