/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Aidaaa 🫶🏽
Beauty Star
27/03/25-10:57

Älskar mitt köp från nyx!! Tjejer ni måste verkligen testa, den är hur bra som helst

Lip I.V. Hydrating Gloss Stain 02 Hydra-Honey
Nathalie
Beauty Pro
27/03/25-03:36

25% rabatt över helgen på utvalda märken. Jag skulle inte tacka nej till två parfymer från Lancôme men jag har precis köpt annat så det får vänta tills ett annat tillfälle 🙂

25% rabatt över helgen på utvalda märken. Jag skulle inte
Eva
Beauty Star
26/03/25-20:48

Hej! Jag är helt ny här - detta är mitt senaste Kicks-köp. Väntar även på Mac's concealer, det ska bli roligt att prova!

Hej! Jag är helt ny här - detta är mitt senaste Kicks-köp.
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Sofia
Beauty Pro
26/03/25-18:49

Senaste köpet från Kicks! 🛍

Passade på att både fylla på med nya svampar och unna mig lite nytt när det var rea på rea. 😊

Senaste köpet från Kicks! 🛍  Passade på att både fylla på
4 Miracle Complexion Sponge
Classic Strawberry Fields EdP 30 ml
Time To Shine Pressed Pigment Palette
Chroma Light Shadow 001 Fairy Dust
Supernova Multichrome Gel Liner 007 Rhea
Makeup Mixing Plate
Lana
Beauty Pro
26/03/25-16:18

Jag rekommenderar LIBRE Eau Libre från Yves Saint Laurent – en fri och självsäker doft med en varm blandning av lavendel och saffran. Flaskan har en lyxig, edgy design som speglar doftens karaktär.

Libre Le Parfum 50 ml
Irena
Beauty Pro
26/03/25-14:40(redigerad den 26/03/25-14:40)

Hittade en tester av denna hemma. Inte en doftprofil jag vanligtvis dras till men wow vad fin denna var. Tar mig direkt till rena vita hotellakan, en varm sommardag, en balkong med havsutsikt och en fin klänning. Tror jag ska önska mig denna i sommar 🥰

The Silk EdP 50 ml
Nikki
Beauty Pro
26/03/25-13:22(redigerad den 27/03/25-06:04)

Spännande produkt - och säkert mycket bättre än broccoli... 🥦😃

Makeupsvamp för fuskfräknar!

Gör så här:

Fukta svampen, doppa i flytande makeup eller makeup i cremeform och pressa mot huden.

Spännande produkt - och säkert mycket bättre än broccoli...
Sponge KICKS Beauty Freckle Makeup
Nathalie
Beauty Pro
26/03/25-13:03

Mitt senaste köp från Kicks kom hem igår! En ny mascara och två nya blush från MAC. Ska testa något av blushen nu strax, mascaran får vänta lite tills någon annan tagit slut.

Kan tyvärr inte tagga rätt färg av Glow Play

Mitt senaste köp från Kicks kom hem igår! En ny mascara och
Lash Idôle Flutter 01
Glow Play Blush 11 Cheer Up
Strobe Beam Liquid Blush 3 Ice Gleam