/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Rima
Beauty Pro
17/03/25-13:56

Jag såg flera på tiktok som ritar sina eyeliner så fin med hjälap av trä tandpetare och jag har provat denna hack och det fungerat jättebra och jag fick fin liner❤☺Prova denna hack ❤

Jag såg flera på tiktok som ritar sina eyeliner så fin med
Intense H2O Proof Eyeliner Pen Jet Black
Nikki
Beauty Pro
17/03/25-13:51(redigerad den 18/03/25-07:19)

Kylie Jenner's nya parfym Cosmic 2.0 EdP finns nu på KICKS!

Kan inte taggas ännu.

Doftnoter och jämförelse med Cosmic EdP se bild 2.

Kylie Jenner's nya parfym Cosmic 2.0 EdP finns nu på KICKS!
Cosmic Kylie Jenner EdP 100 ml
Cosmic Kylie Jenner EdP Refill 150 ml
Kylie Cosmic 2.0 EdP 100 ml
𝓜𝓪𝓵𝓲𝓷
Beauty Pro
17/03/25-12:51

Nu är jag uppriktigt sagt irriterad! 😡 Detta är nämligen inte första gången jag får ett sånt här paket! Hur kan man ens tänka tanken att lägga plastklämmor i en box utan att ha papper eller ngt annat skyddande omkring! Så sjukt dåligt! 👎🏻

Nu är jag uppriktigt sagt irriterad! 😡 Detta är nämligen
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Enji
Beauty Pro
17/03/25-12:08

Det dags för skincare, med ORDINARY peeling solution. tycker ni om Ordinary produkter  ?! Elr kan man hitta något bättre?!

Det dags för skincare, med ORDINARY peeling solution.
Nikki
Beauty Pro
17/03/25-08:26

Virvlar ut genom dörren i ett moln av Lancôme's La Vie Est Belle L'Elixir EdP idag.

Den här parfymen behöver man inte fylla på under dagen. Den håller i en evighet!

En fruktig gourmanddoft med bl a hallon, viol och kakaosmör. ❤️💜🤎

Ha en fin dag!

Virvlar ut genom dörren i ett moln av Lancôme's La Vie Est
La Vie Est Belle L'Elixir EdP 50 ml
La Vie Est Belle Elixir EdP Refill 100 ml
Khaled
Beauty Beginner
16/03/25-23:22

nån bra produkt till håravfall?

Sabina
Beauty Star
16/03/25-20:05(redigerad den 16/03/25-20:10)

Helt jävla magisk, kryddig och tung med sötma. Får en kännsla av mellanöstern när ja har på mig denna. Så himla inbjudande doft. Långvarigheten ska vi inte ens snacka om, den är galen.

Parfymen är träig, varmakryddor, aromatisk,jordig, balsamisk och fräsch/kryddig.

Lista över noterna som man kan känna i parfymen, från (Fragnetica)

Top Notes

Frankincense

Cardamom Middle Notes

Patchouli

Vetiver Base Notes

Labdanum

Helt jävla magisk, kryddig och tung med sötma. Får en
Bottled Elixir De Parfum 100 ml
Sabina
Beauty Star
16/03/25-19:38(redigerad den 16/03/25-19:46)

Alla borde gå och testa denna, sjukt god! Om du älskar sött/kryddigt är denna något för dig. Jag själv älskar allt med tobak doft i .

Har ni någon god doft , du eller eran partner har ? Dela med dig i så fall. Jag behöver lite nya dofter till min samling. Jag gillar unisex dofter och "herr" , jag bär de jag gillar och känner för. För mig finns ingen "dam eller herr" doft :) så dela med er av vad ni själv gillar eller rekomenederar.

Valentino Born In Roma Coral Fantasy Uomo EdT

Topp noter:

Röd äpple

kardimumma

karibisk bergamot

Hjärtnoter:

Lavender

Bourbon Geranium

Salvia

Bas noter:

Tobaks löv

Patchouli