/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Ellen
Beauty Star
10/04/25-13:45

Ge mig ditt bästa parfymtips!!! Din all time go to

Rebecka
Beauty Pro
10/04/25-12:50(redigerad den 10/04/25-12:52)

Beauty vs reality 😅

Bild 1. En sminkning som jag ändå blev ganska nöjd med. Bild 2. Några minuter och fyra snytningar senare 😂 Verkligheten när man sminkat sig när man är dyngförkyld och allergisk som tusan!

Beauty vs reality 😅  Bild 1. En sminkning som jag ändå blev
Nathalie
Beauty Pro
10/04/25-11:19

Senasteish köpet från Kicks

Har Irena att tacka för det här! Hon tipsade om läppennorna från Morphe och när de var på nedsatt pris passade jag också på. Två av dem har jag lämnat tillbaka dock för att de var lite för bruna för mig (testade dem såklart inte utan fick utgå från hur de såg ut). Ska bli kul att verkligen testa de två jag behöll dock!

Senasteish köpet från Kicks   Har Irena att tacka för det
Color Pencil Lipliner Foolish
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Linn
Beauty Pro
10/04/25-10:20

TIPS TILL UTVALDA BEAUTY TESTER.

Många skriver att ni fått fel produkt. Om man inte specifikt valt en av produkterna du visat intresse för så kan det bli någon av produkterna. Precis som det står där du ansöker så behöver det inte vara just den produkten som man ser i mailet.

BFU!

**TIPS TILL UTVALDA BEAUTY TESTER.**  Många skriver att ni
A.M
Beauty Pro
10/04/25-08:53

Hej! Jag skulle bli en utvald testare till ett serum men fått fel vara. Är det någon som vet hur man tar kontakt med någon som kan hjälpa till?

Stina
Beauty Pro
10/04/25-08:22

20% på parfym, måste verkligen rekommendera Clean Strawberry Fields! Perfekt vår/sommar vibes. Har också layrat med Billie eilish no1 för god vaniljmix! tips! 🍓 🍦

Classic Strawberry Fields EdP 30 ml
Nikki
Beauty Pro
10/04/25-07:15(redigerad den 10/04/25-11:01)

Ny parfym? 🌸

Har du inte provdoftat PRADA Paradoxe EdP ännu så gör det.

Vita blommor, citrus och mysnoter i basen. Både söt och fräsch och väldigt feminin. Håller jättebra också!

Finns även Intense (lite kraftfullare med viss jordighet) och Virtual Flower (lättare och mindre söt).

Ny parfym? 🌸  Har du inte provdoftat PRADA Paradoxe EdP
Paradoxe EdP 50 ml
Paradoxe Intense EdP 90 ml
Paradoxe Virtual Flower EdP 50 ml
Nikki
Beauty Pro
10/04/25-06:40

Vera Wang LOVE EdP 💎

Ingen aning om denna parfym kommer till Sverige men tycker flakongens design är så vacker att fler borde få njuta av denna skönhet. Fin start på dagen denna vackra vårmorgon! 🌱

Vera Wang LOVE EdP 💎  Ingen aning om denna parfym kommer