/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
𝓜𝓪𝓵𝓲𝓷
Beauty Pro
16/03/25-12:14

Testat allehanda bryngel och inte gillat någon av de! Hade gett upp hoppet speciellt för mitt vänstra ögonbryn som konstant ligger neråt trots både våld, ilska & uppgivenhet 😅 Men så såg jag någon som tipsade om denna. Och tack du okända välgörare som jag glömt. Denna är ju amazing! Och numera ligger mitt vänstra ögonbryn precis som jag vill 😍😍

Superlock Brow Glue
Linn
Beauty Pro
16/03/25-10:59

Gårdagens inköp!勺 Min nuvarande borste jag använder för att sätta puder under ögonen hänger verkligen på sista refrängen, så hoppas denna BeautyAct blir bra來 Och så fick jag tag på en helt underbar parfym "Swee Tooth" by Sabrina Carpenter勺 Luktar underbart, så sött och perfekt nu till vår och sommar

Gårdagens inköp!勺 Min nuvarande borste jag använder för att
Sweet Tooth EdP 75 ml
All Over Shading Brush Nr 201
Melina
Beauty Pro
16/03/25-08:54

senaste köpet från KICKS , ett måste i mitt badrumsskåp!

senaste köpet från KICKS , ett måste i mitt badrumsskåp!
Cicaplast Baume B5+ Repairing Balm 100 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Lolea.89
Beauty Pro
15/03/25-23:20
Lolea.89
Beauty Pro
15/03/25-23:18
Lolea.89
Beauty Pro
15/03/25-23:17
Lolea.89
Beauty Pro
15/03/25-23:10

Vårförberedelserna är fulla av blommor🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

Vårförberedelserna är fulla av blommor🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
Connect In Colour Eye Shadow Palette Rose Lens
BADgal Bang! Waterproof Mascara BADgal BANG! Waterproof Volumizing Mascara
Djora
Beauty Star
15/03/25-21:32
Välj en eller flera svar
Var inne på Kicks idag och provade på dessa dofter! De är verkligen grymma men har svårt att välja. Vilken hade ni valt?🤭
7Bidrag
For Her EdP Intense 30 ml
For Her EdP Intense 30 ml
Her Elixir EdP 30 ml
Her Elixir EdP 30 ml
Skicka