/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
𝓜𝓪𝓵𝓲𝓷
Beauty Pro
03/03/25-09:12

Jag kan inte nog prisa denna magiska produkt! Jag älskar Exuviance produkter över lag. Men detta är verkligen den helige graal 🙌🏻 En riktig askungenprodukt! Och den finns alltid i mitt badrumsskåp! Den är indränkt i syra och grönt te, och sekunden den rör ens hud så vet man att detta, detta är något som inte går att jämföras med! Det kvittar hur trött & glåmig jag set ut innan, för denna sveper bort det helt! Och den är ett stående element i min hudvårdsrutin. Älskar den 😻😻 Men jag måste säga att jag saknar den gamla förpackningen & tyngden i den. Denna känns så plastig och lätt. Men så länge innehållet är detsamma kan jag förlåta det 😇

Jag kan inte nog prisa denna magiska produkt! Jag älskar
SkinRise Morning Glow 36 pcs
Maryam
Beauty Beginner
03/03/25-02:52

Älskar alla dessa produkter❤

Älskar alla dessa produkter❤
Good Girl EdP 30 ml
Nikki
Beauty Pro
03/03/25-00:07(redigerad den 04/03/25-07:03)

Nya parfymer från KENZO & Elizabeth Arden

Hur fin flakong har inte Kenzo's parfym Flower Ikebana Indigo!?

Tror Elizabeth Arden's nya Green Tea-doft med bl a pistage kan bli en spännande, lite lättare gourmanddoft! Ska bli spännande att provdofta!

Nya parfymer från KENZO & Elizabeth Arden   Hur fin flakong
Flower By Ikebana Indigo EdP 40 ml
Green Tea Pistachio EdT 100 ml
Green Tea Pistachio Body Cream 500 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Fatima
Beauty Beginner
02/03/25-23:40
Nour
Beauty Star
02/03/25-23:10

har ni testat? skriv gärna vad ni tycker

har ni testat?  skriv gärna vad ni tycker
Nour
Beauty Star
02/03/25-23:07
Nour
Beauty Star
02/03/25-22:59

hej alla. tappar mycket hår dela med er era bästa tips på produkter.

Nour
Beauty Star
02/03/25-22:58

hej alla fina jag behöver tips vilka produkter är bäst för mörkaringar