/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Irena
Beauty Pro
26/03/25-05:21(redigerad den 26/03/25-07:09)

Mitt senaste köp. Testade den igår kväll för första gången och tyckte om formulan väldigt mycket. Den är mer trögflytande än andra serum som jag är van vid, men jag upplever att den sjönk in i huden snabbt och gav ett fint glow. Återstår att se vad den gör med mina fina små linjer. Kul kombo med niacinamide och retinol.

Av någon konstig qnledking kan jag inte publicera inlägg under kategorierna hudvård och smink så det får hamna här istället ☺

Mitt senaste köp. Testade den igår kväll för första gången
Niacinamide 20% Serum 30 ml
Irena
Beauty Pro
26/03/25-05:17

Månadens dolda pärla - världens bästa och mest prisvärda palett för den som gillar nude och brunt. Jag älskar Nyx produkter och speciellt deras ögonskuggor som är väldigt pigmentrika och kan konkurrera med flera dyrare alternativ.

Nu har jag den gamla varianten (bunkrade upp med tre tidigare på olika kampanjer), men den nya ska nog vara minst lika bra 👍

Månadens dolda pärla - världens bästa och mest prisvärda
Ultimate Color Palette 16-pan 05W Warm Neutrals
Nathalie
Beauty Pro
25/03/25-21:25

Köpte en söt hårklämma inne på Kicks idag! Fanns även i blått och rosa och var nedsatt med 25% 🙂 (åtminstone i min butik, den är inte nedsatt på hemsidan)

Köpte en söt hårklämma inne på Kicks idag! Fanns även i
Bow Hair Clip White
Bow Hair Clip Pink
Bow Hair Clip Blue
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nora
Beauty Pro
25/03/25-21:13(redigerad den 25/03/25-21:14)

Hejsan! YSL All Hours är min absoluta favoritfoundation men det gör lite ont i plånboken att använda dagligen. Har nån av er tips på en lite mer budgetvariant av denna som man kan ha till vardags?

Hejsan! YSL All Hours är min absoluta favoritfoundation men
Ella
Beauty Star
25/03/25-20:35

Ny här! Behöver tips på bra fixing spray! gärna dewy/glowig finish, inte svindyr. Haft både svart och rosa urban decay, inte funkar särskilt bra för mig. Kom med tips!

Maja
Beauty Beginner
25/03/25-19:51

Hej på er! Jag har precis hittat hit och nu har jag en fråga till er :) Jag har typiskt skandinaviskt hår, torr hårbotten som flagnar men ändå blir oljig 1-2 dagar efter tvätt samt frissiga längder. Har ni några magiska hårprodukter ni kan rekommendera? Tack på förhand :)

Emma
Beauty Pro
25/03/25-18:32(redigerad den 25/03/25-18:33)

Tips Tips Tips!! Mitt senaste köp från kicks var denna mascaran från IDUN. Hade hört en tjej snacka om den här på tiktok som sa hur bra denna var och jag ville ge den ett försök jag också. Mascara är alltid den produkt som iallafall jag tycker är lite extra roligt att pröva nya. Har hört att väldigt många har pratat om Iduns setting spray på sista tiden och hur bra den är, men har inte hört så mycket annat om Iduns varumärke och produkter. Jag ville bara ge denna mascaran lite extra uppmärksamhet då jag har testat en hel del olika och ändå är denna på min topp tre. Det är en bra borste som inte kladdar så mycket, ger en fin längd och fylliga fransar. Den lägger sig inte heller på huden under ögonbrynen så som vissa andra mascaror gör och håller sig fint under dagen.

Stor rekomendation! *

Tips Tips Tips!! Mitt senaste köp från kicks var denna
Mascara Vatn Volume 38°C Black
Nikki
Beauty Pro
25/03/25-13:16(redigerad den 25/03/25-13:47)

🤍💜 Mysdoft: Cheirosa 59 💜🤍

59 och 48 är mina absoluta favoriter av Sol de Janeiro's kollektioner.

Ni vet väl att det finns en historia och årtal bakom varje nummer?! Kul!

Har hört ryktas om några nya Limited Editions inför sommaren så det blir ju i så fall spännande att se/provdofta! 😃

🤍💜  Mysdoft: Cheirosa 59  💜🤍   59 och 48 är mina
Brazilian Crush Cheirosa 59 Perfume Mist 240 ml
Delicia Drench Jet Set Body Kit
Delicia Drench Shower Oil 385 ml
Cheirosa 59 Delicia Drench Body Butter 240 ml