/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
10/03/25-10:05

Tröttnar aldrig på Burberry Goddess EdP

Älskar du icke sötsliskiga vaniljdofter måste denna provdoftas. Tre olika vaniljdoftnoter, lavendel och kryddor (ingefära och kakao).

En av de parfymer jag brukar få mest komplimanger för. Doftar allra bäst den kalla årstiden (tycker jag).

Finns även en Goddess Intense EdP. Jag tycker dock att den går mer åt unisexdoft.

Tröttnar aldrig på Burberry Goddess EdP   Älskar du icke
Goddess EdP 100 ml
Goddess Refill EdP 150 ml
Goddess Body Lotion 200 ml
Goddess Intense EdP 30 ml
Goddess Intense EdP Refill 150 ml
Nikki
Beauty Pro
10/03/25-09:55

Brister i sökfunktionerna❗️

Har under en längre tid noterat att sökfunktionerna på hemsidan har stora brister vilket bl a leder till att alla produkter som borde komma upp inte visas.

Här är två exempel:

Om jag söker på parfymer och doftnoten jordgubb 🍓 så kommer t ex inte parfymen New York EdP upp trots att den beskrivs som fruktig och har jordgubb som en av toppdoftnoterna vilket även står på produktsidan.

e.l.f ögonkräm Holy Hydration Eye Cream kommer bara upp om jag söker på Ögonvård och Visa alla men INTE om jag söker på ögonkräm!

Brister i sökfunktionerna❗️  Har under en längre tid noterat
New York EdP 50 ml
Holy Hydration! Eye Cream 14 g
Nikki
Beauty Pro
10/03/25-09:12

Titta och njut! 💎

Good Girl Superluxe Swarovski Collector’s Edition

Exklusiv utgåva, finns endast 50 exemplar.

Dekorerad för hand med över 2000 safir, aquamarin-och guldfärgade glittrande Swarovski-kristaller.

Dekorationsarbetet tar ca 18 timmar per sko.

För den som är intresserad finns ett väldigt fint litet klipp på Carolina Herrera's hemsida.

Doftnoterna är desamma som i originaldoften (taggad).

Titta och njut! 💎  Good Girl Superluxe Swarovski
Good Girl EdP 30 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
09/03/25-21:10

The Ritual of Sakura Shimmering Body Spray 🌸✨️

Någon som redan testat den?

The Ritual of Sakura Shimmering Body Spray 🌸✨️   Någon som
The Ritual Of Sakura Shimmering Body Spray 150 ml
Enji
Beauty Pro
09/03/25-15:07

fattar inte riktig den här rundasymbolen vad kan man göra!!! ska slänga elr betyder att man kan retunera !!! någon som vet????

fattar inte riktig den här rundasymbolen vad kan man göra!!!
Charlotte
Beauty Pro
09/03/25-14:28

Mitt senaste köp blev denna Radient Skin Primer från BeautyAct. Köpt den i omgångar...superbra! 🙂⚘️

Mitt senaste köp blev denna Radient Skin Primer från
Hilma
Beauty Beginner
09/03/25-13:50

Dehär är bästa och prisvärda primern, sminket håller hela dagen och man får ett sånt fint glow. Verkligen en rekommendation för dig som vill ha något super bra för priset!

Radiant Skin Primer 30 ml
Tuva
Beauty Beginner
09/03/25-13:17

Är det någon som vet någon snygg läppcombo? med läpp penna o läppstift eller något fint läppglans? helst åt det lite nude hållet