/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nathalie
Beauty Pro
18/03/25-12:09

(tyvärr får jag inte tagga produkten, den heter Mineralize Blush och färgen Petal Power)

Jag är helt förtrollad över den här blushen från MAC som verkligen skiftar mellan rosa och guld/champagne. Alldeles för glowig för mig men jag skulle kunna titta på den hela dagen. Den finns ju i flera nyanser men det är just den här nyansen, Petal Power, som det blir en så himla fin kontrast

Nathalie
Beauty Pro
18/03/25-11:30(redigerad den 18/03/25-11:40)

Bland mina senaste köp från Kicks:

En serumtrio från Skincity. Jag har testat layering nu ett litet tag och känner att det åtminstone nu inte är något jag kommer fortsätta med. Jag tror att det här är en väldigt bra metod om man har flera områden man vill jobba på, vilket jag visserligen har, men jag kommer nöja mig med att köra ett på morgonen och ett på kvällen.

Men nu har jag testat!

Bland mina senaste köp från Kicks:  En serumtrio från
First Concentrate Sensitive 10 ml
Renewing Serum 30 ml
Rich Hydration Serum 30 ml
Nikki
Beauty Pro
18/03/25-09:10(redigerad den 19/03/25-12:24)

🌸 PRADA Paradoxe - vilken är din favorit? 🌸

PRADA's redan smått ikoniska parfym Paradoxe EdP har sedan den lanserades för några år sedan fått två flankers, Paradoxe Intense EdP och Paradoxe Virtual Flower EdP.

Ett val
Avslutad
Vilken Paradoxe-doft är din favorit?
14Bidrag
Originaldoften Paradoxe EdP 71%
Djupare Paradoxe Intense EdP 14%
Fräscha Paradoxe Virtual Flower EdP 14%
🌸 PRADA Paradoxe - vilken är din favorit? 🌸  PRADA's redan
Paradoxe EdP 50 ml
Paradoxe Intense EdP 90 ml
Paradoxe Virtual Flower EdP 50 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
18/03/25-08:51

Såg dessa Shampoo & Body Bars när jag var på RITUALS sist.

Vissa av dem finns nu även på KICKS.

De beskrivs som tvålfria rengöringskakor lämpliga för alla hår- och hudtyper.

Miljövänliga förpackningar helt utan plast. ♻️

Någon som testat dessa?

Såg dessa Shampoo & Body Bars när jag var på RITUALS sist.
The Ritual Of Ayurveda Shampoo & Body Bar 100 g
The Ritual Of Sakura Shampoo & Body Bar 100 g
Sport Shampoo & Body Bar 100 g
Nikki
Beauty Pro
18/03/25-08:14

JOICO K-Pak Color Therapy Luster Lock Spray ✨️

Jag köper och testar inte mycket hårvårdsprodukter men när communityts hårproffs Anna skrev om denna blev jag nyfiken.

Har hunnit använda den några gånger och jag vill nu inte vara utan den.

Tack ANNA för att du inspirerande delar med dig av både kunskap vad gäller hår, hur man bäst tar hand om det och din stora erfarenhet av hårvårdsprodukter!🌷

Det är en leave-in behandling som skyddar håret mot värmeverktyg och UV-strålar. Håret blir mjukt och lent och får fin glans. ✨️ Älskar hårolja men upplever ibland att den tynger ner och lätt (lite överdoserat) gör håret fett.

Det gör inte denna spray!

Finns i två storlekar! Perfekt för resan eller som nu för mig när jag ville testa en ny produkt! Helt säker på att denna kommer köpas om! 🥰

JOICO K-Pak Color Therapy Luster Lock Spray ✨️  Jag köper
K-Pak ColorTherapy LusterLock Spray 50 ml
Nikki
Beauty Pro
17/03/25-19:46(redigerad den 27/03/25-06:09)

Ole Henriksen Strawberry Lemonade Smoothing Scrub 🍓🍋

Hur härlig och somrig ser inte denna ut!?

Ole Henriksen Strawberry Lemonade Smoothing Scrub 🍓🍋  Hur
Strawberry Lemonade Smoothing Scrub 90 ml
Sofia
Beauty Pro
17/03/25-19:07

Har ni sett att Byredo släppt en ny parfym? 👀 Jag hade missat det helt! Det är inte en helt ny doft utan en absolu-version av klassikern Blanche. Precis som med Mojave ghost absolu så är detta en mer intensiv, djupare version av originalet.

Blanche är en väldigt clean doft, enligt mig luktar den typ tvål bara. Inte riktigt min grej, lite för tvålig. Blanche absolu ser ut att ha lite mer krydda. Måste provdofta nästa gång jag åker till Kicks! 😊

Har ni sett att Byredo släppt en ny parfym? 👀 Jag hade
Blanche Absolu EdP 50 ml
Nathalie
Beauty Pro
17/03/25-18:46

Jag har väldigt dålig koll på Sol de Janeiro men luktade på dem förra veckan när jag var på Kicks. Föll för nr 40 och nr 59. 59 hade jag trott på förhand att jag skulle gilla men utöver det visste jag inte alls vad jag skulle förvänta mig.

Jag var inne på att köpa en body butter vid tillfälle men jag föredrog body misten

Jag har väldigt dålig koll på Sol de Janeiro men luktade på
Brazilian Crush Cheirosa 59 Perfume Mist 240 ml
Brazilian Crush Cheirosa 40 Perfume Mist 90 ml