/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Shahad
Beauty Pro
14/03/25-09:32

Köpte Iconic blush kit från BeautyAct, wow måste jag säga denna måste få mer hype. Sjukt bra pigment och så len på huden.

Köpte Iconic blush kit från BeautyAct, wow måste jag säga
Nikki
Beauty Pro
14/03/25-08:01(redigerad den 14/03/25-10:55)

Fredag och solen skiner = vårkänslor 🌞🌷💖

Jag använder inte BUS på kroppen men gärna i ansiktet.

Dessa två är favoriter. En fräsch vattenbaserad mist och en med serumformula.

Ingen av dem luktar BUS. Tycker båda doftar gott, särskilt misten från St Tropez som doftar lite tropiskt blommigt.

De ger en lätt solkysst färg med naturlig lyster som är påbyggbar genom upprepad applicering.

.

Fredag och solen skiner = vårkänslor 🌞🌷💖  Jag använder
Self Tan Purity Bronzing Water Face Mist 80 ml
Autobronzant Aqua Serum 50 ml
Anna
Beauty Pro
13/03/25-22:41(redigerad den 13/03/25-22:52)

Har inte köpt den här på Kicks och förstår varför de inte tog in dem. Det var nog ungefär två är sedan snart jag köpte den här lilla burken med parfym-kapslar av en parfym jag gillar. Men när jag öppnar kapslarna får man hälften/ det mesta på händerna så ingen smart typ av parfymförpackning som verkar ha försvunnit lika fort den kom🌸💛💝 Nån mer som testade kapslarna?

Har inte köpt den här på Kicks och förstår varför de inte
Daisy EdT 50 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nathalie
Beauty Pro
13/03/25-21:01(redigerad den 13/03/25-21:53)

"Min" butik har på sista tiden haft några parfymer ståendes framme på ett bord så man kan provdofta utan att be om hjälp. Föga förvånande så stod Sabrina Carpenters parfym Sweet Tooth framme den här gången och jag kunde därför lukta på den.

Jag är absolut inte bra på att beskriva dofter (eller ens bra på parfymer överlag) men den här tyckte jag kändes fräsch och söt, inte på ett tungt eller sliskigt sätt utan lätt och fint. Något ungdomlig men inte på ett sätt som gör att man ska dra sig för att använda den om man är äldre. Skulle gissa att det jag mest kände av doftnoterna var marshmallows, vanilj och jasmin.

Väldigt prisvärd! Vet dock inte hur den håller

Topp: Ingefära, chokladmarshmallow, bergamott Hjärta: Madagaskarvanilj, jasminblad, kokosmjölk Bas: Kashmirträ, chantilly cream, mysk

"Min" butik har på sista tiden haft några parfymer ståendes
Sweet Tooth EdP 75 ml
Rima
Beauty Pro
13/03/25-20:52

Min senaste köp hos kicks var coffine serum från the ordinary som jag kan inte leva utan och brukar beställa den varja månad ❤❤

Min senaste köp hos kicks var coffine serum från the
GF 15% Solution Serum 1 30 ml
Nikki
Beauty Pro
13/03/25-20:35(redigerad den 13/03/25-22:49)

Trenden Siren Eyes har säkert de flesta hört talas om men vet alla vad namnet kommer ifrån och vad Sirener är?

Sirener var en sorts väsen i grekisk mytologi. De beskrivs ofta som systrar och är en blandning mellan kvinnor och fåglar. Sirenerna fanns till havs och lockade till sig sjömän med vacker sång och ledde dem i döden.

~

Trenden Siren Eyes har säkert de flesta hört talas om men
Siren Song
Nikki
Beauty Pro
13/03/25-20:06

Leverans till dörren nu ikväll.

Känns som julafton och ja, jag älskar Cheirosa 59! 💜🥰🩷

Leverans till dörren nu ikväll.   Känns som julafton och ja,
Brazilian Crush Cheirosa 59 Perfume Mist 240 ml
Delicia Drench Jet Set Body Kit
Beija Flor Jet Set
minimesmails
Beauty Pro
13/03/25-19:46(redigerad den 13/03/25-19:49)

Mitt senaste köp på kicks

Mitt senaste köp på kicks.se som jag fick levererad idag är denna finna ögonskuggspalett från sminkmärket Moira.

Mitt senaste köp på kicks  Mitt senaste köp på kicks.se som
A Moment With You Pressed Pigment Palette