/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Rebecka
Beauty Star
09/03/25-06:26

Hett tips nu till våren! Precis hemkommen efter 1 veckas solsemester. Har aldrig tidigare brytt mig om vad jag smörjer för solkräm i ansiktet, har haft problem med finnar under soliga dagar och bestämde mig inför denna resa att satsa på en kräm anpassad för ansiktet.

Köpte hem Hawaiian Tropic - Hydrating Protection Face Lotion SPF30 50 ml

woaw vilken skillnad, huden har känts härligt återfuktad varje dag, inga finnar har uppkommit och jag har undvikit att bränna mig så som man lätt gör när man åker på solsemester på vintern.

Kan varmt rekommenderas!

Glowing Protection Lotion SPF30 180 ml
Nikki
Beauty Pro
08/03/25-23:04

Kö till stationen för kosmetiskt avfall! ♻️

Första gången jag fick vänta på min tur för att slänga kosmetiskt avfall i KICKS återvinningsstation idag. Hurra! 🌍♻️🥳

Kö till stationen för kosmetiskt avfall! ♻️  Första gången
Nikki
Beauty Pro
08/03/25-22:31

🫧 Drömmiga The Dream Collection 💜🫧

Var förbi en Rituals-butik och hade turen att få en fullständig demonstration och genomgång av deras nya Limited Edition kollektion. Här har tvättats, skrubbats, druckits te, sprayats och smörjts.

Mina favoriter av alla produkter jag fick testa var Whipped Shower Foam (heelt ljuvlig formula!) och Moonlit Soft Glow Body Cream, en tjockare kräm, svagt, svagt, ljuslila skimrande och berikad med bl a E-vitamin.

Fanns även bl a en body & hair mist, en skimrande läppolja, doftljus och iste.

🫧 Drömmiga The Dream Collection 💜🫧  Var förbi en
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
08/03/25-21:27(redigerad den 08/03/25-21:28)

Provdoftat några nya parfymer idag:

Carolina Herrera Very Good Girl Elixir EdP

Narciso Rodriguez For Her Intense EdP

Marc Jacobs Daisy Glow EdT

Av dessa tre gillade jag bäst den körsbärsdoftande nya skon. Kanske inte min personliga körsbärsfavorit men är man sugen på en ny parfym med detta bär bör man inte missa att provdofta även denna.

Förutom körsbär är doftnoterna bl a vanilj, mandel och ros. 🍒🌹

Påminner ganska mycket om Very Good Girl Glam EdP som lanserades för några år sedan.

Skon är ursnygg och doften kraftfull med riktigt bra hållbarhet. Känns fortfarande tydligt på handleden.

Taggar några andra mer eller mindre liknande parfymer.

Provdoftat några nya parfymer idag:  Carolina Herrera Very
Very Good Girl Elixir EdP 50 ml
For Her EdP Intense 30 ml
Daisy Glow EdT 50 ml
Black Opium Over Red EdP 30 ml
Lost Cherry EdP 50 ml
Q by Dolce&Gabbana Parfum 30 ml
Linn
Beauty Pro
08/03/25-19:39

Idag kom min testparfym Oscar De La Renta New York EdP till postombudet så jag gick med raska steg och hämtade ut den. Kan säga att första intrycket är väldigt bra men ska testa den ett tag så jag kan ge en rättvis recension. Vet att jag inte är ensam om att få testa den här så jag antar att det finns fler taggade personer??

Idag kom min testparfym Oscar De La Renta New York EdP till
New York EdP 50 ml
Linda-Marie
Beauty Pro
08/03/25-18:51(redigerad den 08/03/25-18:52)

köpte dessa två nya Blush ifrån Fenty i dag! har spanat på dom och sett swatches och tutorials med dom på youtube.

det var dessutom 20% rabatt på båda 😻

den ena är skimmrig och den andra matt, ska bli riktigt spännande att testa dessa!

köpte dessa två nya Blush ifrån Fenty i dag! har spanat på
Suede Powder Blush Matte Lolly Poppy
Suede Powder Blush Shimmer Bubbleband$
Paloma
Beauty Pro
08/03/25-16:59

Blev inspirerad av @Nathalie att göra en Beauty Hack eller Beauty Wack och ville testa en eyeliner"linjal" som är gjord av lite hårdare silikon och skulle då hjlpa mig och mitt eyeliner-game.... Men asså efter många försök att göra en vass och lång liner så gav jag upp, man ser hur linjerna är lite ojämna och jag tror helt ärligt jag hade kunnat göra bättre freehand men får ge den ett nytt försök med vatten eyeliner Man ser ju hur många gånger jag har försökt få det rätt men det slutade med att jag gjorde en liten liner 😭

Blev inspirerad av @143845422 att göra en Beauty Hack eller
Camilla
Beauty Pro
08/03/25-15:34

"Salongsnaglar" på 10 minuter?✨

Ett beauty hack jag testat senaste året är press on naglar. Jag var skeptisk eftersom jag testat det när jag var yngre och alla naglar trillade av samma dag. Eftersom jag ej får ha byggda naglar på mitt jobb har jag letat efter beuty hacks för att kunna se extra fin ut vid lediga tillfällen. Naglarna på bilden är från märket Switch som jag testat två gånger. Bägge gångerna så tog jag av naglarna efter 2 veckor. Har ni några beauty hacks eller beauty whacks att dela med er av gällande naglar?

"Salongsnaglar" på 10 minuter?✨  Ett beauty hack jag testat