/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Hilma
Beauty Beginner
24/03/25-17:05

Gillar typ ingen doft från Sol De Janeiro men 48 och 68 doftar såå otroligt gott

Brazilian Crush Cheirosa 48 Perfume Mist 240 ml
Beija Flor Jet Set
Nikki
Beauty Pro
24/03/25-11:44

Någon mer än jag som saknar hudterapeuternas inlägg? Nästan 5 veckor sedan det senaste... 😢

Någon mer än jag som saknar hudterapeuternas inlägg?  Nästan
Carro K
Beauty Pro
24/03/25-11:27

✨ En pärla som förtjänar fortsatt hype ✨

Nykomling hos Sol del Janeiro från förra året som fick en hype när den lanserades men som kanske glömdes bort under vinterns kalla månader... Nu när solen tittar fram igen och en sommar ligger framför oss så förtjänar nr 48 att få komma tillbaka i ljuset igen med dess fantastiska tropiska doft ✨

**✨ En pärla som förtjänar fortsatt hype ✨**  Nykomling hos
Brazilian Crush Cheirosa 48 Perfume Mist 240 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
24/03/25-08:40

MAC Lustreglass Sheer-Shine Lipstick

Jag älskar MAC's läppstift och särskilt de matta med hög täckning. Har bl a Velvet Teddy (favorit 🥰) och Whirl.

Köpte dock några Lustreglass för några månader sedan och gillar verkligen dem också. De har lite lyster och en lättare täckning (som är påbyggbar) och de är även betydligt mer återfuktande så härliga på och perfekta särskilt på vintern, tycker jag. Ger en mjukare look och finns i många superfina nyanser.

Jag har färgerna Thanks, It's M·A·C! och Syrup.

MAC Lustreglass Sheer-Shine Lipstick  Jag älskar MAC's
Lustreglass Lipstick Thanks, It's M·A·C!
Lustreglass Lipstick Syrup
Nikki
Beauty Pro
24/03/25-07:43(redigerad den 25/03/25-07:09)

Oscar de la Renta lanserade förra året Alibi POP Collection. Finns nu på KICKS.

🌸 Alibi Eau So Charming: free-spirited rose-floral-amber fragrance

🍋 Alibi Eau So Chic: elegant citrus-woody-floral fragrance

🌿 Alibi Eau So Lucky: fresh green-fruity-floral fragrance

Oscar de la Renta lanserade förra året Alibi POP Collection.
Alibi Pop Eau So Charming EdT 100 ml
Alibi Pop Eau So Chic EdT 100 ml
Alibi Pop Eau So Lucky EdT 100 ml
betooyh
Beauty Star
24/03/25-00:04

Idag kom mina favoritprodukter för att få huset att lukta helt underbart! 🌸 jag älskar att prova nya saker och vill höra era tips! ✨💖

Välj en eller flera svar
Vad tycker ni är det bästa för en fräsch och härlig doft i hemmet? 😍
10Bidrag
Doftljus
Doftpinnar
Rumsspray
Skicka
Velvet Rose & Oud Scent Surrond Diffuser 165 ml
Velvet Rose & Oud Scented Candle 200 g
Myrrh & Tonka Room Spray 100 ml
Zeinab Nasser
Beauty Star
23/03/25-23:02

Beställde just den här parfymen från Kylie Jenner, testade den i butiken och den doftade underbart, så blomig och fräsch!

Beställde just den här parfymen från Kylie Jenner, testade
Cosmic Kylie Jenner EdP 100 ml
Liz
Beauty Pro
23/03/25-20:00

⚫️Dold pärla⚫

Tangle Teezer Wet Detangler Hairbrush är den bästa hårborste som jag har haft! Köpte den för ganska många år sedan nu, men den är fortfarande lika bra. Jag rengör den regelbundet som man bör göra med alla hårborstar. Piggarna på borsten är i två olika längder, och den utreder både torrt och vått hår utan att skada det.

⚫️Dold pärla⚫  Tangle Teezer Wet Detangler Hairbrush är den
Wet Detangler Hairbrush Black