/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Jossan
Beauty Star
08/04/25-06:18(redigerad den 08/04/25-06:21)

Har någon tips på en bra täckande foundation till rimligt pris, jag har just nu Facefinity All Day Flawless 3-In-1 Foundation och tycker om den, men är sugen på att testa på någon ny som kanske kan slå den foundation, jag har lite finnar som ska gå att täcka

Nikki
Beauty Pro
08/04/25-06:12(redigerad den 08/04/25-06:15)

Nytt varumärke på KICKS: Australian Bodycare

Australian Bodycare är ett danskt hudvårdsmärke med många produkter innehållande 100% naturlig Tea Tree Oil från Australien. Utveckling och produktion i Danmark.

Varumärket är 100% veganskt.

Jag har ju sett varumärket på flera olika apotek innan men aldrig testat något. Finns produkter för bl a problemhy och kroppsvård (även intim) men jag är nog mest nyfiken på deras B12-serie.

Någon som redan testat varumärket? Kommentera gärna! 😃

Nytt varumärke på KICKS: Australian Bodycare   Australian
Vitamin B12 Face Serum – Hydrating And Energizing Skincare For Radiant Skin 30 ml
Vitamin B12 Face Wash – Daily Cleanser for Soft, Glowing and Hydrated Skin 100 ml
Vitamin B12 Face Mist – Instant Hydration to Boost Glow & Refresh Skin 100 ml
Vitamin B12 Body Lotion – Deep Hydration for Soft, Radiant and Glowing Skin 200 ml
Vitamin B12 Peptide Lip Balm – For Hydrated, Smooth and Naturally Plump Lips 15 ml
Vitamin B12 Eye Cream – Hydrates And Smooths Fine Lines, Puffiness And Dark Circles 15 ml
Exfoliating Lip Scrub – Removes Dead Skin and Hydrates Dry, Chapped Lips 15 ml
2% Hyaluronic Acid Serum – Hydrates, Soothes and Softens Sensitive Skin 30 ml
Aloe Vera Serum – Hydrating & Anti-Aging Serum with Aloe Vera, Hyaluronic Acid, Vitamin C,E & F 30 m
Exfoliating Face Mask – Deep Cleansing Mask for Blackheads, Pimples & Oily Skin 100 ml
Spot Stick – Fast-Acting Spot Treatment for Pimples & Blackheads Spot Stick
Intimate Shaving Gel - Transparent Gel for Smooth, Bump-Free Intimate Shaving 100 ml
Soothing Intim Wash – Daily Care to Prevent Irritation, Redness, Ingrown Hairs & Odour 200 ml
Mimi 🍒✨
Beauty Pro
07/04/25-22:23

Guys i hope thats helpful 🍒💯🍒

Guys i hope thats helpful 🍒💯🍒
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Mimi 🍒✨
Beauty Pro
07/04/25-22:22
Nikki
Beauty Pro
07/04/25-18:58(redigerad den 11/04/25-17:37)

Nu är de här - Sol de Janeiro's Limited Edition mister!

Vi har ett resultat 😃 🩷💚💙

Flera val
Avslutad
Vilken skulle du välja?
18Bidrag
Rosa 🩷50%
Blå 💙17%
Grön 💚33%
Nu är de här - Sol de Janeiro's Limited Edition mister!  Vi
Summer Mist Agua Mistica 90 ml
Summer Mist Danca Mistica 90 ml
Summer Mist Flor Mistica 90 ml
Nadila
Beauty Pro
07/04/25-17:52

Beauty Hack eller Beauty Whack? 🤩

Naturlig glöd med highlighter och ansiktsmist:

För att få en naturlig, fräsch glöd kan du blanda din highlighter med din ansiktsmist. Spraya ansiktsmist på ansiktet och när den fortfarande är lätt fuktig, applicera highlighter på de höga punkterna i ansiktet (kindben, näsrygg och amorbåge). Detta ger en fin, dewy finish som ser ut som om du har en naturlig glöd! Prova gärna en lätt, fuktgivande ansiktsmist för bästa resultat.

Maha
Beauty Star
07/04/25-16:40

halloj! Tänkte att det var dags att slå till och köpa en ny parfym, vilka är era go too sommar parfymer?

Annika
Beauty Pro
07/04/25-10:09

Dagens köp på Kicks blev HydraRepair melting eye cream från BeautyAct, en produkt jag inte klarar mig utan✨️

Dagens köp på Kicks blev HydraRepair melting eye cream från
HydraRepair Melting Eye Cream 10 ml